[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

stratenboek


dutchdream

Vraag

  • Forumlid

hoi.....

nu ben ik op zoek naar het nieuwe shell stratenboek.......had ik gezien bij een benzinepomp......ergens in het westen des land....

kom ik hier bij het station ...geen boek dus aanwezig...

wie weet voor mij een adres waar ik het evt via internet of ergens hier in de buurt van twente kan kopen ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
hoi.....

nu ben ik op zoek naar het nieuwe shell stratenboek.......had ik gezien bij een benzinepomp......ergens in het westen des land....

kom ik hier bij het station ...geen boek dus aanwezig...

wie weet voor mij een adres waar ik het evt via internet of ergens hier in de buurt van twente kan kopen ???

Ik denk dat je gewoon enkele shellstations af zal moeten gaan.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

dom van me dat ik er niet gelijk 1 heb mee genomen,achteraf dan he.

moest vandaag richting den bosch en heb daar de benzine stations die ik tegen kwam eens bezocht maar helaas niks te vinden.waren er nu ook niet veel van de shell maar je weet maar nooit.

ook las ik over het chauffeursatlas van falk en ik vraag me nu af of ik ze kan vergelijken met elkaar of dat de straten info erg verschild is ????

iemand ervaring met de uitvoering van falk,persoonlijk ken ik wel de shell versie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden