[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Weekverslag van Duke


the duke

Recommended Posts

  • Forumlid
Ik heb me suf zitten denken waar die tent nu was Peter. Ooit ben ik eens daar geweest, ik reed daar in de rondte toen een Nederlander over de bak riep waar ik ging eten. Het plan was toen MonteBello, dat weet ik nog. Hij zei toen ´je kunt beter met mij mee gaan´ wat ik toen gedaan heb. Super tent! Alleen ik wist het niet meer. Wel dat hij ergens daar zat maar niet meer hoe ik er moest komen.

Ik reed bij EVW niet op Italie in de vaste groep, toendertijd was dat moeilijker om er bij te komen dan nu overigens. Mijn vaste planner liet me niet gaan, pz wilde niet meewerken, want de plannenmaker moest tevreden worden gehouden. Mijn combi was te zwaar, ik had geen okopunkte kastje blablabla, enfin om Erik tevreden te houden mocht ik eens in de zoveel tijd naar Bella Italia, en de eerste keer dat ik de Brenner overging raakte ik verzeild bij Rudi en ben daar altijd blijven komen. Ik reed overigens voor een maatje ook wel eens een ritje Italie. Maar goed ik had het bij Rudi goed en waarom ergens anders gaan daan. Heb met de BASjes wel gezellige avonden gehad, die kale Hagenees die bij die charter reed herinner ik me nog het best!

Louisa is trouwens dicht ook!

Hier is ie Erik:

http://maps.google.nl/maps?q=via+scaldaferro+3+Sandrigo&hl=nl&ll=45.657758,11.674819&spn=0.019767,0.045447&sll=52.469397,5.509644&sspn=4.437696,11.634521&t=h&z=15

recht boven S Pietro in Gú,het is aan de S.P.52 van Nove naar S Pietro.

ko-ordineesjens voor de nevigeesjen:45.66415 11.6652.:D:D

Ik ben vroegah ook wel veel bij louise geweest,toen ze nog in de Esso zat,maar toen ik bij BAS na een paar jaar te zijn weggebleven daar er weer eens kwam gaf ze mij de indruk dat ik niet erg welkom was,makkelijk zat dan,mijn centen mee en naar Rudi,daar ben ik altijd welkom geweest.

Bij Rudi heb ik het ook altijd goed gehad,je kunt er perfect eten,het is allemaal iets duurder dan in de rest van Italie,maar dat geldt voor heel de regio Sud Tirol.

Die kale,dat is Filip,die rijdt inmiddels niet meer voor BAS,hij heeft t een paar jaar geleden aan z'n tikkert gekregen en zover ik weet rijd hij nu voor Schavemaker.

Dat de tent dicht is van Louise wist ik niet,ik kom er al een paar jaar niet meer langs natuurlijk,het is haar prive ook niet altijd voor de wind gegaan natuurlijk,eerst reed een vent haar dochter dood,die met een vriendinnetje langs de weg liep daar en van die ex van haar,Franz,kreeg ze ook meer slaag als eten,vooral als hij bezopen was,,en tot overmaat van ramp heeft haar andere dochter zich jaren geleden het "gouden schot"(heroine) gegeven in Bolzano.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik ben vroegah ook wel veel bij louise geweest.

nog even een kleine anekdote:

Ik kom een jaar of 8 geleden langs Louise en daar staat een collega,ik stop daar ook maar en we gaan samen eten.

Na het eten nemen we nog een versnapering aan de bar(t was al wat later) en mijn collega staat met zijn rug tegen de bar,in een hoek,

Op een moment schiet hij in de lach en zegt:moet je eens omdraaien.

Ik draai me om en achter mij ,een meter of 2 bij me vandaan staat er zo n inboorling(inwoner uit Brixen) met zijn hoofd op de bar te slapen....zo dronken als een maleier......

nee zegt mijn collega;op de grond kijken.....en wat zie ik?daar ligt zijn kunstgebit,dat was uit z,n bek gevallen toen hij daar met open mond stond te slapen aan die bar.

Louise,de bazin ,komt en met zachte drang werkt ze m buiten:komm kell,est ist zeit,wir gehen schlafen.

Afin da manneke naar buiten,maar zonder zijn beitels,die lagen in het zaagsel op de vloer.

Maar na een minuut of 5 vliegt de deur open en komt da ventje weer binnen,kijk in paniek in het rond,ziet zijn tanden liggen,pakt ze op en steekt ze met zaagsel en al in zijn mond,,,en weg was ie,,naar mutti.:D:D:D

Das humor,das lachen,,,,dat zie ik op een autobahn rasttätte nog niet zo snel gebeuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier
Ik reed bij EVW niet op Italie in de vaste groep, toendertijd was dat moeilijker om er bij te komen dan nu overigens.

Waarom? Je gaat mij niet vertellen dat het nu makkelijker gaat omdat ze mensen nodig hebben.

Maar wat is het dan wel?:confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Waarom? Je gaat mij niet vertellen dat het nu makkelijker gaat omdat ze mensen nodig hebben.

Maar wat is het dan wel?:confused:

Toen Duke weg was bij EvW beseften ze pas hoe waardevol hij wel was,:D:D:D:D:D

Zodat hij nu wel wat eisen kan stellen als hij weer een rit doet..:D:D:D:D:D:D

dat denk ik tenminste.:angel::angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Waarom? Je gaat mij niet vertellen dat het nu makkelijker gaat omdat ze mensen nodig hebben.

Maar wat is het dan wel?:confused:

Toen ik begon met rijden hadden we nog ökopunkte. Per bedrijf had je een beperkt aantal geloof ik, dus de auto's die vast Italie reden hadden een ökopunkte kastje en op de zegels waren ze zuinig. Ook hadden we meerdere groepen, de Italie-afdeling, Duitsland-Piet en Duitsland-Hoevenaren en Isotherm. Als ik in Amsterdam loste en bij de buurman lag er een vracht Italie dan ging ik naar bijvoorbeeld Rotterdam om voor mijn planner te laden en een auto van de Italie-afdeling die in Rotterdam gelost had ging naar Amsterdam om te laden. Allemaal kleine bedrijfjes in één bedrijf. Er werd niet zoveel uitgebreid ook niet toen dus het bleef allemaal hetzelfde met de bezetting, verloop was er ook weinig of niet.

En op enig moment heb je een vaste auto, mooi werk en waarom dan veranderen en weer gaan springen? Ik deed heel vaak Oost-Duitsland met veel adressen. Had een auto met een laadklep en daar had ik best werk mee. Maar planners die auto's aan elkaar uitleenden kwam eigenlijk niet voor. Nu is dat veranderd en hebben ze van de huif één afdeling gemaakt en komen ritten Italie veel vaker voor voor diegene die niet vast op daarop rijden. Ökopunkte zijn natuurlijk ook verdwenen etc. en dat achterlijke leeg rijden viceversa en elkaar tegenkomen is ook verdwenen. Al met al is het afwisselender geworden maar als ik weer ga rijden wil ik enkel nog Italie, en dat gaat nog niet. Zie verhaal bevallen met the Duke.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Toen Duke weg was bij EvW beseften ze pas hoe waardevol hij wel was,:D:D:D:D:D

Zodat hij nu wel wat eisen kan stellen als hij weer een rit doet..:D:D:D:D:D:D

dat denk ik tenminste.:angel::angel:

Nou, echt eisen stellen niet doe ik niet, maar zondagsnachts vertrekken doe ik nu niet. Pas moest ik ook en heb gezegd 'dat had ik vroeger een gloeiende hekel aan, dus ga niet als ik aan t vakantiewerken ben wéér een hele zondag zitten chagrijnen omdat ik om 1 uur weg moet'.

Overigens heb ik ook nog een anekdote over een Basje.

Ik zat een keer bij Rudi, Filip was er ook en nog twee van Bas en wat andere Hollanders. Na een avond zwaar tafelen en het onvermijdelijke 'eten laten zakken' aan de bar, gingen we toen het licht uitging naar de auto. Een van de Basjes en ik waren nog aan de praat en hij zat bij mij in de auto. Hij heeft toen heel mijn koelkast leeggezopen die gevuld was met zeikdure Heineken Export, gekocht in een SuperMercato daaro en uiteindelijk naar bed. De volgende keer zou ik bij hem te gast zijn! Oke dat onthou ik:D:D

Het zal een paar maanden later zijn geweest toen ik dat Basje weer tegenkwam bij Ricci in Modena, hij liep op de parking en ik zei tegen hem 'vanavond ben jij aan de beurt vriend:D. Hij keek eerst een beetje vreemd, toen herkende die me en zei toen 'ik ben gestopt met alcohol gebruiken dus heb niks'. Ik zei 'geeft niks de eerste drie rondjes zijn voor jou'......ik heb hem de hele avond niet meer gezien. Zelfs met het eten niet:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden