Spring naar bijdragen

Het paradijs van Nicole


motaarke

Recommended Posts

  • Forumlid
Leuk filmpje Motaarke... Van binnen zag het er best netjes uit, toch?

Wat voor soep was het nu wat ze hadden?

En is het daarna nog drukker geworden daar, of bleef het bij een stuk af 6-7 chauffeurs?

Het was een dikke erwtensoep , waarin spek ook zat , best lekker .

Van de soep alleen had je al bijna gegeten :p

Ik had 2 dikke borden uit , er er zat nog in de kom.

Die heb ik maar wijselijk terug laten afruimen, met de gedachte dat er nog tussenmenu , hoofdmenu , kaas en dessert kwam :rolleyes:

Het is daarna niet meer drukker geworden, het is met 5 chauffeurs gebleven.

Moeilijk te snappen è , dat die mensen daarvan kunnen leven .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okay, je weet het nooit met de soep hè.

Ja bizar, daar trek je het niet van. Da's amper 100 euro omzet op een avond, en moet je inkoop nog vanaf. Hou je niet veel over om van te leven...

Is jammer dat het zo gaat... En inderdaad van de vele rijverboden voor vrachtverkeer wordt het voor de routiers ook niet beter...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het is daarna niet meer drukker geworden, het is met 5 chauffeurs gebleven.

Moeilijk te snappen è , dat die mensen daarvan kunnen leven .

Die zullen het wel van het weekend moeten hebben, als locals komen eten. Bijv bij de Mol is het op zaterdagavond ook redelijk druk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die zullen het wel van het weekend moeten hebben, als locals komen eten. Bijv bij de Mol is het op zaterdagavond ook redelijk druk.

Nee Marnix, de meeste Routiers zijn juist in het weekend dicht...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ach Motaarke, net zo'n soort tent als bij afslag Til-Chatel. Alleen niet rechtsaf (zoals de meesten doen) naar Orville, maar linksaf. Na 1,5km zit er rechts ook zo'n soort portocabin met een mooie parking erbij. Net een bouwval, maar je eet er voortreffelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

;) inderdaad Matthieu , die ken ik ook , maar meestal rij ik naar Orville en vroeger stond ik weleens bij de patèboer in Longjeau.

Hoorde vertellen dat daar een nieuwe eigenaar inzit.

Wij zijn daar een tijdje niet meer welkom geweest , nadat we er met 4 collega's een ganse klomp patè hadden binnengespeeld LOL( als voorgerecht )

hahahaha.

Die Seppe die er toen inzat, had bang als hij je een hand moest geven ( hij kwam uit Normandie )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Seppe? Na die pateboer zat en een Algerijn in ofzo. Da's tegenwoordig toch in de mode in Frankrijk. Als je vanaf de parking terug langs de oude pateboer loopt heb je direct ernaast een restootje voor sjoofs. Maar 200mtr verder aan de rechterkant zit er ook 1. Daar ben ik geweest en die is prima.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Recherche d'un Relais Routiers :

Département n° Relais Casserole Wifi Hôtel

Axe routier Tickets Restau. Convois Exceptionnels Convois spéciaux

Ville Douche Autoroutier Ouvert 24h/24

Nom du Relais Terrasse Euro-routier Ouvert Week-end

Voici les Relais Routiers correspond à vos critères :

PORCIEU AMBLAGNIEU (38390 Isère)

CHEZ YVES ET NICOLE (Mr Yves Reveyrand)

61, rue de la Conche. Axe Bourg - Grenoble - RN1075. 04.74.88.55.52..

60 couv. 30. Menu à 12,50 € (tout compris vin et café). Plat du jour 8,50 €. Menu enfant. Repas servis de 12h à 14h et de 19h à 21h. Vous pouvez appeler en cas de retard. Ouvert de 7h30 à 1h. Fermé le lundi , en août et entre Noël et jour de l'An..

autos et camions. à 1 km.

> Voir ce relais sur la carte

LABRUGUIERE (81290 Tarn)

AU PARADIS DE NICOLE (Mr Marc Castagné)

Route de Mazamet. Le Gua. Axe : Toulouse ou Albi Castres Béziers - RN112. 05.63.72.24.99.

35 couv. 20. Menu à 13 €. Plat du jour 8 €. Menu enfant 10 €. Tous les jeudis, plat régional, "Le Fresinat". Repas servis de 11h à 15h et de 19h à 22h. Ouvert de 6h à 23h. Fermé le samedi et le dimanche et du 15 août au 30 août.

Tabac, journaux locaux. camions 2 000 m². à 6 km, ouverte de 7h à 20h.

> Voir ce relais sur la carte

Ik zie 'tal, je hebt veel aan de bar gezopen. Haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden