[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

inhaalverbod belgie


majoor2

Recommended Posts

  • 6 months later...
  • Forumlid
ben ik blij dat dit voor mij maar van Stabroek tot Ekeren was, wat voor de jongens die dit voorhebben van Lummen tot Ranst....

dsc03215kleinwq5.jpg

dsc03216kleinja7.jpg

wat zouden jullie doen?

De snelheid zeker nog 5 tot 10 kilometer laten zakken. en dan maar wachten totdat het net lijkt of ikzelf de voorste auto was. Als ik mijn voorganger dan niet meer zie, geef ik me toch een stoot gas.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Na dit stukje komt er toch een stuk met drie/vier banen waar je tesamen de ring op gaat...en daar rijden ze elkaar dan even op halve km voor de sokken..en aan de overkant bij Leugenberg ook zo..om de haverklap rijden ze elkaar daar nu de vangrail in om toch maar even in te kunnen halen...goeie wetmaatregel Vlaamse regering!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast sindaco

of s'morgens om 0500 uur met 600 tot 800 trucks tegelijk oostenrijk inrrijden en de zuivere lucht van het nachtrijverbod weer teniet doen.

erg zinvol al die maatregelen.

inhaalverbod is ook belachelijk, overal en in elk land afschaffen

dan heb je wat meer spreiding en dat komt het in en uitvoegen ten goede.

of alle vrachtwagens links in de spits.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ach dan moet je de mannen van de rijke hebben die vanaf Antwerpen tot hazeldonk 80 gaan rijden en als ze de grens overgaan trappen ze op hun gas en gaan ze weer 90 rijden. Ze veroorzaken gewoon een stoet van 2.5 km en dat is pas misselijk.

Het lijkt wel alsof veel chauffeurs de illusie hebben dat inhaalverbod ook 80km/u betekend. Als het daadwerkelijk slechts pesten is mogen ze van mij de forumcontainer in!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
voel u niet aangevallen, maar opvallend veel nederlanders denken dat ze hier 80 moeten rijden. want of ze dat nu expres allemaal zouden doen zou teveel van het goede zijn he.

Inderdaad Joel, dat valt mij ook op.

Veel buitenlanders, dus niet alleen de hollanders, weten niet dat de max snelheid in Belgie 90km/pu is.

Net als in Frankrijk en Spanje...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Dennis410
voel u niet aangevallen, maar opvallend veel nederlanders denken dat ze hier 80 moeten rijden. want of ze dat nu expres allemaal zouden doen zou teveel van het goede zijn he.

voel u ook niet aangevallen maar zo gauw er een druppel regen valt EN dus een inhaalverbod is gaan onze belgische vrienden toch ook massaal vh gas af!!

gr.Den

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden