[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Raben na 80jaar weg uit Winterswijk!


B.R.uut M

Recommended Posts

  • Forumlid

Na 80 jaar doet Raben Nederland in Winterswijk licht uit met nieuwjaar

DG_B_14959781-pag1_2131446h.jpg Transportbedrijf Raben uit Winterswijk verkast naar Oss in Brabant.

WINTERSWIJK - Raben Netherlands vertrekt dit weekeinde na bijna tachtig jaar uit Winterswijk. De logistiek dienstverlener trekt maandag in een nieuw, veel groter dienstencentrum in de Noord-Brabantse plaats Oss.

"Dertig tot veertig van onze medewerkers uit de Achterhoek zijn gebleven. In het sociaal plan zijn voor hen speciale overnachtingsmogelijkheden en reiskosten geregeld", zegt directeur Sven Baars van Raben Netherlands.

De meerderheid van alle vertrokken medewerkers heeft volgens Baars opnieuw een baan in de regio gevonden. Hun plek is ingenomen door personeel dat er al rekening mee houdt vanaf maandag vanuit Oss te gaan werken.

De verhuizing betekent op termijn een forse besparing voor de transporteur, omdat het bedrijf dan veel dichter bij zijn belangrijkste klanten zit.

Hen het hele bericht maar geplaats.

Bron : http://www.gelderlander.nl/voorpagina/achterhoek/10171296/Na-80-jaar-doet-Raben-Nederland-in-Winterswijk-licht-uit-met-nieuwjaar.ece

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik heb hier namelijk met veel plezier gewerkt!

Gewerkt ja! De verhuizing besloot mij ander werk te gaan zoeken!

Nou jaaa, ik ben gebeld door een leuke werkgever! (ja, ze bestaan nog!)

Maar toch zou ik het jammer vinden als iedereen zou gaan schrijven, dat het niet erg is, want er

werken toch allemaal Polen!

Dit is dus NIET waar! Hooguit een paar vrouwen, die relatietechnisch hieropaan gekomen zijn.

Er rijden wel een paar Poolse charters tussen de Raben vestigingen te pendellen.

Als ze niet zouden verhuizen had ik er nog naar tevredenheid gewerkt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast jan putter
Ik heb hier namelijk met veel plezier gewerkt!

Gewerkt ja! De verhuizing besloot mij ander werk te gaan zoeken!

Nou jaaa, ik ben gebeld door een leuke werkgever! (ja, ze bestaan nog!)

Maar toch zou ik het jammer vinden als iedereen zou gaan schrijven, dat het niet erg is, want er

werken toch allemaal Polen!

Dit is dus NIET waar! Hooguit een paar vrouwen, die relatietechnisch hieropaan gekomen zijn.

Er rijden wel een paar Poolse charters tussen de Raben vestigingen te pendellen.

Als ze niet zouden verhuizen had ik er nog naar tevredenheid gewerkt!

Welja als je nog even doorverteld werken er meer Nederlanders als Polen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Welja als je nog even doorverteld werken er meer Nederlanders als Polen

Moet je wel van palletjedienst houden...

Daar willen ze in Oss naartoe!

Fijnmazige distributie...

Ben je werkloos in de omgeving van Oss, dan zou ik een gokje wagen daaro!

Ze betalen overigens prima...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik heb er in de jaren 80 ook gewerkt, hadden we 20 auto's en zaten aan de weg Grolle - Winterswiek.

De heren directeuren van nu waren toen nog snotneuzen, maar hebben goed rondgekeken, de beste scholen moeten doorstaan en bij andere bedrijven gewerkt, voordat ze in de zaak kwamen.

Theo was een goede werkgever, steng doch rechtvaardig en ik heb er een goede tijd gehad.

Poen klopte altijd en was altijd op tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Cortrans
Ik heb er in de jaren 80 ook gewerkt, hadden we 20 auto's en zaten aan de weg Grolle - Winterswiek.

De heren directeuren van nu waren toen nog snotneuzen, maar hebben goed rondgekeken, de beste scholen moeten doorstaan en bij andere bedrijven gewerkt, voordat ze in de zaak kwamen.

Theo was een goede werkgever, steng doch rechtvaardig en ik heb er een goede tijd gehad.

Poen klopte altijd en was altijd op tijd.

Tja, ik heb ook bij Raben in Utrecht gewerkt, ook toen was de poen goed en op tijd, maar wat heeft dit me de verhuizing te maken (hier ging het topic toch over?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden