[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Weigeren rit te doen door stoel als bijrijder


kokkie20

Vraag

  • Forumlid

Hallo ik zit even met een vraag.

Ik werk voor een niet te noemen bedrijf als leerling (bijrijder).

Wij hebben een 2 tal vrachtwagens waarbij de stoelen niet in te stellen zijn en ik en de andere leerling heel erg last krijgen van onze rug.

Ik heb dit aangegeven bij dr planning en die zou proberen er rekening mee te houden (had ik vorige week al aangegeven).

Maar gister werd ik gewoon weer ingepland op die vrachtwagen.

Heb hen maar gewoon gedaan, maar me rug begon al na 10 minuten tegen te stribbelen dat hij niet meer wilt zitten op die stoel.

Heb dit vanochtend aangegeven bij mijn begeleider maar die wilt er niet echt veel mee doen. Hij zou het nog een keer zeggen tegen de planner maar goed. Ik denk dat ik al weet waar het op uit komt en ik binnenkort gewoon weer op die wagen zit.

Terwijl er bij de andere leerling er gewoon een notitie van gemaakt is dat hij niet meer mee mag op die vrachtwagens.

Wat kan ik hieraan doen? Wil niet me leerplaats verliezen door werkweigering maar ik ga het niet lang volhouden zo met mijn rug. Heb er nu nog steeds last van.

Hopelijk hebben jullie enig advies wat ik kan doen hieraan. Heb het verder erg naar me zin bij het bedrijf alleen dit werkt gewoon niet langer zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Al dit lezende is het toch wel zielig eigenlijk.

Een 100.000  plus dure auto, maar ze bezuinigen op een stoel, wat een stakkers zijn dat soort bedrijven eigenlijk. Zowel die m maken alsook kopen.

Wat zal het verschil nu zijn om een standaard lucht geveerde stoel erin te zetten, misschien hooguit 400 euro?

Als dat bedrag je bedrijf maakt of breekt had je nooit een bedrijf moeten beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

De reden is eigenlijk simpel, die stoel is opklapbaar om ruimte te krijgen voor de chauffeur om zich om te kleden, wil je met twee man rijden bestel je de geveerde stoel en tweede bed, ook al is 1 bed ook prima als je met een leuke partner op pad bent, moet in mijn geval wel vrouwelijk zijn.

 

Zit er nog een motorkap tussen de stoelen tegenwoordig?

Afijn, een vrouwelijke chauffeur voor de heer Doornekamp. Wat zou je eigen vrouw daarvan vinden?????? :D  :D  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Al dit lezende is het toch wel zielig eigenlijk.

Een 100.000 plus dure auto, maar ze bezuinigen op een stoel, wat een stakkers zijn dat soort bedrijven eigenlijk. Zowel die m maken alsook kopen.

Wat zal het verschil nu zijn om een standaard lucht geveerde stoel erin te zetten, misschien hooguit 400 euro?

Als dat bedrag je bedrijf maakt of breekt had je nooit een bedrijf moeten beginnen.

Buiten de prijs van €1250 euro voor de stoel is het ook gewichtsbesparing.

Daarom tegenwoordig ook vaak geen 2e bed in de auto's.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Nou ja... 1250 euro voor een stoel? Jullie worden af gezet.

De origineele stoel in deze KW kost ongeveer 500 dollar, en het is een zeer goede stoel, plus gewichts besparing? Gelukkig gaan ze hier voor comfort. En gewicht komt heel nauw hier.....

Het lijkt me sterk dat er meer dan zeg maar 15 kilo verschil in gewicht is.

Awel, zal me er maar niet teveel mee bemoeien... :D  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Je zit raar te kijken wat dat allemaal extra kost.

Een 2e bed kost 1750 euro BV in een scania.

En als je de stoel dan ook meereken kan je een besparing van 3 a 4000 euro maken.

Zoals grotere bedrijven die besparen hierin toch erg veel

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Wij hebben 7 apen trotsen, 5 oudere die 5 containers en 7 containers hebben en 2 die 6 om 6 laden en 2 jaar jonger zijn, zit een ton gewichtsbesparing tussen. Als je rekent dat een kip 2.5 kg weegt kun je er 400 meer meenemen per rit, ipv 5800 kunnen er 6200 mee in de 40 ton die we mogen wegen.

Dus scheelt nogal wat als je het op gemiddelt 2.5 rit per dag neemt, elke 6 dagen doe je dan 1 vracht meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden