Spring naar bijdragen

ongeduldige chauffeur ????


dvunz

Recommended Posts

Doet me denken aan een chauffeur van het vroegere Edah districentrum in Nieuw Vennep (geloof ik) jaren geleden.

Ik was daar 's morgens vroeg aan het lossen toen een chauffeur van hun zijn eigen verslapen had en even vlug de auto deed laden.Alleen hij was dus de spanband en of zijn stang(en) vergeten.Hij rent naar buiten en rijd vervolgens een aantal meters vrij lomp naar voren met als gevolg dat alles achter de auto op straat lag,de toetjes,kaas,worst,groenten alles wat gekoeld vervoerd moest worden.Was echt een enorme bende.Eerst sta je even raar te kijken om vervolgens dubbel te liggen van het lachen.Niets is zo leuk als leedvermaak.Ik hoop dat ik er ook zo over denk als het mezelf ooit eens zou gebeuren maar vrees het ergste :D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het is bedrijven die altijd goedkoper willen werken.

Target is een landelijk supermarkt, zoiets als V&D. Maar de vrachten worden door goedkope transport bedrijven gedaan waar echt totaal onervaren chauffeurs werken.

Ze hebben een verloop van gemiddeld 129%, en dat is veel.

Tijdje terug was er een eikel aan t proberen in een dock te steken en het lukte niet. Ik stap uit en wil helpen, zegt ie dat hij precies weeet wat ie doet.

Na nog eens 15 minuten accepteerd ie eindelijk mijn advies en rolt m er makkenlijk achteruit in het dock.

Zegt ie wat later dat hijal 2, twee weken aan t rijden is.

Meestal help ik niet, ze zijn zooooooooooooo eigenwijs.

Toen ik begon, net als de meeste denk ik, luisterde ik heel veel en deed hoe ze het mij vertelde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

misschien heeft deze chauffeur niet zelf geladen en roepen de mannen in het dock....chauffeur hij is vol:D en mag je er vanuit gaan dat het goed staat.

meestal rij je dan ZACHTJES een meter of 3 naar voren en maak je eerst de deuren dicht

maar controle is toch altijd beter.

ik vindt hem wel leuk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha ik was ook zo'n eigenwijze klojo die het allemaal wel wist.Na een paar weken wist ik wel beter en nam maar wat graag advies aan van de ervaren chauffeurs.Maarja bij sommige hoef je dan al niet meer aan te kloppen en ga je vanzelf een keer goed op je plaat.

Maar een verloop van 129% is inderdaad wel veel ja.Target is toch van Albert Heijn of is dat een andere?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo heb ik ook een keer een chauffeur een vrachtje Heineken zien lossen.

Prima plek voor dat bier trouwens, in de put.

En stinken Barf

ja heb ik ook een keer mee gemaakt heinekenwagen stond naast me te lossen en de chauffeur wou de band uit zetten maar de laatste 3 pallets gingen gewoon door naar buiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast johannes70

Je ziet de man die de plaat wil leggen kijken naar de brug want die gaat omhoog als hij erop staat en terwijl hij kijkt zakt de brug weer met de klep uit de oplegger.

Bij deze laaddocks springt het licht buiten op groen waardoor de chauffeur denkt; ok. ze zijn klaar, dus gas.

Ze waren dus nog niet klaar, maar de mannen blijven wel verdacht relaxx, waarom niet schreeuwen, ze staan erbij en kijken ernaar!

In scene gezet misschien????

bewerkt door johannes70
wat vergeten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Waarom hangt er überthaupt een camera bij het dok???:confused:

Bij 90% van de bedrijven waar ik kom is dat het geval. Big Brother enzo. Chauffeurs en loodsmedewerkers zijn dieven, dat weet je toch?

Het meest trieste is nog dat die 2 lamballen daar wat droog blijven staan. Al krijg ik ook wel een beetje de indruk dat dit in scene is gezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

er hangen soms wel camera's laatst stond ik er zelf ook nog op .. ze beschuldigde mij ervan dat ik met een pompwagen een gewone handpompwagen een muur had ontzet .. tjaa ze hadden beelden maar die dus niet ver genoeg terug gekeken daarbij bleek een heftruck op de muur te zijn gereden :stom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden