[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Kilometerheffing No Way !!


664Freedom

Recommended Posts

  • Forumlid

De VVD is tegen het voorstel voor kilometerheffing.

Van het idee om mensen meer te laten betalen voor het gebruik van de auto en minder voor het bezit ervan is een voorstel gemaakt dat onbetaalbaar en onuitvoerbaar is.

Bijna alle Nederlanders gaan veel meer belasting betalen.

Bovendien wordt de privacy van de Nederlanders ernstig in gevaar gebracht.

De VVD wil een einde maken aan dit idiote plan.

Help ons daarbij door hier uw naam, woonplaats en e-mailadres achter te laten.

VVD-Tweede Kamerlid Charlie Aptroot zal alle steunbetuigingen aan minister Eurlings aanbieden.

Bron: De Telegraaf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Bovendien wordt de privacy van de Nederlanders ernstig in gevaar gebracht.

Help ons daarbij door hier uw naam, woonplaats en e-mailadres achter te laten.[/QUOTE]

Dus om mijn privacy niet verder in gevaar te brengen worden die gegevens al naar Eurlings toegebracht? Of horen deze gegevens daar niet meer toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dus om mijn privacy niet verder in gevaar te brengen worden die gegevens al naar Eurlings toegebracht? Of horen deze gegevens daar niet meer toe.

Hahahaha.. Scherp..

Ik heb hem toch ook maar ff ingevuld... rijd ook 400 Km per week (nu nog in een auto die buiten de regeling valt, maar die is ook een keer op).. zou dan neerkomen op 0.3*400 is 12 Euro per week..* 13 weken is 156 per kwartaal..Waar ik nu 108 kwijt ben... Dat zou in 2017 ruim 6 cent moeten worden per km... dan kom ik dus op 312 Eurootjes per kwartaal aftikken..

Hoezo lekker goedkoop die km heffing...Als je niet meer als 100 km per week rijd wel ja..Alleen dan moet ik mn werkgever vragen of hij me de overige kilometers wil ophalen.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:mad: hoor je mij wel klagen, ik betaal 44 euro per kwartaal omdat ik een hibryde rij, als ze km heffing invoeren gaat de hibryde dr uit, komt er een pontiac firebird 1986 voor in de plek :p
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch maar even ingevult.... ookal ben ik nog niet terug in NL...

Ik rij ook veel..... erg veel en als ik straks in NL ben ga ik niet graag ineens per km betalen....

Ik kan de auto wel een tijdje op uk platen laten staan maar ja ook niet zo lang....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Allemaal leuk en aardig nu, maar wat als de omstandigheden veranderen RD?

Idee:angel:. Koop een auto in Afrika, met kenteken op naam van iemand daar, en je rijd voor niks, bijna.:ok:

da's dan misschien wel je eigen oude auto die je terugkoopt,opgelapt en wel.:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden