[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Wat verwacht je.......van de .......


Gast alex

Recommended Posts

  • Forumlid
Vergeet niet ze heben wel 12 jaar of meer school gehad Na de lagere school En daar zit het verschil.De Groette hwm

mmmmm, dat snap ikLOL

maar dat klein beetje meer verdienen, is niet een klein beetje.

maar een heel grooooooot beetje,

snap je:p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 148
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Gast sindaco

ik verwacht er niet veel van.

er is mij door mijn werkgever helemaal niets gevraagd omtrent de 48 uur.

er is ook niets aangeboden om te tekenen voor 55 uur.

ik denk zelf dat ik en misschien velen met mij nog niet concreet er mee bezig zijn, omdat er nog nergens problemen door zijn gekomen.

ik bedoel alles loopt nog hetzelfde als voorheen ( tenminste ik merk geen verschil )

als het straks echt zo wordt dat ik maar 48 uur mag werken gemiddeld per week dan ga ik eens rustig kijken wat ik er mee ga doen.

echter op dit moment rijden we volop net zoals altijd en we kunnen het werk amper aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dat zul jij nog niet merken Je baas krijgt controlle en de boette is voor de baas.En daar zal die niet blij mee zijn

En hoe neer ze er mee gaan beginnen weet ik ook niet

Maar dan moeten ze het in alle lid staten doen. En dat zie ik nog niet

ziten.En wie moet het doen Alleen jij moet je aan de uren houden

Als je het niet doet Wie betaald het De baas of jij

De Groette hwm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast sindaco
Dat zul jij nog niet merken Je baas krijgt controlle en de boette is voor de baas.En daar zal die niet blij mee zijn

En hoe neer ze er mee gaan beginnen weet ik ook niet

Maar dan moeten ze het in alle lid staten doen. En dat zie ik nog niet

ziten.En wie moet het doen Alleen jij moet je aan de uren houden

Als je het niet doet Wie betaald het De baas of jij

De Groette hwm

is precies wat je zegt

wie moet het doen?

wanneer gaat dat gebeuren?

volgens mij wacht iedereen af tot het echt gebeurd en dan kijken we wel verder.

alle boete's m.b.t. rijtijdenwet zijn voor de werkgever.

doen ze ook niet moeilijk over als die framboos vindt dat ik niet 3 x 10 rijuren mag hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Mr Klaassen de man heet Bollo en hij maakt echt geen dolletje met wat hij

hij hier neer schrijft.

U zegt VUT er te zijn dus U mag niets bij verdienen anders moet u dit treug

betalen aan de door uitkering instance dus noemt men het vrijwilligerswerk

Zo dat U niets hoef door te geven aan belasting en de instance die U Uw

uitkering verstrekken.

Zo doende krijgt U nu alle door U gemaakte onkosten vergoed zelf u telefoon

zo wel vast als mob als U aansluiting voor internet wordt vergoed zelf u schrijfpapier en printpapier wordt vergoed en dat komt dus allemaal uit de kas van U bond.toch.

heb hier niets aan toe te voegen

nu HWM hier niet meer op reageert ( WE ZIJN WEER EEN WEEK VERDER )

kunnen we wel stellen NICO dat je de spijker op zijn kop heb geslagen :tu::tu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Mr Klaassen de man heet Bollo en hij maakt echt geen dolletje met wat hij

hij hier neer schrijft.

U zegt VUT er te zijn dus U mag niets bij verdienen anders moet u dit treug

betalen aan de door uitkering instance dus noemt men het vrijwilligerswerk

Zo dat U niets hoef door te geven aan belasting en de instance die U Uw

uitkering verstrekken.

Zo doende krijgt U nu alle door U gemaakte onkosten vergoed zelf u telefoon

zo wel vast als mob als U aansluiting voor internet wordt vergoed zelf u schrijfpapier en printpapier wordt vergoed en dat komt dus allemaal uit de kas van U bond.toch.

heb hier niets aan toe te voegen

nu HWM hier niet meer op reageert ( WE ZIJN WEER EEN WEEK VERDER )

kunnen we wel stellen NICO dat je de spijker op zijn kop heb geslagen :tu::tu:

Toch niet Ik verdin er niks mee Alleen de onkosten die ik maak krijg ik

terug.Dat is toch normaal of niet dan.En daarbij het heeft niks met de belasting te doen. Jij hoeft van je onkosten toch ook geen belasting te betalen of wel dan.En als ik met de trein naar Utrecht ga Wordt het trein kaartje betaald en heeft toch niks met belasting te doen.Of uitkering

Zelfs internet en telefoon krijg ik niet vergoed.En de onkosten die ik krijg

als je daar van moet leven dan heb je het niet best.

Alleen als ik uurloon vraag dat moet ik op geven.En te recht.

Ik denk dat je het goed mis hebt Je mag het over nemen dan weet je het meteen. Kun je morgen naar Uden Problemen met de WMO ( Wet Maatschappelijke Ondersteuning) Zorg,Zorgtoeslag TBU(Tegenmoetkoming Buitengewone Uitgaven) Het is bij oude mensen hun papieren en andere dingen in orde maken En dat is ook voor niks Alleen Venray Uden krijg ik vergoed En als je het daar van moet hebben is het niet best

Hoop Dat het voldoende is De Groette hwm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Toch niet Ik verdin er niks mee Alleen de onkosten die ik maak krijg ik

terug.Dat is toch normaal of niet dan.En daarbij het heeft niks met de belasting te doen. Jij hoeft van je onkosten toch ook geen belasting te betalen of wel dan.En als ik met de trein naar Utrecht ga Wordt het trein kaartje betaald en heeft toch niks met belasting te doen.Of uitkering

Zelfs internet en telefoon krijg ik niet vergoed.En de onkosten die ik krijg

als je daar van moet leven dan heb je het niet best.

Alleen als ik uurloon vraag dat moet ik op geven.En te recht.

Ik denk dat je het goed mis hebt Je mag het over nemen dan weet je het meteen. Kun je morgen naar Uden Problemen met de WMO ( Wet Maatschappelijke Ondersteuning) Zorg,Zorgtoeslag TBU(Tegenmoetkoming Buitengewone Uitgaven) Het is bij oude mensen hun papieren en andere dingen in orde maken En dat is ook voor niks Alleen Venray Uden krijg ik vergoed En als je het daar van moet hebben is het niet best

Hoop Dat het voldoende is De Groette hwm

begrijp me niet verkeerd HWM deze DOLLO heeft respect voor wat je doet

ik zie het mezelf nog niet doen .

MAAR die fnv standpunten komen me gewoon de keel uit julie zijn met allerlei dingen bezig goede en minder goede dingen maar waar nu eigenlijk echt complete oorlog over gevoerd moet worden is die 48 urige werkweek ,de uurlonen die een en ander moet gaan opvangen vergeet niet officieel mogen we nu nog 55 uur dat betekend in de meeste gevallen al zo'n 10% loonsvermindering nu op dit moment en de fnv is hier wel erg makkelijk overheen gestapt het hele transport in NL is hier op tegen :mad:

in ons cao worden de chauffeurs voor 1,5 jr ondergesneeuwd maar de kinderopvang is geregeld hulde:sjalom:Barf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

bollo waar kan ik hier meer info over vinden? :tu:

dat schijnt van overheidswegen opgelegd te zijn waar je daar info over kan vinden zou ik zo niet weten maar vraag het eens aan rianne die van dat kleine bondje die van de week ook op de wereldomroep is geweest zij zit hier ook op het forum als ik het goed heb

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

begrijp me niet verkeerd HWM deze DOLLO heeft respect voor wat je doet

ik zie het mezelf nog niet doen .

MAAR die fnv standpunten komen me gewoon de keel uit julie zijn met allerlei dingen bezig goede en minder goede dingen maar waar nu eigenlijk echt complete oorlog over gevoerd moet worden is die 48 urige werkweek ,de uurlonen die een en ander moet gaan opvangen vergeet niet officieel mogen we nu nog 55 uur dat betekend in de meeste gevallen al zo'n 10% loonsvermindering nu op dit moment en de fnv is hier wel erg makkelijk overheen gestapt het hele transport in NL is hier op tegen :mad:

in ons cao worden de chauffeurs voor 1,5 jr ondergesneeuwd maar de kinderopvang is geregeld hulde:sjalom:Barf

Om die 55 uur wil ik nog een antwoordt op geven Het speelt al 15 jaar af

De bonden moesten voorlichting geven Hebben ze gedaan Alleen

het punt was er kwam niemand.Zelf TLN KNV lieten het af weten

En de werkgevers geloofde het wel En zagen liever niet gebeuren

Nu kunnen we elkaar de schuld geven Maar daar hebben we niks aan

Pak Taxi daar is 48 uur En hebben om de 2 jaar CAO Controlle

En ik zie aan komen dat het BGV. ook gaat gebeuren.

En dan ziet het er niet best uit

Je moet de nieuwe boetes maar is bekijken kadeleden noord FNV weet niet

of het lukt. Het is er En we moeten nu aan andere dingen denken 1,5 jaar is snel om.Het ligt aan jullie wat er moet gebeuren.

Dan zul je toch naar de vergadering toe moeten. Waar haast niemand komt En dat is het probleem.En zonder leden kan de bond ook niks

De Groette hwm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • Forumlid

Nou als de bonden het voor elkaar krijgen dat we er tegen 2011 nog een keer of 3of4 bijna 5% bijkrijgen dan laat die 48 urige werkweek maar komen.

Ik denk dat die 48 uur ook het probleem niet is.

Wel dat er veel mensen hun hypotheek niet meer kunnen betalen.

Maar ja ik heb altijd al geroepen dat een huis kopen met een tophypotheek erg dom is.

Als ik straks met 48 uur werken net zoveel kan verdienen dan nu met 60 uur dan laat maar komen.

Ik denk trouwens niet dat dat er ooit van gaat komen omdat er nu al 5000chauffeurs tekort zijn. Dat getal loopt dan natuurlijk alleen nog maar op

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Chauffeurs te kort zul je blijven houden En ik denk dat het moet zo.

Het ziet er slecht uit als er te veel chauffeurs zijn.Maar dat er wat gaat verandere dat is zeker.De bonden Waar een bond van wilde in Oktober mee aan komen.Om met chauffeurs om tafel te gaan Heb nog niks gehoord.En voor 5% ga ik niet voor tot 2011 En die 48 uur kunnen we niet meer tegen houden.Alleen we moeten kijken wat wel en wat niet kan En dat zullen de bonden sammen moeten doen Hwm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Maar ja ik heb altijd al geroepen dat een huis kopen met een tophypotheek erg dom is.

Dom?

Kijk eens om je heen naar de huizenmarkt ... zijn d'r nog wel betaalbare huizen?

Wat kun je op je basissalaris lenen ... en wat kun je daarvoor kopen dan?

Dat is het probleem van de huidige woningmarkt en hypotheken die mensen tegenwoordig moeten nemen om überhaupt een dak boven hun hoofd te krijgen.

Ja, huren kan ook ... maar die beginnen ook tegenwoordig al boven de € 600 per maand. En dat is voor velen al de helft van hun netto basisinkomen. Tel daar nog GWL bij op, diverse Gemeentelijke belastingen, verzekeringen en zo ... wat blijft er dan nog over om in je levensonderhoud te kunnen voorzien als we het hebben over je basis inkomen.

Los daarvan hebben veel chauffeurs voor hun beroep gekozen wetende dat ze veel uren zouden gaan maken ... niet in de eerste plaats voor het geld wat ermee te verdienen valt.

Die 48 urige werkweek betekent dus niet alleen een verlies aan inkomsten maar dus veel veeel meer ...

Ik vraag me af of we de consequenties wel kunnen overzien .... met name wat het internationaal transport betreft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Chauffeurs te kort zul je blijven houden En ik denk dat het moet zo.

Het ziet er slecht uit als er te veel chauffeurs zijn.Maar dat er wat gaat verandere dat is zeker.De bonden Waar een bond van wilde in Oktober mee aan komen.Om met chauffeurs om tafel te gaan Heb nog niks gehoord.En voor 5% ga ik niet voor tot 2011 En die 48 uur kunnen we niet meer tegen houden.Alleen we moeten kijken wat wel en wat niet kan En dat zullen de bonden sammen moeten doen Hwm

M.i. zie je dat verkeerd DE BONDEN willen niets doen TEGEN de 48urige werkweek want anders hadden ze wel samengespannen met andere vakbonden in andere landen ... en waren ze samen + de werkgeversorganisaties naar Brussel gestapt om de 48urige werkweek tegen te houden. ER zijn uitzonderingen op de 48urige werkweek ... hele groepen die er niet onder komen te vallen!!! RARARA hoe hebben ze dat 'm geflikt?

En hoe hebben ze dat 'm geflikt door in Brussel te Lobby'en. Transport en de bonden hebben met de ogen dicht toegekeken .... het zou zo'n vaart immers niet lopen, zonder transport staat immers alles stil ...

En waren ze naar de Regering gestapt om die vakantiedagen en ziektedagen NIET mee te laten tellen binnen die gemiddelde 48 urige werkweek.

Maar NEE dat hebben ze niet gedaan ... hebben de vakbonden soms hun eigen politieke agenda? Eentje die niet overeen komt met de wensen van hun leden cq achterban en chauffeurs/werknemers in het algemeen?

Waarom überhaupt mensen beperken in hun wil en hun wens om inkomen te vergaren of hun eigen way-of-life te kiezen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Bert-Vossie
M.i. zie je dat verkeerd DE BONDEN willen niets doen TEGEN de 48urige werkweek want anders hadden ze wel samengespannen met andere vakbonden in andere landen ... en waren ze samen + de werkgeversorganisaties naar Brussel gestapt om de 48urige werkweek tegen te houden. ER zijn uitzonderingen op de 48urige werkweek ... hele groepen die er niet onder komen te vallen!!! RARARA hoe hebben ze dat 'm geflikt?

En hoe hebben ze dat 'm geflikt door in Brussel te Lobby'en. Transport en de bonden hebben met de ogen dicht toegekeken .... het zou zo'n vaart immers niet lopen, zonder transport staat immers alles stil ...

En waren ze naar de Regering gestapt om die vakantiedagen en ziektedagen NIET mee te laten tellen binnen die gemiddelde 48 urige werkweek.

Maar NEE dat hebben ze niet gedaan ... hebben de vakbonden soms hun eigen politieke agenda? Eentje die niet overeen komt met de wensen van hun leden cq achterban en chauffeurs/werknemers in het algemeen?

Waarom überhaupt mensen beperken in hun wil en hun wens om inkomen te vergaren of hun eigen way-of-life te kiezen?

Hier kan ik mij volledig bij aansluiten, dank je Lique.:tu::tu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hier kan ik mij volledig bij aansluiten, dank je Lique.:tu::tu:

De bonden weten meer dan wij denken.Ze zeggen mij ook niet alles.

Maar als we 10 jaar verder zijn is er veel veranderd Er zal meer met de Trein gaan en het water.Goed koper Gebeurd nu al per schip naar Italie

Auto over de weg wordt duur.Want ieder land wil zijn belasting hebben

Pak Duitsland maar is Gaat binnen 10 jaar naar 25 cent per KM

En wie gaat dat betalen De transportuur kan het ook niet meer

Die zal ook wat anders moeten denken.Hwm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Chauffeurs te kort zul je blijven houden En ik denk dat het moet zo.

Het ziet er slecht uit als er te veel chauffeurs zijn.Maar dat er wat gaat verandere dat is zeker.De bonden Waar een bond van wilde in Oktober mee aan komen.Om met chauffeurs om tafel te gaan Heb nog niks gehoord.En voor 5% ga ik niet voor tot 2011 En die 48 uur kunnen we niet meer tegen houden.Alleen we moeten kijken wat wel en wat niet kan En dat zullen de bonden sammen moeten doen Hwm

denk dat die 48 uur nog wel te stoppen is als de bonden in europees verband gaan regelen dat we in europa maar eens voor 2 weken het werk stil gooien moet je dan eens kijken wat ze daar in brussel gauw op hun besluit terug komen want dan gaat alles naar de klote .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
M.i. zie je dat verkeerd DE BONDEN willen niets doen TEGEN de 48urige werkweek want anders hadden ze wel samengespannen met andere vakbonden in andere landen ... en waren ze samen + de werkgeversorganisaties naar Brussel gestapt om de 48urige werkweek tegen te houden. ER zijn uitzonderingen op de 48urige werkweek ... hele groepen die er niet onder komen te vallen!!! RARARA hoe hebben ze dat 'm geflikt?

En hoe hebben ze dat 'm geflikt door in Brussel te Lobby'en. Transport en de bonden hebben met de ogen dicht toegekeken .... het zou zo'n vaart immers niet lopen, zonder transport staat immers alles stil ...

En waren ze naar de Regering gestapt om die vakantiedagen en ziektedagen NIET mee te laten tellen binnen die gemiddelde 48 urige werkweek.

Maar NEE dat hebben ze niet gedaan ... hebben de vakbonden soms hun eigen politieke agenda? Eentje die niet overeen komt met de wensen van hun leden cq achterban en chauffeurs/werknemers in het algemeen?

Waarom überhaupt mensen beperken in hun wil en hun wens om inkomen te vergaren of hun eigen way-of-life te kiezen?

helemaal goed kan ik mij bij aansluiten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
De bonden weten meer dan wij denken.Ze zeggen mij ook niet alles.

Maar als we 10 jaar verder zijn is er veel veranderd Er zal meer met de Trein gaan en het water.Goed koper Gebeurd nu al per schip naar Italie

Auto over de weg wordt duur.Want ieder land wil zijn belasting hebben

Pak Duitsland maar is Gaat binnen 10 jaar naar 25 cent per KM

En wie gaat dat betalen De transportuur kan het ook niet meer

Die zal ook wat anders moeten denken.Hwm

wie betaald die 25 cent niet de transportuer die rekent het door naar de klant en de klant berekend het weer door aan de consument dus wie is er de dupe niet de baas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

En om te zeggen bonden doen niks Dat is niet waar De bonden hebben verschilende plaatsen vergardering met chauffeurs gehad.Maar er komt niemand.TLN voor de werkgevers Wat doen die niks iedereen denkt aan zig zelf.En waarom wil de Nederlandse chauffeur meer uren maken. moet er bij zeggen de meeste niet.Alleen chauffeurs met de zwaarste lasten

September of Oktober begint weer voor een nieuwe CAO wie komt er

Laat je dan zien.Kan zo wel even door gaan Ik doe het niet Want dan ben ik weer een slechte chauffeur. of slechte vakbonds man Hwm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
gelul heb ik je al meer gezegt geloof maar niet dat vakbonden ook maar een poging zullen doen om de 48 week te verhogen

En ja je bent een zeer slechte vakbonds man als ik jouw opcie leest in de topcie G.W.

Wat je chauffeuren betreft heb ik geen oordeel al denk ik soms wel eens dat je er telang uit ben:(

Vergeet niet DE bonden kunen er ook niks aan doen Het is al 15 jaar bekent.Je baas doet er niks aan zal het anders zeggen Die wil het niet Want hij gaat er kapot aan En de groote Jongens maar lachen.

Nee ik ben er een jaar uit.Heb de laaste jaren niet meer gemaakt als 60 uur in de week.En daar was ik te verde mee.Als het zo door gaat blijven in Nederland nog ongeveer 10 transport bedrijven over.Inter De rest weg

Dat is nog een veel groter probleem.Komt door die 48 uur. slecht of goed maakt niet uit.En ik kan er tegen Hwm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
:confused::confused:

begrijp er niets van:confused:

Ik vindt het zo gemakelijk om de bonden de schuld te geven.En waarom doe jij dan niks.Je weet het al 15 jaar.Toen zijn die verdragen onder tekent.Het is alleen Nederland wat moeilijk doet.En half september naar de vergadering gaan.Daar heb je recht van praten.Probeer jij maar is Duitsland en Frankrijk om te praten Dan ben jij een groote jongen.

Alleen wij zullen naar een ander systeem toe moeten.Heb je daar wel eens over na gedacht.Wat en hoe.Vergeet niet er zijn ook veel chauffeurs die willen de 48 uur.Zelf Inter Ze willen meer thuis zijn.En daar moet je ook begrip voor op brengen.Vergeet niet jij bent niet alleen.En het wordt er echt niet beter op.Hwm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden