[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Ondertussen in de VS.


corydon

Recommended Posts

  • Forumlid

We zijn beschaafd hier Andre...

Eigenlijk zijn de toiletten meestal best wel schoon in de meeste truck stops. Of waar je ook gaat, zoals bv in een supermarkt, restaurants enz.

Weer een filmpje, maakte er een paar vandaag, laad ze hier en daar wel op, moet ook nog eens gaan werken....

De eerste is op een Highway hier in TX.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Uit Indiana nog wel... Als je op die kaart 1 afrit naar t oosten gaat zie je nog 2 truck stops. Daar stop ik dus nooit.

Wel Douwe, het was een beetje een slome dag, sta nu net onder Victoria TX, klein truckstopje waar ze goed eten hebben.

En waar ze een aantal jaren terug 19 doden vonden in een oplegger.. Herrinner jij je dat nog.

Het was een koeloplegger zonder ventilatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Leesde het artiekel en dacht, hier is iemand met een agenda... Revolutionary Worker Online

Awel, ze vergeten natuurlijk weer dat de overlevenden de allerbeste hulp kregen en ook allemaal staats burger werden gemaakt door Bush.

De chauffeur en een vrouw ergens in het noord oosten die het organiseerde zitten de rest van hun leven in een klein betonnen kamertje.....

Er is een bord hier en een soort monument heb daar weleens fotoos van op t forum gezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Maar een paar pics, beetje de zaak weer op vrolijken...

Houston, er is ook een filmpje aar ik hier rij, moet dat nog laden. Dit is toch een 15 km van t centrum.

dsc01139if.jpg

Nog een heel stuk verder van t centrum.

dsc01140g.jpg

En ze houden van hun fly overs daar in TX, die dingen staan werkelijk overal.

dsc01141e.jpg

Hier bouwen ze er weer 1, die vorige is misschien 5 jaar oud.

Exit 742, downtown is 770, dus 30 mijl, dat is 50 km. En er staat nog van alles verderop....

dsc01143j.jpg

Heb echt heel veel zien veranderen in houston in de jaren dat ik hier ben.

In Ganado getankt en gebadderd...

Paar trucks op de parking.

dsc01145o.jpg

dsc01146sh.jpg

dsc01148cl.jpg

dsc01149s.jpg

En iemand met een probleempje.....

dsc01147k.jpg

Deze kwam me voorbij, als ik tijd heb ga ik echt geen 75 rijden, maar even het gas erop om een foto te maken. Hollands glorie...

dsc01151t.jpg

Ergens zuid van Houston hebben ze een flink terrein. Ook net buiten Chicago hebben ze wat spul staan.

Zou dat XvanX zijn?????

dsc01152ll.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het eerste filmpje, daar ga je lanfs die hooge flat wat eigenlijk niet eens zo lelijk is.

Betrapte me op een veel gemaakt foutje, Zeg dat ik over highway 59 ga, dus in mijn hersens zeg ik fivty nine, en vertaal het naar vijfennegentig......

Heb nog twee redelijk intersante filmpjes, maar ga toch eens wat slapen, 6 uur eruit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

HHmmm, nog steeds wakker..

Dit gaat langs die flat met dat kroontje.

Bekijk altijd even de video voordat ik m oplaad. Er is een witte bestelbus net een echte kamikaze chauffeur, had dat eigenlijk niet in de gaten terwijl ik daar rijde....

Wel dat ie wat wazig rijde, maar niet dat ie rakelings langs dat beton uit voegde....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Bedankt heren.

Houd me bezig, weet eigenlijk niet waar die onzin vandaan komt...

Awel, sta nu in Laredo te laden voor Houston, alwaar er een vracht staat te wachten die naar Lucas gaat. We laden best wel veel terug in Houston voor Lucas.

Kwam bij het eerste laad adres in Laredo, waar ze me vertelden dat de vracht ergens in Mexico was en misschien morgen wel werd geladen... maar rap de planner gebeld die binnen 10 seconden een andere vracht had.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nee... Dat is 1 van de andere leden denk ik....

Hoop fotoos van vandaag, gewoon om een beetje een impressie te krijgen.

Dit is Alice TX....

dsc01154v.jpg

Een gebouw kan nog zoo mooi zijn, zodra ze die brand trappen eraan hangen is het gewoon geen porum...

dsc01157nf.jpg

dsc01158al.jpg

En recht er tegenover.....

dsc01159p.jpg

dsc01160lp.jpg

Heel veel Mexikaans eten daar in t zuiden, hou er wel van. Geloof niet dat je daar vegetaries kunt eten in dat land.

dsc01161bx.jpg

dsc01162yg.jpg

Kijk, daar is Highway 59 weer, op de terugweg ga je daar linksaf naar Houston, wart ik dus een paar uur later deed...

dsc01163zd.jpg

Dit is Freer, beetje een gehucht met een heel goed restaurantje, ben er op de heen en terugweg maar even gestopt.

dsc01164vtz.jpg

Na Freer is het 50 mijl, 80 km naar Laredo, en er woont vrijwel niemand tussenin. Zeker geen dorpjes ofzo.

dsc01165yo.jpg

dsc01166mw.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Had Coca Cola geladen in Laredo.... Mecican Coke zoals ze dat hier noemen, smaakt super goed vind ik. Het is in glas, en word gemaakt met riet suiker. Soms denk ik dat ze in Spanje ook betere Cola hadden.

Maar Goed dat Miss Coke niet mee is, die had de oplegger gekaapt denk ik... Ook is er Fanta in, hhhmmm.

Afijn, wat fotoos op de terug weg. Deze vracht gaat dus naar Houston, net even op gezocht en geloof het of niet, maar het is dezelfde afrit als waar ik gisteren leverde....

Eerst iets voor de chauffeur die een persoonlijk bloempotje wilt aanschaffen, hier is je adres.....

dsc01168uh.jpg

T Maakt de cabine wat netter, toch?

dsc01169ye.jpg

George West... was er niet ooit een nederlandse artiest met die naam?

dsc01171r.jpg

Dat is t dorp.

dsc01170vn.jpg

En ga nu slapen, mogge de rest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Toch vreemd dat het verschillend smaakt dan.

Zoals Gyddo schreef, BOT.

Als je goed oplette zag je de wolken verdwijnen in de fotoos, en s/middags was de lucht totaal helder.

Hier is het al bijna zomer.

dsc01172b.jpg

Ook is de mais al een 10 cm hoog. Mais komt van t spaanse woord maiz, hier noemen ze het corn, pop corn bv.

Bestel nooit mais bij je eten in de VS, want dan horen ze iets anders, spreek uit ervaring.

dsc01173wp.jpg

Mice......

Naar t noorden word t ook wat groener weer.

dsc01175zx.jpg

Zeg niks.

dsc01176up.jpg

Voordat iedereen AC had, wat pas in de jaren 60 algemeen goed werd, gebruikt men de natuur voor koeling.

dsc01177oc.jpg

dsc01178va.jpg

Dat is een Whataburger, een chain in TX.

dsc01179bo.jpg

Al hun tenten zijn hetzelfde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nog wat impressie fotoos.

dsc01181hr.jpg

dsc01180gd.jpg

dsc01182jo.jpg

Leesde hier op t CF wat over parkings, speciaal voor jullie even gestopt bij een rest area.

En zo zijn de meeste in de VS.

dsc01183db.jpg

Trucks naar rechts.

dsc01184il.jpg

Dat is waar de toiletten zijn.

dsc01185xf.jpg

Er zijn altijd twee sets voor dames en heren, 1 gebruik je, de andere maken ze dan schoon.

dsc01187f.jpg

Zien de dames eindelijk hoe makkelijk we t hebben..

dsc01189gz.jpg

Oh, sorry.. dat was dus al bekend.

Buiten wat piknik plaatsen compleet met grill.

dsc01192v.jpg

dsc01191cm.jpg

dsc01190z.jpg

En de laatste, dit is vrij dicht bij Houston, op de achtergrond zie je de hooge bergen net voorbij Houston, door de smog zie je eigenlijk alleen de top waar nog sneeuw ligt.

dsc01199e.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden