[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

TNT gaat zijn ondervervoerders na 6 weken pas betalen inplaats van 4 weken


Gast Orca0809

Recommended Posts

Dennis ik ben het in zijn geheel met jou eens

Ja, als we het eens gaan worden, dan slaat elke discursie dus dood.

Even op de stoel van TNT gaan zitten.

Dag Dennis, voor jou 10 andere. En die denken ook dat ze een streepje voor kunnen verdienen.

En anders voor hun wel weer 10 andere.

Sorry, maar als TNT ben je ook ondernemer. En zolang er hoeren zat tevinden zijn.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

Even op de stoel van TNT gaan zitten.

Dag Dennis, voor jou 10 andere.

Daar ging t toch ook om? Hij kreeg toch laat te horen dat auto en chauffeur maandag niet meer hoefde te komen? Als ik t zo goed begrijp had ik hetzelfde gedaan.

En Debian, probeer mij eens uit te leggen wat voor last de mensen op de werkvloer ervan hebben van Dennis zijn actie. Die mensen zijn daar om te werken, daar worden ze voor betaald geloof ik, die komen bv om 6u s,morgens en gaan o 14u weer naar huis, is er in die tijd een vervoerder geweest die er een bende van gemaakt heeft dan moeten ze dat gewoon opruimen, en zijn ze daar om 14u nog niet mee klaar dan gaat de volgende ploeg daar gewoon mee verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op maandag ging die nieuwe afspraak in. Dan heb je de week daarvoor nog temaken met de oude afspraak.

Als je die vracht dan lost in de week dat de oude afspraak nog liep, ben je volgens mij als vervoerder in gebreken.

Ik weet niet wat er afgesproken, waneer 1 van de 2 zomaar afspraken kan veranderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Iedereen mag zijn mening hebben he, jammer dan.

Waar staat overigens dat de chauffeur mijn opdracht ook daadwerkelijk heeft uitgevoerd? Dat kan ik h'm ook niet kwalijk nemen, maar hij had van mij ook geen problemen hoeven verwachten als hij het wel had gedaan!?

Maar dat alles eruit is gegaan is duidelijk en de planning van TNT is die gehele week een bende geweest, dat was ook duidelijk.

Dennis

Zeg Dennis, als ik dat ritje met jou meega mag ik dan ook op die manier lossen?:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel bijzonder dat men op de vooravond van de overname door UPS nog zo'n maatregel neemt.

Bij wijze van spreken gaat het volgende week de prullenbak in en komen de spelregels van UPS op tafel.

Op de valreep nog een zogenaamde maatregel voor een gezonde Cash-flow en om investeringen mogelijk te maken?

Ik geloof niets van die redenen.

Als vervoerder zou ik het niet accepteren en i.p.v. akkoord gaan alvast eens wat contacten gaan leggen bij UPS.

Ik denk dat UPS op 42 dagen betaald. TNT betaalde eerder. Die zeggen dan nu dat ze op 42 dagen gaan betalen.

Toko wordt overgenomen door UPS, en die kan dan zeggen dat ze dezelfde betalingstermijn als TNT hanteren.

Zou het zo niet kunnen zijn, dat het zo gespeeld wordt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en als ik die opdracht had gekregen van dennis dan was die kar rap leeg geweest!

wel op een iets nettere manier dan dat dennis zei, maar leeg was die gegaan!

maar ik vind wel dat dennis hier bewijst dat hij kloten heeft, hij laat zich tenminste niet bedonderen zoals velen wel doen!

die zwijgen en knikken ja, en gaan gewoon door voor minder geld!

en dat dennis kloten heeft dat weten ze bij de iveco in utrecht ook maar al te goed!

maar wat me opvalt is dat iemand die gewoon de waarheid schrijft over datgene wat hij gedaan heeft, hier tegenwoordig afgebrand word tot de grond.

het nivo daalt elke dag weer een beetje meer, zodra iemand afwijkt van datgene wat door sommigen als normaal beschouwd word, word hij genadeloos neergesabeld.

een echt normale discussie is tegenwoordig niet meer mogelijk!

Werk je soms bij TNT?

Dennis

tussen iets zeggen en iets doen zit een wereld van verschil.

als ik zou zeggen nou die en die kan van mijn part doodvallen, hoeft hij dat niet letterlijk te doen.

het is een manier van uitdrukking geven aan je emoties en gevoel op dat moment.

en ook de toon waarop het gezegd word, maar dat lees je niet dat kun je alleen maar horen!

en das net al sjij met je eerste reactie deed, nu je word aangesproken reageer je ook opeens heel anders, snappie?

Freddie, werk jij misschien bij Dennis?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op maandag ging die nieuwe afspraak in. Dan heb je de week daarvoor nog temaken met de oude afspraak.

Als je die vracht dan lost in de week dat de oude afspraak nog liep, ben je volgens mij als vervoerder in gebreken.

Ik weet niet wat er afgesproken, waneer 1 van de 2 zomaar afspraken kan veranderen.

Als je naar 3 jaar prima te hebben samengewerkt aan het einde van de week krijgt te horen dat je vanaf komende maandag niet meer hoeft te komen, dan vervallen bij mij ook ineens alle oude afspraken en laat die spreekwoordelijke ''voor jou 10 anderen'' dan direct maar komen. En is op dat moment de auto nog niet leeg, dan doen we dat op de snelste manier. Als je naar 3jaar PRIMA samenwerking nog niet een volledige week(wat overigens nog kort is) kan krijgen om wat anders te zoeken, nou sterf dan maar met je handel. over gebreken gesproken, nou die ligt mi toch wel bij tnt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden