[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

A2 Urenlang dicht richting Eindhoven.


Duco

Recommended Posts

  • Forumlid

Door waarschijnlijk een stuurfout van de chauffeuse is de A2 vandaag urenlang dicht geweest vanuit Maastricht richting Eindhoven.

Al het verkeer werd omgeleid waardoor er ook op de diverse omleidingswegen "verkeersinfarcten" ontstonden.

Bron:

http://www.l1.nl/L1NWS/_pid/links4/_rp_links4_firstElementId/1_4620723/_rp_links4_hasclickpage/1_1013

Gelukkig kon ik er mooi omheen rijden maar het was me daar een ravage:eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ik weet niet waar je dit leest in het artikel, maar ik zie het nergens vermeld.

Staat idd niet in het tekstbericht maar wordt wel vermeld in het filmpje dat ook in de link staat. Klik maar eens op het tv'tje onder de foto en dan zegt men dit bijna op het einde van het filmpje:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Staat idd niet in het tekstbericht maar wordt wel vermeld in het filmpje dat ook in de link staat. Klik maar eens op het tv'tje onder de foto en dan zegt men dit bijna op het einde van het filmpje:ja:

Als ik jou was zou ik toch eens naar de kno arts gaan wantg je gehoor is niet helemaal best.

Er wordt gezegd dat de chauffeuse iets te ver naar rechts heeft gereden en niet een stuurfout maakte.

Ze heeft waarschijnlijk gewoon helemaal rechts gereden tegen de lijn aan of misschien wel iets eroverheen en die afzetting staat meestal op de lijn en die zal ze dan wel tegen gekomen zijn.

Maar afijn het is natuurlijk allemaal ontzettend tragisch gelukkig is er niemand gewond geraakt stel je voor dat die wegwerkers wel aan die kant van de weg bezig waren dan had het heel anders gelopen.

Groetjes Maffie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Als ik jou was zou ik toch eens naar de kno arts gaan wantg je gehoor is niet helemaal best.

Er wordt gezegd dat de chauffeuse iets te ver naar rechts heeft gereden en niet een stuurfout maakte.

Ze heeft waarschijnlijk gewoon helemaal rechts gereden tegen de lijn aan of misschien wel iets eroverheen en die afzetting staat meestal op de lijn en die zal ze dan wel tegen gekomen zijn.

Maar afijn het is natuurlijk allemaal ontzettend tragisch gelukkig is er niemand gewond geraakt stel je voor dat die wegwerkers wel aan die kant van de weg bezig waren dan had het heel anders gelopen.

Groetjes Maffie

Volgens mij is "iets teveel naar rechts rijden"hetzelfde als een "stuurfout" maken:eek::eek:

"Spijkers zoeken op laag water" is toch ook hetzelfde als "op iedere slak zout leggen":D:D

Verder word er in de reportage gesproken van"een klein moment van onoplettendheid"

bewerkt door europeaan
annvulling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Volgens mij is "iets teveel naar rechts rijden"hetzelfde als een "stuurfout" maken:eek::eek:

"Spijkers zoeken op laag water" is toch ook hetzelfde als "op iedere slak zout leggen":D:D

Verder word er in de reportage gesproken van"een klein moment van onoplettendheid"

Denk dat het veeeeeel makkelijker is om wat zout op een slak te gooien dan dat andere.

Maar ziet dan helemaal niemand wat het echte probleem was?

chauffeuSE:D:D:D:D:D:D:D

Zo, weer een flink aantal vrienden verloren.:angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Cortrans
Denk dat het veeeeeel makkelijker is om wat zout op een slak te gooien dan dat andere.

Maar ziet dan helemaal niemand wat het echte probleem was?

chauffeuSE:D:D:D:D:D:D:D

Zo, weer een flink aantal vrienden verloren.:angel:

Nee hoor Ibo, alleen vriendinnen :D (Als Angelique dit leest jongen, wees jij maar blij dat je aan die andere kant van de plas zit anders .............:bey:)

Gr. Cor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden