Spring naar bijdragen
Forum gesloten ×

humor op de weg

Gast Valkje

Recommended Posts

Ook ik zie weleens de humor ervan in van fouten die andere onbewust maken...

Helaas niet beschikbaar in the US en Canada ivm copyright muziek

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Ook ik zie weleens de humor ervan in van fouten die andere onbewust maken...

Helaas niet beschikbaar in the US en Canada ivm copyright muziek

Velperbroek is vaak wat dringen ja...gaat verbazend vaak goed (niet altijd).

Als ik rond spitstijd vanaf Utrecht terug naar de dam wil (Zutphen) pak ik altijd de meest linker baan, als ik dat niet doe snijden ze je toch om richting Duiven te komen...als je de Duivenafslag voorbij bent kan je rustig weer een baantje naar rechts schuiven...nagenoeg niemand die daar dan nog heen moet vanaf de baan rechts van je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weeks later...
  • Forumlid
Gister middag 16:30, rij over een parking die nu al vol staat, helaas dan maar ergens anders een plekkie zoeken. Oeps aan het eind staat er nog een die een plekkie gevonden heeft waar hij zonder hulp niet meer weg komt.

Vanmorgen op het los adres spreek ik een chauffeur die er om 8:00 uur langs kwam en toen stond hij er nog.

Mooi laten staan die idioten die op de vluchtstrook parkeren.Onze grote vrienden met die blauwe lampen moeten gelijk een ticket schrijven en zeggen dat ze door moeten rijden naar een fatsoenlijke parkeer plaats.Nog even en ze staan gewoon op de weg stelletje idioten.Kijk maar eens op de A76 van Eindhoven naar Venlo parkeren op de vluchtstrook en net voorbij Meiel grote parking GRATIS die zowat leeg staat.Wet niet of dit nog zo is ben er al lange tijd niet meer geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Dus , eindconclusie: Ze moeten "staande" doorrijden naar de volgende parking op de A76 in Zuid-Limburg.

Nu zal ik niemand betitelen als idioot maar diegenen waarnaar gerefereerd wordt in bovenstaande reactie zullen zich wel afvragen of dit niet een bevoel van de pot verwijt de ketel oproept.

LOL LOL LOL

Ge hoe wil jij ze dan noemen ook ik heb het probleem met volle parkings gezien en maak het nog wel mee alleen zal ik NOOIT op de vluchtstrook gaan staan zoek dan een parkeerplaats op een industrieterrein of Dorpje.En indien ik over de RTW ga dan zet ik dat netjes op de uitdraai of achter op de schijf.Bij eventueele controle ziet men dat ik een rustplaats heb gezocht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden