Spring naar bijdragen

Recommended Posts

  • Forumlid

Grappig, ik zie nu inderdaad dat er 2 catogoriën weg zijn gehaald. Zonet kon je nog zien wie er "onder moderatie" stond en wie er bij het OTR CF zaten. :)

Dus of het is toeval, of een admin heeft hier wel even meegelezen, maar niet de moeite genomen te antwoorden. Alleen wel even de moeite genomen het 1 en ander te censureren.

Link naar opmerking
Grappig, ik zie nu inderdaad dat er 2 catogoriën weg zijn gehaald. Zonet kon je nog zien wie er "onder moderatie" stond en wie er bij het OTR CF zaten. :)

Dus of het is toeval, of een admin heeft hier wel even meegelezen, maar niet de moeite genomen te antwoorden. Alleen wel even de moeite genomen het 1 en ander te censureren.

Wiij lezen zeker alles mee .

Maar ik weet niet wie dat gedaan heeft wat jij daar schrijft .

Grz -= Marcel =-

Link naar opmerking
  • Forumlid
Heb ik inderdaad gedaan.. zonder dat ik ook maar enige uitleg ben verschuldigd... En om deze vraag in de toekomst te vermijden is het nu in de gele balk te vinden.

die 2 groepen waren onbelangrijk.

--== Freddy ==--

Je bent inderdaad geen uitleg verschuldigd over dat weghalen van die groepen. Ik doelde er meer op dat er iemand een vraag stelt die betrekking heeft over de leiding op het forum, het zou wel fijn zijn als een Admin dan ook een definitief antwoord geeft, dat was alles. :D

Bijvoorbeeld:

Origineel gepost door Freddy

Klopt Mathijs1982, als iemand een PB naar mij stuurt, zorg ik er zelf voor dat het op de juiste plek komt ;)

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
  • Forumlid

Voor mij zijn er 2 vliegen in 1 klap geslagen. Een vriendelijke admin heeft mijn probleem opgelost (en dat nog wel op haar/zijn vrije zondag) en met één druk op de gele balk weet ik in het vervolg waar ik hulp kan krijgen indien ik die nodig heb. Feiten zijn altijd makkelijker te tellen dan hersenspinseltjes vind ik. Nogmaals bedankt admins.

Groetjes,

didi

Link naar opmerking
PB sturen naar een admin heeft geen zin geloof ik, ik krijg nul reactie na 2 dagen

Ik weet niet naar wie je dat heeft gestuurd, maar ik heb niks ontvangen

Link naar opmerking
  • Forumlid
misschien even een simpel PB'tje als DONE ofzo?:confused:

Dat had je ook zelf kunnen zien als het zo'n belangrijk item voor je is...

Krijg elke dag wel een zooi PB's.. als ik vind dat ik moet reageren doe ik dat, maar simpele dingen die zo op te lossen zijn en die men ook nog direct zelf kan zien ga ik niet verder op in.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
  • Forumlid
Dat had je ook zelf kunnen zien als het zo'n belangrijk item voor je is...

Krijg elke dag wel een zooi PB's.. als ik vind dat ik moet reageren doe ik dat, maar simpele dingen die zo op te lossen zijn en die men ook nog direct zelf kan zien ga ik niet verder op in.

--== Freddy ==--

:confused::confused::confused:

:rolleyes:

Link naar opmerking

Mag ik even aan yad034 vragen waarom dat duimpie omlaag .

Als je het er niet mee eens bent laat het ons normaal via PB weten .

Grz -= Marcel =- :confused::confused:

Link naar opmerking
Gast Hallowed
M

Als je het er niet mee eens bent laat het ons normaal via PB weten .

Dat had jij toch ook via pb kunnen vragen?

Want nu krijg je reactie op reactie op reactie...

Link naar opmerking
  • Forumlid

wat zitten we nu allemaal te vissen wat er eigenlijk is gebeurd

als smurf en zijn clan dat niet openbaar willen maken is dat toch hun goed recht zeker

kan me voorstellen dat ze het goed zat zijn dit gezever

in de paar jaar dat ik nu hier zit hebben ze tot nu toe met verstand geopereerd en dat zal in dit geval ook wel zo zijn

geef het je te doen met zoveel meningen :hamer:

Link naar opmerking
wat zitten we nu allemaal te vissen wat er eigenlijk is gebeurd

als smurf en zijn clan dat niet openbaar willen maken is dat toch hun goed recht zeker

kan me voorstellen dat ze het goed zat zijn dit gezever

in de paar jaar dat ik nu hier zit hebben ze tot nu toe met verstand geopereerd en dat zal in dit geval ook wel zo zijn

geef het je te doen met zoveel meningen :hamer:

Ben ik helemaal met je eens ..

Alvast bedankt voor de positieve reactie van jou kant uit ...

Grz -= Marcel =-:sjalom:

Link naar opmerking
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden