[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

A28 weer open na incident met springer


Gast Cortrans

Recommended Posts

  • Forumlid
Personen die suicidaal zijn zullen hetgeen wat er in hun hoofd rondspookt ook daadwerkelijk trachten te voltooien.

Doorgaans leven zij in een "andere wereld", en zijn ze alleen met hen zelf bezig.

Zeker niet met de gevolgen van hun actie.

Ze zullen voor een optie kiezen die 100% resultaat geeft.

Tja... Jij kunt het weten jongen. :rolleyes:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Personen die suicidaal zijn zullen hetgeen wat er in hun hoofd rondspookt ook daadwerkelijk trachten te voltooien.

Doorgaans leven zij in een "andere wereld", en zijn ze alleen met hen zelf bezig.

Zeker niet met de gevolgen van hun actie.

Ze zullen voor een optie kiezen die 100% resultaat geeft.

jij zegt t denk ik wel goed........dit is geen bewuste actie meer, waarbij je 100% overziet wat het gevolg is voor de ander

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast schrootmalloot

Had dit ook nooit achter haar gezocht,altijd vrolijk..Druk bezig met de kids,in het weekend de hort op als het kon..

Maar was wel op de hoogte van dr wel en wee met dr ex..Geen allimentatie betalen enz.. Dus was ze eigenlijk alleen aan het werken om rond te kunnen komen...

Maar goed weet niet of dat de drempel is geweest tot een poging tot....

Heb nu gelukkig af en toe sms contact,maar ze zit zeker nog niet lekker in dr vel..Kwam ook nog ff bij dat dr moeder net voor het oude jaar is overleden...Dus ja dat helpt ook niet echt mee zeg maar..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Oké......

Er is mij weer een hoop duidelijk......Maar wie draagt er nu op voor alle vertragingskosten en bijkomende kosten?

Of is het te commercieel om hier over vragen te hebben?

(Oja...) Ik heb het ook eens meegemaakt dat er iemand besloot om een einde aan zijn leven te maken, en hiervoor mijn vrachtwagen uitkoos..... Triest dat diegene dit besloten heeft, maar nog triester dat mijn voertuig hierbij betrokken werd. Want zelfmoord valt niet onder de dekking van welke verzekering dan ook... Moest dus aanspraak maken op mijn eigen casco dekking, en kreeg als klapper op de vuurpijl ook nog eens het eigen risico en de bonus malus trede voor mijn kiezen, maar ja daar had de "tegenpartij" niet over na gedacht hij dacht uberhaupt niet meer alleen aan het beindigen van zijn eigen leven.

Hierna heb ik uit "lauter humane" overwegingen nog eens contact gezocht met de familie, en die schilderde onze auto gewoon af als moord machine, als wij niet daar hadden gereden was hun geliefde vader niet om het leven gekomen.... Hoe wrang wil je het hebben?

ieder zijn meug.....????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Oké......

Er is mij weer een hoop duidelijk......Maar wie draagt er nu op voor alle vertragingskosten en bijkomende kosten?

Of is het te commercieel om hier over vragen te hebben?

(Oja...) Ik heb het ook eens meegemaakt dat er iemand besloot om een einde aan zijn leven te maken, en hiervoor mijn vrachtwagen uitkoos..... Triest dat diegene dit besloten heeft, maar nog triester dat mijn voertuig hierbij betrokken werd. Want zelfmoord valt niet onder de dekking van welke verzekering dan ook... Moest dus aanspraak maken op mijn eigen casco dekking, en kreeg als klapper op de vuurpijl ook nog eens het eigen risico en de bonus malus trede voor mijn kiezen, maar ja daar had de "tegenpartij" niet over na gedacht hij dacht uberhaupt niet meer alleen aan het beindigen van zijn eigen leven.

Hierna heb ik uit "lauter humane" overwegingen nog eens contact gezocht met de familie, en die schilderde onze auto gewoon af als moord machine, als wij niet daar hadden gereden was hun geliefde vader niet om het leven gekomen.... Hoe wrang wil je het hebben?

ieder zijn meug.....????

Dat is toch wel het toppunt Mark. Neem je uit beleefdheid nog contact op met de familie na alles wat er gebeurd is, gaan ze je keihard de schuld in de schoenen schuiven. :eek::rolleyes:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast schrootmalloot

Nee Mark kan dit vanaf jou kant ook goed begrijpen,als ondernemer ..Heb het zelf gelukkig nog nooit aan de hand gehad...Als een auto stil staat tikt de meter..maar ja daar staan die mensen niet stil bij,die staan nergens meer bij stil..Die hebben ff kortsluiting in dr hoofd..En daar mogen wij ff de vruchten van plukken... Heb ik ook proberen uit te leggen aan mn vriendin...Zij zag toch ook wel dat ze een hoop andere met haar probleem opgezadeld heeft...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
BULLSHIT..

Het heeft NIKS met egoistisch te maken.. de mensen die zover heen zijn denken aan niets anders dan dat ze het niet meer willen.. jouw tere zieltje telt dan helemaal niet mee.. het enige wat ze willen is doodgaan.

Het komt egoistisch over.. dat is heel wat anders.. verplaats je eens in de mensen die het niet meer zien zitten..

Als je dat niet kan.. heb je nooit diep genoeg gezeten om te beseffen hoe iemand door sores in de war kan raken.

Nee dat heb ik niet, het ongeluk is nu ruim 3 jaar terug, denk er elke dag aan. Bij elke auto die over de streep rijdt krijg ik zweethanden, de N59 probeer ik te mijden, heet niet voor niets de dodenweg,mijn werkgever heeft een hoop gezeik gehad na het ongeval terwijl het niet eens mijn schuld is, de familie van het "slachtoffer", ook nooit meer wat van gehoord,moet ik nog even doorgaan???? Ja iemand die zelfmoord pleegt is ERG ZIELIG, maar die het meemaakt en er NIETS mee te maken heeft moet niet zeiken??? En het maar begrijpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Oké......

Er is mij weer een hoop duidelijk......Maar wie draagt er nu op voor alle vertragingskosten en bijkomende kosten?

Of is het te commercieel om hier over vragen te hebben?

(Oja...) Ik heb het ook eens meegemaakt dat er iemand besloot om een einde aan zijn leven te maken, en hiervoor mijn vrachtwagen uitkoos..... Triest dat diegene dit besloten heeft, maar nog triester dat mijn voertuig hierbij betrokken werd. Want zelfmoord valt niet onder de dekking van welke verzekering dan ook... Moest dus aanspraak maken op mijn eigen casco dekking, en kreeg als klapper op de vuurpijl ook nog eens het eigen risico en de bonus malus trede voor mijn kiezen, maar ja daar had de "tegenpartij" niet over na gedacht hij dacht uberhaupt niet meer alleen aan het beindigen van zijn eigen leven.

Hierna heb ik uit "lauter humane" overwegingen nog eens contact gezocht met de familie, en die schilderde onze auto gewoon af als moord machine, als wij niet daar hadden gereden was hun geliefde vader niet om het leven gekomen.... Hoe wrang wil je het hebben?

ieder zijn meug.....????

Hee Mark, ik weet precies wat je bedoeld....En dan moet je maar begrijpen dat ze zelfmoord willen plegen??:mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké......

Er is mij weer een hoop duidelijk......Maar wie draagt er nu op voor alle vertragingskosten en bijkomende kosten?

Mark, je krijgt hier vast geen éénduidig antwoord op en ik weet ook niet precies hoe het in elkaar zit. Maar ik wil je wel ongevraagd mijn mening geven.

Zelfmoord is altijd een trieste aangelegenheid, natuurlijk. Maar wanneer iemand jouw voertuig uitkiest om onder te sterven, wordt het nog wranger. De verzekeringspolis dekt inderdaad de schade niet en degene waarvan alleen de contouren nog in je grill staan, heeft ongetwijfeld geen persoonlijke aansprakelijkheidsverzekering ofzo. Dus draai jij zelf voor al die kosten op.

Ook het eigen risico heet niet voor niks zo, hoe zuur dat in zo'n geval ook is.

Maar wanneer de verzekeringsmaatschappij mij dan ook nog eens in de bonus-malus trede ging verlagen, dan zou ik met mijn complete wagenpark plus alle andere verzekerde objecten naar een andere verzekeringsmaatschappij op zoek gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Heb het jaren geleden meegemaakt in Duitsland.

We reden in (een toevallig) konvooi op de 2 in Duitsland toen er ook zo'n vent van het viadukt afsprong.

Iedereen vol in de remmen,de voorste wagen had hem wel (ik gelukkig niet).

Deze chauffeur (was een duitser) finaal over zijn toeren natuurlijk,ik hoop het nooit meer mee te maken zoiets want het is geen fraai gezicht en ik heb er zelf ook nog wel een tijdje last van gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
De verzekeringspolis dekt inderdaad de schade niet en degene waarvan alleen de contouren nog in je grill staan, heeft ongetwijfeld geen persoonlijke aansprakelijkheidsverzekering ofzo. Dus draai jij zelf voor al die kosten op.

Ook het eigen risico heet niet voor niks zo, hoe zuur dat in zo'n geval ook is.

Maar wanneer de verzekeringsmaatschappij mij dan ook nog eens in de bonus-malus trede ging verlagen, dan zou ik met mijn complete wagenpark plus alle andere verzekerde objecten naar een andere verzekeringsmaatschappij op zoek gaan.

Tja ik zou dit en ik zou dat klaas, maar het is wettelijk zo geregeld, en ook als ga je er mee naar de rechtbank, daar valt niet aan te tornen. De verzekeing houd zich aan de polisvoorwaarden en dat dient de verzekerde dan te accepteren, (te slikken in dit geval).

Ik zou ook....... maar ja op dat moment is het kiezen voor de uitkering van het schadebedrag of stampij maken over principes, en ja principes kosten altijd geld. Dus slikken en doorgaan. (dat kon de tegenpartij niet meer dus,moest ik het maar doen :()

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Cortrans
Oké......

Er is mij weer een hoop duidelijk......Maar wie draagt er nu op voor alle vertragingskosten en bijkomende kosten?

Of is het te commercieel om hier over vragen te hebben?

(Oja...) Ik heb het ook eens meegemaakt dat er iemand besloot om een einde aan zijn leven te maken, en hiervoor mijn vrachtwagen uitkoos..... Triest dat diegene dit besloten heeft, maar nog triester dat mijn voertuig hierbij betrokken werd. Want zelfmoord valt niet onder de dekking van welke verzekering dan ook... Moest dus aanspraak maken op mijn eigen casco dekking, en kreeg als klapper op de vuurpijl ook nog eens het eigen risico en de bonus malus trede voor mijn kiezen, maar ja daar had de "tegenpartij" niet over na gedacht hij dacht uberhaupt niet meer alleen aan het beindigen van zijn eigen leven.

Hierna heb ik uit "lauter humane" overwegingen nog eens contact gezocht met de familie, en die schilderde onze auto gewoon af als moord machine, als wij niet daar hadden gereden was hun geliefde vader niet om het leven gekomen.... Hoe wrang wil je het hebben?

ieder zijn meug.....????

Het is als Mark zegt. Deze mensen denken nu eenmaal niet over de gevolgen van wie dan ook na, en zijn alleen maar met zichzelf bezig, maar je zal er maar geconfronteerd worden. Of te wel, een zelfdoding heeft alleen maar verliezers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja ik zou dit en ik zou dat klaas, maar het is wettelijk zo geregeld, en ook als ga je er mee naar de rechtbank, daar valt niet aan te tornen. De verzekeing houd zich aan de polisvoorwaarden en dat dient de verzekerde dan te accepteren, (te slikken in dit geval).

Ik zou ook....... maar ja op dat moment is het kiezen voor de uitkering van het schadebedrag of stampij maken over principes, en ja principes kosten altijd geld. Dus slikken en doorgaan. (dat kon de tegenpartij niet meer dus,moest ik het maar doen :()

Het was alleen mijn mening maar, Mark. En ik snap ook wel dat je in de actuele situatie geen andere keus had.

Maar een heel klein ietsie pietsie beetje coulance van de verzekering had je in dit geval misschien wel mogen verwachten, toch?

Daar zitten toch ook mensen met inlevingsvermogen en niet alleen maar kommaneukers? :confused:

Heb ooit privé een akkefietje met de verzekering gehad en ze daar op aangesproken. Resultaat was wel dat alle kosten voor mij waren, maar de bonus-malus werd niet verlaagd. Kostte hun verder niks, zeiden ze en in sommige speciale gevallen deden ze dat.

Nou ja, laat ik mij ook maar aansluiten bij de wijze woorden van Cor: er zijn alleen maar verliezers...! Amen :angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden