[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Nachtrust


RealZeus

Recommended Posts

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Alleen daarom klinkt het al aanlokkelijk om die kant op te komen.

Die sneeuw en kou zou men dan bijna op de koop toenemen. :D

Nee blijf jij maar daar.

Als je vanuit hier gaat posten dan word je voor rotte vis uit gemaakt, terwijl de vis hier juist hardstikke vers is. :p

Maar als je s'nachts je chauffeurskaart (of tachoschijf) er uit mag halen, zonder daarover een vakantie brief bij je tehebben. Waarom dan wel omdat je een weekend ben vrij geweest?

De chauffeurskaart is er om je uren te verantwoorden. Wat daarop staat is waarheid. Als een en agent denkt van niet, dan is het zijn taak om de bewijslast aan tedragen, en niet ik als chauffeur.

Hij "beschuldigt" me van iets. Dan moet hij met de bewijzen komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Kalakuski.

Wat dat betreft ben ik jaloers op u. Als dat hier ook nog kon, had ik wellicht ook nog wel wat langer aan het stuur zitten draaien. :ja:

@Karel. Als U wist wat ik wist, zou U nog veel jaloerser worden. ;)

Het is op dit forum weer wachten op reactie's hoe onverantwoord ik bezig ben geweest met me bijna 44uur.

"Ze" waren er allemaal weer bij, en weten precies hoe het zit.

Ik ben op dit forum best open, maar zeker niet zo open als ik zou willen zijn/kunnen zijn.

Als ik daadwerkelijk gaat vertellen gaan er oren klapperen.

En dan heb ik het niet alleen over het chauffeursvak.

Ik ben al heftig genoeg bezig volgens de meeste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet vertellen .. !!!

Ik ben nou al stikjaloers. Anders hou ik het helemaal niet meer, dus niet aanwakkeren aub. ;)

Jammer, wilde net vertellen over dat oudere zusje van 23, en dat die geen vent kon vinden.

En dan heb ik het niet eens over der vader, die een transportbedrijf heeft, en nog een chauffeur zoekt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden