Spring naar bijdragen

Alleen voor leden toegankelijk gedeelte


Recommended Posts

  • Forumlid

Is het mogelijk om een gedeelte op het forum te maken hetgeen alleen voor een selecte groep leden te zien valt?

Dus niet dat jan en alleman kan meelezen alleen vooraf aangemelde 'leden' ... mocht je iets met elkander in het min of meer openbaar willen zeggen binnen die groep leden waarvan naam & toenaam bekend is?!

Zodat planners en dergelijke niet kunnen meelezen ... of wie dan ook voor wiens ogen zo'n mogelijke discussie niet bestemd is?!

Een van onze CF-leden mag nu namelijk alleen nog maar ritjes op land XXXX doen en dat is toevallig omdat hij/zij daar op het forum in het openbaar iets over heeft gezegd. Heel opvallend dus ...

Maw het kan best zijn dat er planners en/of anderen op die manier meelezen ...

TEVENS willen wij onderling ook nog wel eens wat onderwerpen bespreken die we wellicht niet met de ganse buitenwereld === denk aan controlerende instanties === willen delen. Zoals bijvoorbeeld de discussie over de magneet!

Ik zou dus graag een besloten deel op het forum willen waar je vrij uit kunt spreken.

Voor dat gedeelte van het forum zou je je moeten aanmelden met naam & toenaam, telefoonnummer bij de beheerder van het forum bekend zijn etc om iemands identiteit vast te stellen.

Eis hierbij is dat je je aan de beheerder van het forum (hoofdbeheerder/eigenaar) bekend maakt en CHAUFFEUR bent.

etc ...

Ik opper maar een idee!

Link naar opmerking
  • Forumlid

Daar moet even over nagedacht worden.

En daarom moet je je aanmelden per email of pb met je persoonsgegevens = dus je echte naam + achternaam en waar je als chauffeur werkt.

Natuurlijk is er hier al zo'n beetje bekend wie wie nu eigenlijk is.

Bij nieuwe leden heb je dus een 'probleem' om er achter te komen wie ze in werkelijkheid zijn.

Het mooie is wel dat niet iedereen kan meelezen === nu kunnen ook mensen meelezen die geeneens geregistreerd zijn en/of inloggen!

Link naar opmerking
Dan zeg ik "Ja" en "Nee"

Kliekvorming zou inderdaad kunnen ontstaan.

Maar nu zijn er onderwerpen waarover je eigenlijk op het forum (beter) niet kunt spreken omdat 'de verkeerde' zou kunnen meelezen.

Maar goed, je hebt ergens wel gelijk .... bij nader inzien ... ... ...

Die 'verkeerde' persoon/personen kan ook achter je staan als je in de rij bij de kassa staat. Je weet nu eenmaal niet wie er meeleest. Het enigste wat je kan is gissen.

Waarom zou je zo'n topic als: 'Magneet op je versnellingsbak' in een gesloten ruimte moeten hebben? Het is wettelijk gewoon niet toegestaan. En denk je nu echt dat de controlerende instanties niet weten wie het wel en niet doen? Ze weten meer dan we denken.;)

En waarom zou je chauffeur moeten zijn?:confused: Vind dat een lichtelijke vorm van discriminatie....

Conclusie: Ben het dus totaal niet met je eens!!

Link naar opmerking
  • Forumlid

Er zijn hier heel veel "niet chauffeurs" op het forum.

Deze mensen doen ook hun best om een positieve bijdrage te leveren en dan DIT

Thema's alleen toegeankelijk voor chauffeurs.

Leden systhematisch uit bepaalde thema's weren is een gevoelige zaak.

Ik weet niet of dat van deze leden zo gewaardeerd wordt. Ik iig niet

Maar ja, de beslissing ligt bij het beheer en de admins

Noud

Link naar opmerking
  • Forumlid

ik zie het wel meer op forums......

dat je lid moet zijn om bepaalde topics te openen,

en hier ook ja en nee....

nee...we hebben geen geheimen, en een openbaar forum,

van de andere kant....de vaste leden, kunnen elkaar

meer dingen zeggen, wat voor een ander niet weg gelegd is:D

maar mijn voorkeur wordt toch nee;)

Link naar opmerking
  • Forumlid

Dit gaan we inderdaad maar niet doen...

Het is een openbaar forum en heeft geen gesloten afdeling (op de ongelukken met foto;s na dan, maar daar kan iedereen zich voor aanmelden)..

Als een planner of werkgever hier zit te lezen over wat zijn personeel vind of verteld over het werk en het bevalt hem niet en gaat er ook nog eens werk van maken tegen de desbetreffende werknemer, kan ie zich beter af vragen hoe het toch komt dat het zo'n lul is geworden (als ie het dan al niet was).. Beter kunnen ze dan gaan kijken hoe het beter kan zodat de werknemer weer positief is/wordt... Heb je veel meer aan.. een chauffeur met een positieve instelling werkt beter als een negatieve instelling.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
  • Forumlid

Wat ik me hierbij afvraag....

Stel: ik ben planner (dat ben ik niet maar stel..) ik meld me hier aan zeg bij welk bedrijf ik werk en zeg dat ik chauffeur ben. Hoe wil je dat controleren??

Ik neem toch aan dat de admins toch niet ieder bedrijf gaan bellen om te vragen of diegene daar wel werkt en inderdaad chauffeur is...??

Link naar opmerking
Wat ik me hierbij afvraag....

Stel: ik ben planner (dat ben ik niet maar stel..) ik meld me hier aan zeg bij welk bedrijf ik werk en zeg dat ik chauffeur ben. Hoe wil je dat controleren??

Ik neem toch aan dat de admins toch niet ieder bedrijf gaan bellen om te vragen of diegene daar wel werkt en inderdaad chauffeur is...??

Wat denk je zelf........:D

Link naar opmerking

dan denk je dat ze niet mee kunnen lezen.

een beetje handige harry knipt en plakt je mooie berichtje in een e-mail naar je baas, en draait je zo de ww in......

dan is het kansloos

Link naar opmerking
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden