[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Weer gezakt.


mercedesgirl1981

Recommended Posts

  • Forumlid
ik moest vorige week dinsdag voor de vierde keer afrijden. En ben dus weer gezakt. Mag nu staats examen doen. Tja. Tis niet anders. Hij heeft mij op de rem gebrapt op een kilometer van de rijschool.

Wil je wel komen troosten, maar dan krijg ik ruzie met het thuisfront!:o

VOLGENDE KEER BETER!:tu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ik moest vorige week dinsdag voor de vierde keer afrijden. En ben dus weer gezakt. Mag nu staats examen doen. Tja. Tis niet anders. Hij heeft mij op de rem gebrapt op een kilometer van de rijschool.

Das dus klo*** of K**, ik kan me voorstellen dat je daar niet op zat te wachten.

Op naar de volgende ronde, en troosten??? Tja..... Heb er de kracht niet meer voor!:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ik moest vorige week dinsdag voor de vierde keer afrijden. En ben dus weer gezakt. Mag nu staats examen doen. Tja. Tis niet anders. Hij heeft mij op de rem gebrapt op een kilometer van de rijschool.

Tijdens mijn examen had ik ook een ingreep maar dat loste ik blijkbaar goed op. Die examinator zei: "Prima dat zou ik ook zo gedaan hebben":p :p

(Kwam op het laatste moment een auto van rechts)

Maar ja, dat is al ff geleden hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Tijdens mijn examen had ik ook een ingreep maar dat loste ik blijkbaar goed op. Die examinator zei: "Prima dat zou ik ook zo gedaan hebben":p :p

(Kwam op het laatste moment een auto van rechts)

Maar ja, dat is al ff geleden hoor!

Tja en bij mij kwam die auto dus van links. Ze bleef eerst ook keurig staan wachten hoor. Maar op een gegeven moment keek in de spiegels en kon haar dus niet meer zien. Komt zij nou net niet de weg oprijden.:mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Tja en bij mij kwam die auto dus van links. Ze bleef eerst ook keurig staan wachten hoor. Maar op een gegeven moment keek in de spiegels en kon haar dus niet meer zien. Komt zij nou net niet de weg oprijden.:mad:

:confused: Zit bij jou het stuur rechts? Dubbele bediening? Zit je dan niet achter het verkeerde stuur:confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
:confused: Zit bij jou het stuur rechts? Dubbele bediening? Zit je dan niet achter het verkeerde stuur:confused:

Eh nee hoor stuur zit gewoon links maar de zin staat er een beetje krom geloof ik. In een leswagen zit dubbele bediening ja, dus hij kan mij op de rem trappen. En ik zat achter het goede stuur hoor haha En auto's kunnen ook van links komen niet alleen van rechts

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
nee dat kon je daar niet zien want het is een rotpunt. je kijkt precies in de coniferen en er staat een huis voor.

Heeft die examinator zeker gedacht: "Niet weer een vrouw achter het stuur!"

Want hoe heeft hij dat gezien dan?? Of zou hij ze verteld hebben dat ze dat moest doen?? Was zijn vrouw zeker!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Heeft die examinator zeker gedacht: "Niet weer een vrouw achter het stuur!"

Want hoe heeft hij dat gezien dan?? Of zou hij ze verteld hebben dat ze dat moest doen?? Was zijn vrouw zeker!

misschien wel ja haha. Ik weet het niet en eerlijk gezegd hoef ik het ook niet te weten. ben gezakt. jammer maar helaas. volgende keer beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
;) jammer hoor maar kan je en beedje vertellen wat je allemaal op een ex dag doet en waar hij heel goed op let of waar jij heel goed op moet letten groetjes john uit spijkenisse en de volgende keer meer geluk.:tu:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik heb met je te doen.

Ik weet wat het is.

Voor mijn C was het de 2de keer raak maar voor mijn E heb ik 4 keer examen gedaan en gezakt voor alle.

Ben er dus maar mee gestopt en ben nu al andherhalf jaar ervaring aan het opdoen.

Ik zal het nog wel afmaken:rolleyes:

ik moest vorige week dinsdag voor de vierde keer afrijden. En ben dus weer gezakt. Mag nu staats examen doen. Tja. Tis niet anders. Hij heeft mij op de rem gebrapt op een kilometer van de rijschool.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik heb met je te doen.

Ik weet wat het is.

Voor mijn C was het de 2de keer raak maar voor mijn E heb ik 4 keer examen gedaan en gezakt voor alle.

Ben er dus maar mee gestopt en ben nu al andherhalf jaar ervaring aan het opdoen.

Ik zal het nog wel afmaken:rolleyes:

dan ben ik in ieder geval niet de enige die zo vaak examen moet doen haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Belinda

Balen hoor dat je gezakt ben, je blijft positief super van je, weet zeker dat je straks vol trots laat weten dat je het hebt gehaald....Heel veel succes

Zal voor je duimen

Groetjes belin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Jeroen de Vries

Ik heb alles gehaald in ander half jaar, rijbewijs C, CE, D en DE (toeringcar). Als ik je een tip mag geven..........zorg dat je RUST in je voertuig houd, hiermee bedoel ik dat je je snelheid aanpast aan het overige verkeer. En daarna pas je actie die je wil gaan doen wel overwogen doet. Maar VOORAL rust houden. Tenslotte ben je bijna 18 ton en en zul je een dusdanige snelheid meot hebben dus rust om op ALLE onlogische manoevres van automobilisten te KUNNEN reageren! JIJ bent tenslotte de DIRRIGENT van het verkeer. Heb laatst een dagrit erbij gedaan met 48 man in me bus, nou ga er maar vanuit dat je verantwoordelijkheid je wel aanspreekt. Ik rij zelf normaal vrachtwagen trailer en bakwagen, maar het is vooral RUST in je voertuig en ver vooruit kijken en je aanpassen aan anderen. Dit willen ze op een examen zien. En niet te vergeten BESLUITVAARDIG ZIJN. Maar de aanhouder wint. Succes en ik hoop dat je de volgende keer zult slagen, het is een erg mooi beroep.

SUCCES Jeroen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden