Spring naar bijdragen

Bruut geweld.


DAF 75cf

Recommended Posts

  • Forumlid
de boete die je er voor krijgt in oostenrijk zijn niet zo mooi

(erg Hoog dus)

maar de de bremmer op met zo'n voertuig zal je wel tegen vallen er is

nog al met de KW geknoeid de trek kracht is over gebracht naar snelheid

dus je zal in een hele lage versnelling moet om te klimmen.

dit filmpje ging niet over snelheid maar over trekkracht der hing toch echt wel wat achter en als ik die trekkers zo zag kantelen bij elke versnelling kwam daar toch een behoorlijke dosis power op de straat

en ja de brenner zou dan wel ff van alle limieten vrijgegeven moeten worden een beetje dagdromen mag toch nog wel :tu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dagdromen is toegestaan:cool: , de werkenlijkheid ziet er soms niet echt positief uit.

Waarom neem je de truck die je nu rijdt niet onderhanden Bollo?

Met een niet zo kleine investering:D moet er toch wel een pk.tje of 300 te vinden zijn.

Vergeet niet te zwaaien naaar Nico;) als je hem passert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dagdromen is toegestaan:cool: , de werkenlijkheid ziet er soms niet echt positief uit.

Waarom neem je de truck die je nu rijdt niet onderhanden Bollo?

Met een niet zo kleine investering:D moet er toch wel een pk.tje of 300 te vinden zijn.

Vergeet niet te zwaaien naaar Nico;)als je hem passert.

haa die truck die ik rij is al 380 pk maar der is niks van mij bij mag er nog geen sticker op plakken

en dan met zulke vlammen uit de pijp en dan een adr tankie er achter lijkt me ook de kat op het spek binden:D

maar het spektakel zou inderdaad compleet zijn als ik naar nico kon zwaaien op de brenner

verkleed hij zich snel als pliesiegent en zwaait met zijn pannekoek naar medat dan weer wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden