[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Vrachtwagen zakt door wegdek Vleuterweide te Utrecht


kweetniet

Recommended Posts

  • Forumlid

Vrachtwagen zakt door wegdek Vleuterweide te Utrecht.

Bij winkelcentrum Vleuterweide is woensdag (6-04-2011) een vrachtwagen door de weg gezakt. Door het winkelcentrum loopt een bevoorradingsroute voor de leveranciers. In een van de tunneltjes ging het mis.

De vrachtwagen blokkeerde lange tijd het verkeer en werd rond het middaguur door een bergingsbedrijf vlotgetrokken waarna de reis kon worden voortgezet.

Waarom de wagen wegzakte is nog onduidelijk.

post-3977-1394783636,1008_thumb.jpg

Bron: http://dnu.nu/artikel/4250-vrachtwagen-zakt-door-vleuterweide

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Vrachtwagen zakt door wegdek Vleuterweide te Utrecht.

Bij winkelcentrum Vleuterweide is woensdag (6-04-2011) een vrachtwagen door de weg gezakt. Door het winkelcentrum loopt een bevoorradingsroute voor de leveranciers. In een van de tunneltjes ging het mis.

Volgens mij is dit een broodrijder (zo'n lelijke gele oplegger, ik ken ze;)). Zal dus niet vreselijk zwaar zijn geweest. Waarschijnlijk hebben ze de dag tevoren bij de uitrit opnieuw bestraat. En dat is of nog niet af geweest, of er is niet een gepaste ondergrond gebruikt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Volgens mij is dit een broodrijder (zo'n lelijke gele oplegger, ik ken ze;)). Zal dus niet vreselijk zwaar zijn geweest. Waarschijnlijk hebben ze de dag tevoren bij de uitrit opnieuw bestraat. En dat is of nog niet af geweest, of er is niet een gepaste ondergrond gebruikt.
Dat kon je wel eens helemaal goed hebben Marnix. Niebeek reed altijd wel voor BL Bunschoten, en ik ga er vanuit dat dat nog steeds zo is. En het kan ook zijn dat ze tegenwoordig ook voor BL Utrecht rijden. misschien
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wij reden ook met deze trailers, en die zijn ongeveer 3,90m hoog. Vraag me ook af of dit de gangbare uitrit is, want de standaard distributie trailers zijn 4,00m. Op de website staat ook een foto van achter gezien. Daarop staat een maximale doorrijdhoogte, maar die is lastig te lezen, net als de text op het onderbord onder "verboden in te rijden".

@Barry: ben ze inderdaad wel n's tegengekomen s'avonds in Nieuwegein, en ook 1x een bakwagen van Niebeek bij een filaal in Almere.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Alles moet zo goed koop mogelijk,dus er word zo min mogelijk aan materiaal gebruikt .

Als ik kijk naar de de AH magazijnen waar je in zoon los straat staat ,dan zijn ze niet zo breed of hoog,want bij de meeste moet ik mijn luchtvering laten zakken of je spiegels in klappen anders kom je er niet in:eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
pfff is dat ff schrikken.. maar we hebben allemaal wel is een pad eruit gereden dat je de bocht omgaat en de stoep zie verdwijnen en dat je dan denkt wegwezennn LOL

En dat gebuurt ook vaak ja,en dan is mijn naam haas en heb niks gezien:zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Alles moet zo goed koop mogelijk,dus er word zo min mogelijk aan materiaal gebruikt .

Als ik kijk naar de de AH magazijnen waar je in zoon los straat staat ,dan zijn ze niet zo breed of hoog,want bij de meeste moet ik mijn luchtvering laten zakken of je spiegels in klappen anders kom je er niet in:eek:

Gerrit Van Der Veenstraat ook zo`n prachtig adres om met een xf in te gaan gelukkig wel met n city dan :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Cortrans
dat tunneltje is zo te zien niet erg hoog ook.

Valt mee Michiel, er kan een gewone oplegger onderdoor. Wij zijn 3,70 meter hoog, en kunnen er ook ruimschoots onderdoor. Deze auto van Niebeek uit Nijkerk heeft daar gelost bij de AH, die zit naast de losdeur van de HEMA.

@ Marnix, ja dit is de standaard rij route voor vracht verkeer, aan de ene kant moet je via de "praatpaal" je aanmelden waarna er een hek open gaat, dan moet je door een tunnel rijden, weer 2 hekken door (dit is een kruising van voetgangers), en dan weer door een tunnel/gang waar de achter ingangen van de winkels gevestigd is. Aan het eind gaat er weer een hek open bij het uitrijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Cortrans
pfff is dat ff schrikken.. maar we hebben allemaal wel is een pad eruit gereden dat je de bocht omgaat en de stoep zie verdwijnen en dat je dan denkt wegwezennn LOL

Dat is zeker schrikken, alleen hier kan je alleen maar recht door rijden, dus kan het nooit een fout van de chauffeur zijn. Op de foto zie je ook duidelijk dat het afgezet is met een "werk" hek, dus waren er werkzaamheden aan de gang. Het winkelcentrum zelf is al een poos open, ik heb er meerdere malen mogen lossen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Valt mee Michiel, er kan een gewone oplegger onderdoor. Wij zijn 3,70 meter hoog, en kunnen er ook ruimschoots onderdoor. Deze auto van Niebeek uit Nijkerk heeft daar gelost bij de AH, die zit naast de losdeur van de HEMA.

@ Marnix, ja dit is de standaard rij route voor vracht verkeer, aan de ene kant moet je via de "praatpaal" je aanmelden waarna er een hek open gaat, dan moet je door een tunnel rijden, weer 2 hekken door (dit is een kruising van voetgangers), en dan weer door een tunnel/gang waar de achter ingangen van de winkels gevestigd is. Aan het eind gaat er weer een hek open bij het uitrijden.

zoveel hekken op dat kleine stukje?

als je op de fotos kijkt is het net of hij niet zo lang is?

de trekker staat buiten en op de 2de foto staat de trailer 10 meter van t andere eind af?

of heb je t over n andere:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Cortrans
zoveel hekken op dat kleine stukje?

als je op de fotos kijkt is het net of hij niet zo lang is?

de trekker staat buiten en op de 2de foto staat de trailer 10 meter van t andere eind af?

of heb je t over n andere:D

Nee dit klopt. Het los gedeelte bestaat uit 2 gangen, eerst moet je een klein stuk door, afgesloten met hekken zodat voetgangers er niet komen kunnen, dan steek je een oversteekplaats over voor voetgangers om vervolgens een langere gang van ongeveer 150 meter lang waar o.a. Albert Heyn, Blokker en de HEMA zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
pfff is dat ff schrikken.. maar we hebben allemaal wel is een pad eruit gereden dat je de bocht omgaat en de stoep zie verdwijnen en dat je dan denkt wegwezennn LOL

Jij spreekt op persoonlijke titel neem ik aan? Met een stukje gezond verstand kun je dit soort dingen best vermijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Nee dit klopt. Het los gedeelte bestaat uit 2 gangen, eerst moet je een klein stuk door, afgesloten met hekken zodat voetgangers er niet komen kunnen, dan steek je een oversteekplaats over voor voetgangers om vervolgens een langere gang van ongeveer 150 meter lang waar o.a. Albert Heyn, Blokker en de HEMA zitten.

Dan is voor de kruidvat makkelijker, moet aan de voorkant lossen en dan 's middags gewoon door het voetgangersgebied. laden en lossen hele dag toegestaan.

Marco

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Nu wel ,maar vroeger had je geen stuuropl .

De starre 3-asser is terug in de supermarktdistributie hoor, met een strategische liftas.

Maar stoeprijden is ook nog wel n's een kwestie van gemakszucht. Neem nou de losplek bij de winkel in Zwolle-Zuid. Blijkbaar zijn er veel chauffeurs die er de hoge rand in het midden over hobbelen om de losplaats op je goede kant te krijgen. Zoveel dat de politie er nu op let. Als je netjes op de officiele manier bij de rontonde 50 meter verder keert, dan kun je over de blinde kant in steken, is daar ook goed te doen.

Cor zal de situatie wel kennen, want er zit een Hema losplaats vlakbij;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
De starre 3-asser is terug in de supermarktdistributie hoor, met een strategische liftas.

Maar stoeprijden is ook nog wel n's een kwestie van gemakszucht. Neem nou de losplek bij de winkel in Zwolle-Zuid. Blijkbaar zijn er veel chauffeurs die er de hoge rand in het midden over hobbelen om de losplaats op je goede kant te krijgen. Zoveel dat de politie er nu op let. Als je netjes op de officiele manier bij de rontonde 50 meter verder keert, dan kun je over de blinde kant in steken, is daar ook goed te doen.

Cor zal de situatie wel kennen, want er zit een Hema losplaats vlakbij;)

Ben het niet helemaal met je eens,als je tegewoordig in nieuwbouwwijken komt hebben ze niet echt rekening met de bevoorrading ,maar misschien is dat in noord-holland zo:angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ben het niet helemaal met je eens,als je tegewoordig in nieuwbouwwijken komt hebben ze niet echt rekening met de bevoorrading ,maar misschien is dat in noord-holland zo:angel:

Tuurlijk is er de categorie stoepranden waar je niet anders kunt. Maar als er per dag een vrachtwagen of 5-10 over dat randje gaat, dan zie je dat vanzelf doordat het al wat schuin loopt, en is het makkelijker besluiten om deze ook mee te nemen. Een andere categorie scherpe stoepranden moet je ver bij vandaan blijven. Beetje zuinig met de bandjes;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
hmm ja maar AH rijden is anders dan Spar he? AH heb je een losplek 9 van de 10 x een losplek

Spar losplek was dat?

Als er geen losplaats is, dan hoef je het spul er ook niet op te sturen:D

Maar serieus, "vroeger" kwamen we met brood ook bij Spar winkels, maar die zijn gemiddeld genomen niet makkelijker of moeilijker dan winkels van AH, C1000, Plus, Poiesz, Nettorama, Dirk vd Broek, SdB, Emte etc etc.

Overal heb je makkelijke adressen en moeilijke adressen, en adressen die heel makkelijk zijn voor 9:00 en heel vervelend daarna;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden