[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Denken in oplossingen.........


Gast transploft

Recommended Posts

Gast transploft

Deze Pool stond zojuist naast mij op de parking bij de Lichtmis langs de A 28.

Links op de oplegger was het complete achterlicht aan gort alsmede zijn bumper.......

Maar zoals het een echte trucker beaamd, denkt hij in oplossingen en weer door....... (Met alleen een marketingdoeleinden met 1 rood lampje)

18d92945bd6e9c25eff477e3334e602f.jpg

Blijkbaar heeft hij geen remlicht en richtingaanwijzer nodig.......

bewerkt door transploft
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast transploft

Kan natuurlijk ook dat er een personenwagen te laat naar links ging????? ( jaja, ik ben in een goede bui vandaag.... :LOL:)

Maar ik geloof inderdaad niet dat oom agent dit prettig vind zo.....

bewerkt door transploft
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tot hij een ijverige veldwachter tegen het lijf loopt die zijn daar meestal niet gecharmeerd van

 

En terecht, maar wat is nu helemaal de pakkans?

Kwam bij een vroegere werkgever thv Bremen eens een collega achterop, die niet wist dat je achterop een CargoCare megatrailer zelf de lampjes en achterlichtkappen moest aanbrengen. Hij had dus al 200km gereden vanaf Oldenzaal, waarbij enkel de breedtelampjes van de trailer brandden. :stom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Die lul had zijn bumper niet in de prak moeten rijden

Daar heb je helemaal gelijk in. Al weet je niet of hij schuldig is aan deze schade.

Maar het is zaterdag, dus op heel veel plaatsen kan je wel een achterlicht kopen en een stuk kabel. Uurtje knutselen en je kan in elk geval zonder gezeur thuis komen.

Hoeveel weken dat ook mag duren....... :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij heeft in elk geval een poging gedaan om er wat van te maken.......hij komt daar verder mee weg dan helemaal zonder licht te rijden........Alleen Shompie zal nu wel een breedte bordje met lampje missen  :D  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast transploft

Ach, alles wat achter mij gebeurt, is nooit interessant toch??? :LOL:

Nu zag die schade er ook niet uit, alsof het net gebeurt was...... Er hingen zelfs al Lisse tyripes bij te bengelen, dus begin ik meer het gevoel te krijgen dat Ger gelijk heeft.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden