[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Titel volgt nog ==> titel..unfall ohne letzel


Gast

Recommended Posts

  • Forumlid
Murphy, hou jij de krant even in de gaten. Op Hemsedal is zojuist een auto totll loss geraakt/gereden.

klopt helemaal ik heb de trailer opgehaald en gelost sta nu in bergen opl lag in de berm onder een hoek van45 graden chaffeur heb nix traler wel schade maar niet ernstig oorzaak tegenligger die op werkeerde weg helft zat uit wijken corigeren het bekende verhaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

titel volgt nog..hier is ie dan..titel..unfall ohne letzel..echte chauffeur zonder sneeuw en norway.onderuit door tegenligger,,

auto van van duijn zag ik dus..trailer hoek van 45 graden.zal nu wel ff raar rijden flower trapper.hahahah

veel geluk met je nieuwe trailer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
klopt opl lag in de berm onder een hoek van45 graden chaffeur heb nix traler wel schade maar niet ernstig oorzaak tegenligger die op werkeerde weg helft zat uit wijken corigeren het bekende verhaal

en flowertrapper de truck dan.staat die en de wasserette.

ff grote beurt en dan weer gaan..of is ie afgeschreven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
titel volgt nog..hier is ie dan..titel..unfall ohne letzel..echte chauffeur zonder sneeuw en norway.onderuit door tegenligger,,

auto van van duijn zag ik dus..trailer hoek van 45 graden.zal nu wel ff raar rijden flower trapper.hahahah

veel geluk met je nieuwe trailer

trailer beetje vol met krassen en modder verder nix mis mee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Eigelijk is de chauffeur dus een held, met gevaar voor eigen leven heeft hij zijn materiaal in de prak gereden voor zo'n :stom:Noor die niet kan rijden., en maar inhaald daar waar het niet kan.

En nu? wordt hij afgebrand omdat de tegenligger niet gepakt is? geen getuigen?

n

er zat een hollands echtpaar die in norway woond achter de chauffeur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

En nu? wordt hij afgebrand omdat de tegenligger niet gepakt is? geen getuigen?

he scania,er wordt niemand afgebrand hier,heb nog niks gezien tenminste,

its al erg zat.dat het weer een olander is,we zijn al lekker negatief en norway,en nu dit weer,

weer a olander.

weer smullen voor de noorse hollandse noren,en ander nationaaliteiten..,pas op,kijk zelf maar,

hier komt veel kommentaar op

:cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

haha boertje je snap best wat ik bedoel maar je wilt hier een boel dom gelul op roepen en ma zeuren he slimmerik maar ik zal het uit leggen 45 graden gekanteld om zijn lengte as dus niet kompleet op zijn rechter zijkant dat zou 90 graden ook niet op zijn kop eigelijk ben ik ook gek dst ik erop in ga

Nu heb ik alleen nog steeds geen foto's gezien. Ik zei vanmorgen ook al tegen Willem dat een ongeluk in een klein hoekje zit. Ik heb in 23 jaar ook 2 auto's "kort gereden" en nee, niet omdat ik mij niet aan mijn uren heb gehouden of te hard reed.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
haha boertje je snap best wat ik bedoel maar je wilt hier een boel dom gelul op roepen en ma zeuren he slimmerik maar ik zal het uit leggen 45 graden gekanteld om zijn lengte as dus niet kompleet op zijn rechter zijkant dat zou 90 graden ook niet op zijn kop eigelijk ben ik ook gek dst ik erop in ga

waarom doe je het dan..maar met die chauffeurtje is alles goe.

kunnen we tenminste nog eens een biertje drinken met hem,

de drie en een halve tonner groet u

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vol van de adrenaline van een gecrashde Olander dat we zo snel een topic willen aanmaken, dat de titel opeens niet ingevuld kan worden.....

Om hier even op tereageren.

Ik werd vanmorgen wakker, omdat ik een boot opmoest. En ik kreeg een smsje over een ongeval, waarin verteld werd dat de auto total loss was. Punt.

Nou klinkt dat total loss mij niet iets als, of het zal wel meevallen......

Aangezien ik wist dat ik vandaag even geen tijd zou hebben om op internet tezoeken naar het ongeval, heb ik er maar een posting van gemaakt. Zodat andere leden er misschien naar zouden kunnen zoeken.

En zo simpel is eigelijk de reden achter de openingspost.

Maar als je wil dat IK die info niet deelt, mag je dat ook gewoon zeggen hoor. Dan post ik het gewoon niet.

Een lid heeft dat verleden jaar ook gedaan, en toen ben ik gewoon gestopt om het teposten.

Wat je niet leest gebeurt niet he.

Ik heb vanavond nog wel even gezocht naar het ongeval. Maar kan er niks over vinden. Ik kan wel wat vinden, maar dat moet je geregisteerd zijn om het tekunnen lezen.

Achteraf...... Viel het alles mee, en lag de auto alleen een beetje scheef in de greppel. Maar voor hetzelfde geld was het een tweede Freight Line geweest...... Of erger.

Maar ik hou me mond vertel wel als ik iets hoort.

Misschien gelijk maar een slotje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ohh maar ik maak er ook geen drama van hoor.

Ik gaf Spitzer even een verklaring.

Ik heb geen hoge pet op van de meeste Nederlanders die Noorwegen rijden. Dat zal geen geheim wezen.

Dat ze keihard de prijzen verrot rijden weet ik donders goed. Maar ik meld het niet eens meer.

En dat er weer vele gaan verongelukken weet ik nu al. (Kan altijd gebeuren natuurlijk.)

Ik kijk het gewoon aan, en ik zie het wel gebeuren. De tijd dat ik hulp aanbood is al even voorbij.

Vanavond las ik dan dat Brinkman ook Cypriotisch gaat betalen.....

Tja Brinkman zal wel meemoeten met die andere Nederlanders he.

Zal ik nog een keer herhalen dat ik nog maar erg weinig Nederlandse bedrijven kan die netje betalen.

Maar die andere he......... Wie dat zijn mag je zelf invullen.

Maar voor als nog zijn er geen andere, alleen Nederlanders........

Volgens een gewaardeert lid van dit forum komt het gross van de forumleden er toch nooit.

Klopt als je alle binnenlanders op dit forum mee telt.

Tel je dit niet mee, dan komen er toch gevaarlijk veel wel. Ik ken er namelijk 10tallen.

Maar zoals gezegt.Ik maak er wel geen melding meer van. Krijg ik nog eens zo'n sms, zal ik antwoorden, plaats het zelf maar. (Wat dan niet gebeurt.)

Of heb je je wel eens afgevraagt waarom mensen mij dat smsen?

Die willen dat gezeik niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb wel eens horen vertellen Een Nederlandse chauffeur

Wordt ook wel eens genoemt De Nederlandse pool

Rijd ook over al de prijzen kapot

Huub

Jij zal het gehoort hebben, ik heb de cijvers. :bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dat er weer vele gaan verongelukken weet ik nu al.

Blijf het AUB posten, ik blijf het interessant vinden. Totdat je een groene tegenkomt die ergens naast de weg ligt omdat de chauffeur geen kettingen kon leggen. Dat hoeft niemand te weten :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden