[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

city truck...


Fland

Recommended Posts

  • Forumlid
Kijk, dat zijn de plaatjes! ;)

Op twee dagen na, 2½ jaar geleden was u er ook. Toen in het voorjaar, nu gefotografeerd in de najaarsregen.

U heeft ook een kronkel...

Het was mij ook opgevallen dat als ik twee dagen later was geweest, het precies tweeëneenhalf jaar terug was...

Overigens is 16 maart meestal nog niet echt voorjaars-achtig hier hoor... En de najaarsregen is meer een onweersfront. Gisteren nog bloedheet en dan koude lucht, kaboem..!! Wat een vreselijk natte dag vandaag. Het kan overigens wel de aankomdiging van de herfst worden. Grote kans dat gisteren de laatste echt hete dag van deze zomer is geweest...

Ik had nog wat verder gewild vanavond maar er is een groot ongeluk gebeurd nabij Montreal. Snelweg afgesloten en de alternatieve route staat zo vast als een huis. Dus nu maar slapen en morgen op tijd de laatste 1000 km naar huis...

Nite nite..!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fland ik ben zondagmiddag thuis.

Zal zondag of maandag even een foto plaatsen van het vrachtje wat ik er nu in heb zitten. :D

Nou rij ik wel met een koeler, maar ik verklap je alvast, er zitten 25 adressen in. :zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
U heeft ook een kronkel...

Mwah ...., "kronkel" .... Dit zie ik meer als een helder moment van mezelf.

Dus houdt u dat moment goed vast, want dat kan voorlopig wel weer een flink poosje duren voordat het weer eens zover komt. Dergelijke momenten zijn namelijk zeldzaam. Dus ik kan niets beloven of toezeggen.

Ga dus ook maar gerust slapen. U hoeft echt niet bang te zijn dat u de komende uren per ongeluk zo'n helder moment mist. Nu ik het nog eens teruglees was het namelijk wel een HEEL helder moment. Dan zal het ook wel HEEL lang duren voor er weer één langskomt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Karel, troost je met de gedachten dat er forumleden zijn die tijd genoeg hebben om je postings telezen.

Dus mocht er ooit weer een helder moment langs komen, dan lezen we dat wel. :ja:

Dat je postings vaak weinig inhoud hebben is niet erg.

Zolang je maar een leuke tijd op het forum beleeft.

Wij scrollen wel over je postings heen. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Fland ik ben zondagmiddag thuis.

Zal zondag of maandag even een foto plaatsen van het vrachtje wat ik er nu in heb zitten. :D

Nou rij ik wel met een koeler, maar ik verklap je alvast, er zitten 25 adressen in. :zegtniets:

Ja, jij bent een toppertje. 25 doosjes kunnen ook 25 adressen zijn... Maar waar lees je dat er nog veel meer lag wat weg moest maar wat Fland vanwege ruimtegebrek op de wagen heeft laten liggen? :confused:

Ik ben wel eens met 5 ton naar Rome gereden. Was ik dan ook een super chauffeur geweest als ik er met 25 ton heen was gegaan? En 20 ton weer mee terug had genomen omdat de klant niet meer wou of kwijt kon?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wat een rare reactie, Herman..?? Ik lees niets in Willem z'n bericht dat hij zich een super trucker wil noemen toch..??

En ook al heeft hij 50 adressen in die koelbak zitten, dan nog word ik daar niet jaloers op hoor.

Ik mag graag mensen zien die plezier in hun werk hebben en trots zijn op wat ze doen. Ik vind mijn werk geweldig, weet ook dat ik er best goed in ben. Willem heeft het naar zijn zin met die vrieskist achter zich, ik hoop dat jij blij bent met je autotransporter. Dat is toch wat jij doet..?? Ik kijk daar altijd enigszins tegenop wanneer ik er weer eentje zie die tien wagens in en op zijn truck heeft gestapeld, lijkt me ook een vak apart...

10-Car-Carrier-Auto-Shipping-HUB-2.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wat een rare reactie, Herman..?? Ik lees niets in Willem z'n bericht dat hij zich een super trucker wil noemen toch..??

En ook al heeft hij 50 adressen in die koelbak zitten, dan nog word ik daar niet jaloers op hoor.

Dat noemde hij zich hier ook niet, er zijn topics te over waar dat duidelijker naar voren komt. Het was gewoon commentaar op jouw vrachtje. Er zat in zijn ogen te weinig op denk ik.

Meer een verkapte kijk mij eens dikke vrachten laden posting. Ach, ik had laatste een ritje Spanje van zo'n 5.500 km, ik gaf aan dat ik daar 1,5 week over ging doen, domweg omdat we met sluitingstijden van garage's enz zitten. In zijn ogen was ik dus lui, hij kon dat makkelijk in 1 week redden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat noemde hij zich hier ook niet, er zijn topics te over waar dat duidelijker naar voren komt. Het was gewoon commentaar op jouw vrachtje. Er zat in zijn ogen te weinig op denk ik.

Meer een verkapte kijk mij eens dikke vrachten laden posting. Ach, ik had laatste een ritje Spanje van zo'n 5.500 km, ik gaf aan dat ik daar 1,5 week over ging doen, domweg omdat we met sluitingstijden van garage's enz zitten. In zijn ogen was ik dus lui, hij kon dat makkelijk in 1 week redden...

Okay, op die manier...

Nou, daar bemoei ik me verder niet mee, dat vechten jullie maar onder elkaar uit.

Qua gewicht had ik inderdaad maar een klein vrachtje maar hij was wel vol. Het was geen handel die je lekker kunt stapelen. De officiele laadopdracht vertelde me zelfs dat het afgezeild moest worden... Hmmm, ik ben niet lui maar vond dat toch wel lichtelijk overdreven...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Je hoef ook niet jaloers tezijn. Maar jou vrachtje hadden we op 6mtr geladen. :p

Zou je denken..??

3,5 m pijprek

2 m hopper (trechter-apparaat

1 m grote gereedschap kast

2 m voor 2 pompen

2,5 m voor 4 A-frames, niet stapelbaar

1,5 m toolboxes

1,5 meter overige ondefinieerbare evenaarsbalken, krat slang en generator

diverse losse slangen

Gewoon 14 meter handel voor ca 9 ton... :-)

Ze moesten nog hun best doen om het er allemaal op te krijgen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik bekijk gewoon je foto's he.

Die pijpen voorop. Zet die ''pallet'' met pijpen 'voorin', donder die losse pijpen erachter. Dan heb je een 'vlakke' vloer. Daar kunnen vast wel wat lage pallets boven op.

Die slagen kan je ook wel ergens kwijt. (Al moeten ze dubbel gevouwen in de palletbak.)

Die 'machine's' zijn geen handig spul, maar daar kunnen wel 'egale' pallets onder.

Maar jij werkt met een open trailer, en wij met een 'koeler'.

En jullie werken daar zo, wij zo hier. :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Je hebt wel gelijk hoor, er was best wel wat ruimte te winnen geweest maar dan moet dat wel voor iedereen zinvol zijn. Klant besteld een 48 voet trailer en benut die op zijn eigen manier. Ze sturen een man of vier met het vliegtuig naar St John en twee anderen gaan met een pomp-truck daarnaartoe. Ze zitten daar een week of vier of langer in een hotel. Daana moet het hele circus weer die 1750 km terug...

Het moet vast erg speciaal werk zijn dat ze doen want het mag blijkbaar geld kosten...

Moet wel zeggen dat jouw wagen heel keurig vol is gestapeld. Die 25 adressen, hoe lang doe je daar over..?? Ik heb in Nederland nog een tijdje bouwmarkten bevoorraad maar dan hadden we maximaal 16 adressen per dag. Zat ie vaak ook zo nokkievol gestapeld...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden