[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Transportbedrijf Erens Hoensbroek vraagt faillissement aan


Recommended Posts

Jammer voor de jongens dat Erens niet meer is,want zoals erens alle uren betaalde doet zijn nieuwe werkgever niet.Ze worden verplicht om te overnachten en als ze het niet doen,kunnen ze weer opstappen.Bij Erens werden alleen dag ritten gedaan,ze worden verplicht om te overnachten.Ik heb dit ook mee gemaakt bij dat bedrijf.
Zoals Erens alle uren betaalde? Man, ga toch fietsen met je kwatspraat. Chauffeurs maanden op hun geld laten wachten bedoel je.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Het zal me aan m'n reet roesten of het met of zonder H is. Heb beetje last van dislectie. Dacht ook altijd dat het die gast die voor Limij reed Theunissen heette, maar bleek Th.Leunissen te zijn. Een duidelijkere bestickering zou ook fijn zijn. Dacht dat bij deze geweldige gefailleerde Ehrens erop stond. Maar bleek Erens te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De reden van het wachten is Hij heeft een dure vrouw gehad En wat denk je van het Rij paardHuub
Ik weet het niet en wil het ook niet weten. Weet wel dat ik weinig respect heb voor dit soort bedrijven. Van mij mogen de rotte appels best afvallen. Laat de goede, gezonde bedrijven maar overblijven.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Nou ik heb anders genoeg auto's van Erens zien staan bij Gilze, altijd eten en blijven staan dus hoezo dagritten?...

En wees blij dat je aant werk kan blijven man tegenwoordig.

Dat klopt Erens had ook overnachters,maar Hameleers neemt chauffeurs over en bij de overname werd gezegd alleen dag ritten voor de jongens die alleen dag ritten deden,alleen nu word hen verplicht om te overnachten,anders kunnen ze op stappen.

Werken oke maar dit is valse hoop geven aan de jongens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

als ik die werkgevr was en ik kwam erachter wie erachter zat die dit geschreven had nou dan wist ik het wel.

die kwam voorlopig de hele week niet meer thuis!!!!

Wie heeft het stuur in handen? De planner of de chauffeur? Als je afspraken maakt, moeten ze nagekomen worden. Als jij als bedrijf een ander bedrijf overneemt, weet je dat er mogelijk wat strubbelingen kunnen geven, maar dan moet je je niet opstellen (ik zeg niet dat ze het zo doen, maar sommige denken van wel) als zijnde de redding en als dank moet je alles maar goed vinden wat je nieuwe baas je opdraagt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wie heeft het stuur in handen? De planner of de chauffeur? Als je afspraken maakt, moeten ze nagekomen worden. Als jij als bedrijf een ander bedrijf overneemt, weet je dat er mogelijk wat strubbelingen kunnen geven, maar dan moet je je niet opstellen (ik zeg niet dat ze het zo doen, maar sommige denken van wel) als zijnde de redding en als dank moet je alles maar goed vinden wat je nieuwe baas je opdraagt.

Amen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
resultaten en afspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst bij overnames.

als het bedrijf overgenomen word door een ander bedrijf, kun je toch niet verwachten dat alles bij het oude blijft?

ook als was je bij de vorige alleen inzetbaar voor dagritten, dan hoeft dat bij de nieuwe toch niet zo te zijn?

als je dan wel moet overnachten, en je wilt het niet, dan moet je een andere werkgever gaan zoeken.

je mag feitelijk blij zijn dat hameleers ze een baan aanbied, aanpakken of wegwezen!

maar je kunt niet van hameleers verwachten dat ze hun manier van werken aan gaan passen.

maar om een bedrijf hier dan op deze manier in de schijnwerper te zetten, vind ik niet kunnen.

das natrappen, wees dan een vent en ga naar hameleers en zoek daar een oplossing!

Bij een overname, neem je auto's en werk over. Zou het toch kunnen dat het werk (in alle redelijkheid) hetzelfde blijft. Het is niet H. de auto's overneemt, maar er geen werk voor heeft. Ook weet je als bedrijf wat je gaat overnemen en zo ook de voorwaarden en de arbeidsomstandigehden waaronder de oa. de chauffeurs destijds gewerkt hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals Rob Niat ook al eens schreef: wat de een niet lukt, denkt een ander wel te kunnen. Is altijd raar. Als Jantje al 5 jaar met verlies rijdt, en failliet gaat, neemt Keesje het werk over en denkt er wel winst te kunnen draaien. In de regel wordt je niet vaak beter van een bedrijfsovername. Maar in geval van Erens... Dacht inderdaad toch ook dat Hameleers zo verkeerd nog niet was. Dennis die hier op het forum zat, werkt er al 14 jaar ofzo. En nog nooit een verkeerd woord erover gehoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

resultaten en afspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst bij overnames.

als het bedrijf overgenomen word door een ander bedrijf, kun je toch niet verwachten dat alles bij het oude blijft?

ook als was je bij de vorige alleen inzetbaar voor dagritten, dan hoeft dat bij de nieuwe toch niet zo te zijn?

als je dan wel moet overnachten, en je wilt het niet, dan moet je een andere werkgever gaan zoeken.

je mag feitelijk blij zijn dat hameleers ze een baan aanbied, aanpakken of wegwezen!

maar je kunt niet van hameleers verwachten dat ze hun manier van werken aan gaan passen.

maar om een bedrijf hier dan op deze manier in de schijnwerper te zetten, vind ik niet kunnen.

das natrappen, wees dan een vent en ga naar hameleers en zoek daar een oplossing!

dus als ik het goed begrijp moet alleen de chauffeur zich aan afspraken houden en de werkgever niet.

wat zijn we toch ver gezakt in nederland als je dat zelf ook nog gelooft

waarom een andere werkgever zoeken? hij gaat maar naar de kanton rechter en dan kijken we wel.:hamer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Opa,het is je nieuwe werkgever (nog) niet,dus hij hoeft zich nergens aan te houden (nog)!!

Pas als je daar gaat werken,en je hebt een overeenstemming met elkaar,dan dient men zich daar aan te houden.

elk bedrijf heeft zijn eigen regels en wetten naast de cao,dus is er verschil lijkt mij.

en naar de kantonrechter??

dat is een goede basis voor een nieuwe start lijkt mij!!:hamer:

dus als ik het goed begrijp moet alleen de chauffeur zich aan afspraken houden en de werkgever niet.

wat zijn we toch ver gezakt in nederland als je dat zelf ook nog gelooft

waarom een andere werkgever zoeken? hij gaat maar naar de kanton rechter en dan kijken we wel.:hamer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 months later...
  • Forumlid

Beste Brum,

Volgens mij is dat niet echt publieke stunt...Is puur een zaak van de opdrachtgever Inbev..... Die maken winsten bij het leven, maar beetje fatsoendelijke prijs voor transport is niet aan de orde, waardoor Hameleers dat werk heeft afgestoten, en die jongens helaas overbodig zijn geworden. Die jongens wat voor de Heineken rijden zijn er nog steeds, en er is ook weer een van die jongens weer terug aangenomen, alleen nu in het internationale werk. Dus mijn mening is dat een publieke stunt niet aan de orde is.

Grt sjmaal

bewerkt door Teddybeer
Quote staat er recht onder
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ja dat denk ik ook dat die 15 dafs een flop zijn,kunnen ze niks mee doen.

En van de 17 chauffeurs die ze zouden aannemen,er nog maar 4 van daar zijn,is ook niet fijn voor de andere jongens,die een goede hoop hadden.

Transport bedrijf de Kruyf, en Voets, en Van der Weiden,rijden al jaren voor de inbev,en hebben geen klagen,dus weet niet waarom de Inbev de samenwerking met Hameleers heeft beeindigd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Beste Brum,

Is puur een zaak van de opdrachtgever Inbev..... Die maken winsten bij het leven, maar beetje fatsoendelijke prijs voor transport is niet aan de orde, waardoor Hameleers dat werk heeft afgestoten,

Grt sjmaal

Als je bovenstaande leest Brum zie je dat Hameleers de samenwerking beeindigd heeft met Inbev en niet andersom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden