Spring naar bijdragen

The road to Tillamook


Tobmaran

Recommended Posts

  • Forumlid

Gaaf filmpje!

Vind het juist "voor ons" wel leuk die navi in het Nederlands, geeft een leuk beeld van een Dutchman abroad.

Maar voor Rob`s reactie is ook wat te zeggen maar ga lekker door met posten van deze gave filmpjes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Leuk filmpje! Prachtige route zo, door het groen. Lekker muziekje op de achtergrond ook.

 

Twee dingen vallen me wel op: als eerste dat je best relatief langzaam rijdt. Ik dacht dat 100 toch wel gangbaar was? Zag wel dat een deel van de route bergop was en dan heb je natuurlijk maar weinig in te brengen, maar verder heb ik geen snelheden gezien boven de 90 eigenlijk.

 

En dan die navi... Gewoon in Nederlands nog. Ik heb er geen, maar bij mij zou die wel gewoon in het engels staan. Met nederlands blijf ik wel bij door dit forum, maar verder lees ik engelstalige boeken, tijdschriften en kranten. Alles eigenlijk engels dus, dus ook de navi.

Maar dat is natuurlijk je eigen keus. Geen kritiek verder hoor. Het viel me alleen op.

 

Blijf filmpjes plaatsen!

 

 

V.w.b. snelheid heeft Ibo de honours al waargenomen, waar voor dank  :kiss:

 

V.w.b. taal....zowel de tekst en de audio in de filmpjes is Nederlands.

De filmpjes maak ik in aller eerste instantie voor m'n ouwe vader, zelf een ex-chauffeur, die het Engels nauwelijks machtig is.

Zo lang die ouwe leeft, blijft het Nederlands  :ja:

En da's eigenlijk de enige reden.

  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden