Spring naar bijdragen

Banensite wordt vernieuwd


Nr one

Recommended Posts

  • Forumlid

De komende dagen gaat de banensite ( banen voor vrachtwagenchauffeurs ! )een complete metamorfose meemaken.

Wij hebben geïnvesteerd en gaan de verouderde Jamit software vervangen door Smartjobboard (en nee, geen illegale versie :D ).

Wij denken dat investeren in de banensite alleen maar voordeliger voor eventuele werkzoekenden kan uitpakken.

Wij gaan proberen ALLE tot op dit moment geregistreerde werkgevers en werkzoekende te migreren van Jamit naar Smartjobboard.

De huidige vacatures zullen het waarschijnlijk niet gaan halen, evenals de CV's. We hopen uiteraard dat het wel gaat lukken..

Alle gebruikers zullen als het 1 maal volledig operationeel is hier bericht van ontvangen om indien nog gewenst de gegevens bij te werken.

Als alles goed werkt zullen wij een campagne er tegenaan gooien om de site bij zowel werkgevers als werkzoekenden te promoten en bekend te maken.

Zoals ook bij de oude banensite het geval was zullen wij op de vernieuwde site ook de vacatures GRATIS laten om te plaatsen en werkzoekenden zullen ook GRATIS gebruik van de site kunnen maken.. Jaja, wij leveren weer wat vakantiedagen in van onze enorme inkomstenbron :D om alles realiseerbaar te krijgen :D

Mocht je er aan zitten te denken om je aan te melden op de banensite, dan zou ik adviseren om even te wachten tot de nieuwe software er staat. Dit om niet over een paar dagen erachter te komen dat je je opnieuw moet aanmelden. De ledendatabase is inmiddels opgeslagen, ontleed en aangepast voor de nieuwe software.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Er is sinds vandaag een compleet nieuwe software geinstalleerd op de site.

Vanwege veroudering en geen support meer van het oude script hebben wij daar afscheid van moeten nemen en zijn we overgestapt naar het mooie smartjobboard.

Deze software hebben wij direct uitgebreid met een facebook module en mobiele skin. (daar gaan we nog mee aan de slag om dat ook netjes te krijgen). Kosten nog moeite zijn gespaard om het de gebruikers van het portaal makkelijker en vooral gebruiksvriendelijker te maken.

Dit heeft echter het gevolg gehad dat wel de inloggegevens zijn bewaard, maar niet het profiel en/of CV.

Ben je ingeschreven als werkgever ? Ook dan zijn de geplaatste vacatures waarschijnlijk verloren gegaan.

De software die er nu staat is totaal anders als wat het ooit was. Het zal misschien even uitzoeken zijn hoe het allemaal werkt, maar uiteindelijk zal het zowel voor werkzoekende als werkgever makkelijker zijn om te werken met het portaal.

Vacatures plaatsen is uiteraard ook weer geheel gratis.

Wij gaan de komende weken de site nog optimaliseren en daarna voorzien van een reclamecampagne om de werkzoekende aan een baan te helpen en de werkgevers aan goed personeel.

Vragen of opmerkingen ? mail naar banen@chauffeursportaal.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erg mooi Freddy.

Maar nu de vraag : Zou je ook een linkedinaccount kunnen linken, zodat je CV in één keer zichtbaar wordt op de site? scheelt de werkzoekende (als hij / zij) een linkedinaccount heeft weer een CV aanmaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Erg mooi Freddy.

Maar nu de vraag : Zou je ook een linkedinaccount kunnen linken, zodat je CV in één keer zichtbaar wordt op de site? scheelt de werkzoekende (als hij / zij) een linkedinaccount heeft weer een CV aanmaken.

Ehhhh.. HELP.. :D :D

What are you talking about ?

Ik heb even geen idee wat je precies bedoelt. Ik wil best dingen aanmaken als het het zoeken vergemakkelijkt.. Alleen heb ik hier even geen idee wat de bedoeling is.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

^^ Freddy toch :D Ik dacht dat je meeging in je tijd, maar helaas.

LinkedIn is een netwerksite waar werkgevers en werknemers elkaar kunnen vinden. Een soort uitwisselsite dus. Daar kan je je complete CV opzetten en hopen dat een werkgever je goed genoeg acht om op sollicitatiegesprek te komen.

Wat is nu de bedoeling: Als je je LinkedIn profiel kan gaan koppelen met de Chauffeursportaal Site, hoef je niet voor de zoveelste keer je CV in te vullen. Klik je op Solliciteer Button, je CV wordt van LinkedIn geplukt (immers gekoppeld) en je kan zo opsturen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Erg mooi Freddy.

Maar nu de vraag : Zou je ook een linkedinaccount kunnen linken, zodat je CV in één keer zichtbaar wordt op de site? scheelt de werkzoekende (als hij / zij) een linkedinaccount heeft weer een CV aanmaken.

Ik denk dat Linkedin voor een chauffeur niet veel nut heeft, is toch meer voor de hogere opgeleiden en hogere functie's.

Groet Harrie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Probeer eens wat Marcel.

Op de banensite staat nu een linkedin knoppie (rechtsboven). Ik moest een developers account aannemen om keys enzo te krijgen.

Dat is allemaal gelukt.. Alleen wat er nu kan is me een raadsel.. :D

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Heb ook mijn profiel aangepast op de nieuwe banensite en wil nu mijn cv erbij plaatsen, maar om de één of andere reden kan dit niet.

Hij zegt dan "geen product aanwezig"

Hoe moet ik dit doen??

Goeie vraag.

Die gaan we uitzoeken.

---== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

't Was even uitzoeken, maar het werkt!

Scheelt de sollicitant weer een hoop werk.

Alleen dit foutje kan ik niet achterhalen : 'Dienstjaren' waarde buiten bereik (edit : gelukt!!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast henk driehoek

Wat een leugenaar zeg. Met alleen bijna nieuwe DAF's 95 rijden ze, volgens mij, is de laatste 95 al 8 jaar gleden van de band gerold..... Is dat bijna nieuw?? :LOL:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden