[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Sterretje op printout???


MageMelvin

Recommended Posts

  • Forumlid

Ik heb op de printout van me digitale tachograaf een sterretje staan wat ik niet ken. Kan iemand me vertellen wat het betekent.

Er staat dit:

(bedje) 07:42 09:31 01h49 *

Ik hoop dat iemand me ermee kan helpen.

Want bij andere pauzes staat dit niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dat is pauzetijd langer dan 3 kwartier, dus zogenaamd het moment dat je weer 4.30 uur kunt rijden. Ik geloof niet dat zo een sterretje er ook staat als je 1 kwartier + half uur rust pakt... maar verbeter mij als dit wel zo is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat is pauzetijd langer dan 3 kwartier, dus zogenaamd het moment dat je weer 4.30 uur kunt rijden. Ik geloof niet dat zo een sterretje er ook staat als je 1 kwartier + half uur rust pakt... maar verbeter mij als dit wel zo is.

Zo dacht ik ook..

Maar het is ook niet zo dat het sterretje er komt te staan als je 47 minuten pauze hebt gehad??

Dat spreekt dan jou uitleg weer tegen...

Blijft een vreemd ding, die digi :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast chauffeurtjenuenen

ze moetn die digi verbieden en gewoon weer over gaan op schijf want ik begrijp ook nog steeds niks van het gekke ding en met de sterretje ik zou niet weten waar voor dat is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zo dacht ik ook..

Maar het is ook niet zo dat het sterretje er komt te staan als je 47 minuten pauze hebt gehad??

Dat spreekt dan jou uitleg weer tegen...

Blijft een vreemd ding, die digi :p

Hmm, klopt inderdaad, ik heb verschillende printjes van 45 minuten, 47 minuten en 55 minuten en daar staat inderdaad geen sterretje bij. En alles langer dan een uur (zoals MANTGATruckert hierboven zegt) staat wel een sterretje naast.

Irritant zeg, weet ook niet wat de reden is waarom ze dat nu weer zo hebben gedaan?? :confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast sindaco

alle onderbrekingen van de rijtijd korter dan 1 uur wordt gezien als rijtijdonderbreking.

alles wat langer is dan 1 uur wordt gezien als rust en daarom komt het sterretje pas na een tijdslimiet van 1 uur er achter te staan.

wij noemen dat wel rust of pauze , maar het is technisch gezien een rijtijdonderbreking. ( alles dus korter dan 1 uur )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden