[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Leberkäse und Leberkäse


the duke

Recommended Posts

  • Forumlid
Erik man,,,mis ik wat in je verhaal?wat voor cursus?:eek::eek::eek::eek::eek:

je gaat in de ruimtevaart lijkt mij.:confused::confused::confused::confused:

Greetz Peter.:D:D

Om nog maar te zwijgen over interventiewaarden, de verantwoordelijkhedenmatrix, carcinogene, mutagene en reprotoxische stoffen:D.

*nerd-brilletje opzet*:D

Fraülein,Ich heiss kääs....und wie heiss bist du??:D:D:D

Misschien kom je nog bij die blonde met da brilleke en da korte haar in dorfguttingen.

http://www.chauffeursforum.nl/showthread.php?26716-Gasthof-zur-romantischen-strasse(mutti-dorfgutingen)

Gruss gott. Peter.:D:D

Als je goed had gelezen Peter, weet je waar ik donderdag gegeten heb;)

Nu ff douchen, kinders zijn school brengen. Flirten met de juf en moeders for a second. Dan naar Wenen. Dochter verwacht dat ik een Käiserin Sisi-jurk meeneem.........

Grüss Gott!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

He Erik je bent maandagochtend opgegaan met albert en mijn auto want ik moest naar de tandarts verstandkies laten trekken want verstan hebben we toch niet nodg om voor marty te rijden:D. Maar verder leuk verslag de adressen van P. zijn erg leuk en het ritje was mooi als je niet naar cursus moet maar veel sucses en kom je wel tegen onderweg of op giessen:cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast schrootmalloot
Dus op zondag werken, maar geen 200% betaald krijgen? Da's niet handig;)

In deze discussie ben ik het helemaal met Johannes eens. Bij deze werkgevers weet je gewoon van je voren waar je aan toe bent, en als dat niet bevalt ga je er niet werken. In de huidige 24 uurs economie mag je blij zijn dat je die 24 uur op zondag nog vrij hebt, als dat je keuze is. Zonder dit, moest je 7 dagen in de week klaarstaan! Zeer slecht voor de gezondheid als je ritme kompleet naar de knoppen gaat op langere termijn.

nee wij kregen tot 130% betaald,zowel op zaterdag als zondag... Daarom was ik er ook klaar mee..Verdien ze nu wel makkelijker,maar vrije tijd is schaars...

Moet zeggen dat ik het buitenland wel mis,s'avonds lekker bij een routiertje eten..Ja nu moet ik zelf mn eten nog klaar gaan maken of afhalen...:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast schrootmalloot

Ja dat was voorheen beter geregeld,toen zaten we een beetje rond calais en niet verder als lyon te karren..Maar later steeds verder en rare lostijden...Dus dat ging botsen.. Althans bij mij wel..Ben bereid om te buffelen,maar daar moet dan wel wat tegenover staan..

Was verwend bij mn vorige baas,daar kreeg ik alles betaald,150/200% geen probleem..Ja miss is dat wel het begin geweest van de crisis..Kreeg toen ook van de 1 op de andere dag te horen dat ik kon moven.. Heb toen ff lopen beunen bij 2 firma's..En toen dus bijna 10 jaar bij mn vorige werkgever gezeten..Zit nu bijna weer 5 jaar bij mn huidige werkgever,buitenland blijft jeuken...;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden