[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Epileptische aanval rijontzegging 2 jaar


Delappe

Recommended Posts

Gast Bert-Vossie

Ja ik zei de gek.;)

Ik ben in 2000 een keer flauw? gevallen thuis op een zondag morgen.

Ik voelde het zelf aan komen dus kon nog op de grond gaan zitten zodat de klap niet te hard aan zou komen.

Aangezien ik helemaal grijs/grauwig van kleur was en mij helemaal leeg voelde hebben we toch maar even de dokter erbij gehaald.

Die heeft mij door verwezen naar het locale ziekenhuis in Winschoten waar ze mij onderzocht hebben en daar werd een vermoeden van epilepsie gevonden.

En toen begon de ellende, ik zou volgens de dokter nooit meer vrachtauto rijden. Dus werd ook het CBR ingelicht.

Omdat ik het niet met het onderzoek eens was, heb ik een second opinion aangevraagd in het Academisch ziekenhuis in Groningen.

Daar heb ik twee maal een normale EEG gehad, en één slaaponthoudings EEG.

Daar werd niks op aangetroffen, en de dokter daar heeft mij verteld dat het waarschijnlijk een samenloop van omstandigheden is geweest.

Maar ja, het CBR was al op de hoogte en ik mocht dus één jaar niet meer in de luxeauto, en twee jaar niet in de vrachtwagen rijden.

Na twee jaar weer een keuring gehad en deze uitslag was in mijn geval gunstig, ik mocht weer (eindelijk).:tu:

Daarna naar een jaar weer een keuring, en naar drie jaar weer één.Nu zit er 5 jaar tussen en als ik het goed heb wordt het na die 5 jaar 10 jaar.

Dus als je één maal in die molen zit, kom je er haast niet meer uit.

Maar is het bij jouw al aangetoond door middel van een EEG ?

In ieder geval sterkte ermee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Collega heeft ook zo'n eenmalige aanval gehad en kwam door zeer slechte timing thuis te zitten,ook mag hij niet op de vrachtauto rijden (geen idee hoe lang)

maar wat bert-vossie ook zegt,als je er 1x in zit kom je er bijna niet meer uit..

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden