[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Milieuzone's


Marotrans

Recommended Posts

  • Administrators

Een tip voor iedereen die net als ik veel in dit kleinzerige b****land zit te rommelen.

Officieel zijn per 1 januari in diverse gemeenten de milieuzone's van kracht geworden voor oudere vrachtauto's; enkele gemeenten hebben de zaak al weer uitgesteld. Hang mij er niet aan op, maar Amsterdam geloof ik tot 1 juli.

Voor de gemeenten Eindhoven-Tilburg-Rotterdam en Breda is er een andere ontsnappingsmogelijkheid. Als je op www.sn-milieuzones.nl je kenteken invoert, kun je zien of je nog uitstel hebt tot 1 maart 2008. In mijn geval, Euro 3, nog wel.

Vervolgens klik je bekijk de ontheffing, en je kunt 'm zo afdrukken!!

Ik weet niet of je onder een bekeuring uitkomt, maar het staat wel officieel zo'n pampierke:tu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

is die subsidie op roetfilters niet verlengd???

Dan ben je NA subsidie te hebben gekregen voor een paar honder euro klaar ..

Er zullen meer en MEER milieuzones komen, gelukkig woon ik in een Stad als HAARLEM die wel goed na hebben gedacht en geen milieuzone invoeren omdat de milieuopbrengst daarvan nihil is.

Andere gemeenten zien kennelijk de Eurotekens al rollen .... en laten hun burgers zien dat ze goed bezig zijn en die vuile vrachtwagens uit de stad weren .... ... alsof de wind niet waait ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Tja, het blijft een gezielig kleinzerig landje:(

Ik heb ook gehoord dat er een nieuw potje is gevonden voor nieuwe subsidies ja, maar of dat doorgaat waag ik te betwijfelen. Mijn persoonlijke mening is al jaren, dat dat heilige milieu nergens anders toe dient om de burger geld uit de zak te kloppen.

Haarlem is wel een mooi voorbeeld ja, tussen de Hoogovens en de A'damse haven heeft zo'n zone ook weinig zin met alle zeewind er overheen:rolleyes:

Tenminste één die een voorbeeld stelt:tu:

Wat bereiken we nu: vanochtend één palletje gelost op de Vogelstraat in Den Bosch, grofweg tussen ind terr. Maaspoort en het station. Vandaar naar Boxtel. Helaas: voor het station langs mag niet meer: heel Den Bosch rond naar de A59 om de A2 te bereiken... 10km extra:cool:

Milieu? Me neus!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

milieu is tegenwoordig een gouden handel, het gaat helemaal niet meer om het milieu maar om de euro's.

begin een bedrijfje in avalhout verweking en als je beetje begin hebt zet je milieu achter je bedrijfsnaam en je kan je tarieven verdubbelen. de auto en de vrachtauto zijn zulke makkelijke prooien. die betalen wel.

iedereen wil wel een goed en schoon milieu maar ze draaien nu wel wat tever door de laatste jaren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden