[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

wat te doen als je hoge nood hebt


accordracer

Recommended Posts

  • Forumlid

Ik ging toen ik beginnende tiener was vaker met een chauffeur mee. Hij was de vader van een vriend van me. Ik kwam daar vaak, en ging dus ook verschillende keren mee. Altijd leuk, hij had net een nieuwe Actros V8 gekregen. Geluidje zit daar in, en 480 ps.

Hij rijd voor een duitse firma : TELE spedition. En dan vooral veel zwaar werk. Grote metalen rollen of lange pijpen. Vanalles wat...als 't maar zwaar is. Heel mooi werk, afwisselend en bij de adressen waar je moet laden/lossen word je goed behandeld. Andere cultuur bij zo'n werk.

Maargoed...het verhaal

Hij was eens in oost duitsland aan de pools tjechiesche grens. Hij ging daar grote metalen rollen lossen. Onderweg moest hij me toch een partij schijten....hij denkt... ach... ik wacht wel even, ben zo bij de klant en doe het daar wel.

Maar hij moest nog een uurtje rijden.... z'n onderbuik liet weten dat er 3 kilo gelost moest worden. Bij de klant of ergens anders....dat maakt zo'n onderbuik weinig uit. Want zoals we weten, ze hebben overal schijt aan.

Onderweg begon het toch vervelend te worden en kreeg van die steken in z'n buik. Oei oei oei, nog een kwartiertje ongeveer dan ben ik er. Hij zat inmiddels al rechtop op z'n stoel en vol op 't gas.

Tja, ga maar eens de weg zoeken in zo'n gebied met zoveel "haast" Hij zag inmiddels scheel, dus dat werkte ook niet echt mee.

Na wat zenuwachtig gezoek (hoe zou dat toch komen) eindelijk de oude fabriek gevonden. Echt op z'n oost duits zal ik maar zeggen. Iedereen kent 't wel daar. Ook dat nog..... hij moest achteruit erin rijden...maar alleen al bij de gedachte achter en uit begon het toch allemaal flink tekeer te gaan daaronder.

Inmiddels zat er ook een dikke laag zweet op z'n voorhoofd en op plekken die ik maar niet nader zal beschrijven. Tja, dat heb je als je koortsachtig met man en macht probeert te strijden tegen natuurgeweld.

Zo, eindelijk...aangekomen bij de oude fabriek. Hij springt uit z'n vrachtwagen...oef....dat voel je meteen. Maargoed, hij weet 't nog binnen te houden en loopt als een klein jochie naar de kermis naar de fabriek toe. Daar komt gelukkig een man aan met een verrotte overal. Toillette vraagt hij. Meer kreeg hij er niet uit....want alleen al de gedachte aan toilet... Die man wijst nonchalant en ongeinteresseerd naar achter. Pff, nog 300 meter lopen. Hij loopt (profesionele hardloper is er nix bij) naar achteren. Ziet daar een deurtje in een gangetje. En des te dichter hij bij dat deurtje kwam des te harder hij moest. Hij kon niet meer.... aaahhhhh ....pijn pijn.. Ik moet NU. Hij smijt de deur open van dat wctje. Zoekt de licht schakelaar.... he, waar is die lichtschakelaar.... Nouja, dan maar zonder licht. Op de tast naar de wc pot toe. Aha, hier is tie. Broek uit en baf op de wc. Wat raar dacht hij nog... Hij ontspant z'n lijf met een enorme knal als gevolg.

De inmiddels 4 kilo is gelost. OEF OEF OEF !!!

Nu begint het toch wat vreemd aan te voelen. Normaal zijn wc brillen toch niet zacht of wel soms.... hij staat half op en voelt met z'n hand over z'n been en komt tot de ontdekking dat iemand hem voor is geweest en de lichtschakelaar ook niet kon vinden met alle gevolgen van dien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik heb ook zoiets aan de hand gehad een paar jaar terug.

Ik kwam op vrijdagavond op venlo aan om even te eten en me 3 kwartier te maken.(nu moeten jullie weten ik was sinds 12u smiddags al niet naar de wc geweest)

Ik had een bere honger en had een groot bord met gebakken aardappels en een cordon bleu besteld.

Heerlijk gegeten en snel weer op weg want het begon al laat te worden en wou graag naar huis toe.

Even afkoppelen bij de cobelfret in rozenburg en naar de zaak toe.

Tot ongeveer terhoogte van breda me maag begon te protesteren zo van er moet straks wat uit hoor en dat gaat niet lang meer duren.

Ik dacht nou dat moet maar even wachten tot ik op de zaak ben maarja me lichaam besloot toch wat anders wat later zou blijken.

Ik rij op de A15 terhoogte van spijkcity en nu gaat het met golf bewegingen het komt en het gaat:eek:

Ik kom op de terminal en voel me iets beter gelukkig het kan even wachten dacht ik nog totdat ik me trailer moest afkoppelen.

Ik stap uit en begin daar de poten naar beneden te draaien en ja hoor daar kwam het ik kon nog net een keukenrol uit de auto pakken broek naar beneneden en laten gaan ooeeef wat is dat heerlijk zeg nog lekkerder dan sex zeg maar op dat moment.

Toen keek ik eens goed om me heen zat ik tegen een hagel nieuwe personen auto te sch..... :D

Ik hoop dat degenene die maandag die auto moest opladen erook om kon lachen.

:o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

op de autobaan bij oberhausen moest toen ook verschrikkelijk nodig ik stoppen op een parking hup uit de auto naast mij op de parking was er een grote planten bak ik op het randje en pfffffffffffff pfffpffff ungggggg

heh heh klaar afvegen en ik kijk in het donker naar de andere kant van de planten bak (1.50 mtr ) zitten daar 2 turkse chauffeurs op het randje te eten oeps

ze keken me zo tegen de kont aan en ze knikten ook nog eens vriendelijk

en ik tegen die turken ...malzeittttttttttttttt en ikke weg :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden