[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

anti EU.


Gast

Recommended Posts

ik was eigelijk opzoek naar een posting van routier. maar kan die eigelijk niet meer vinden.

de streking was iets van "we werken binnenkort in het oostblok, bla bla bla"

als je dat werkelijk denkt, dus je geld op inzet.

dan wil ik eigelijk zeggen. als je dat werkelijk denkt, trek dan nu je plan. ga er wat aan doen, persoonlijk, of blijf forum vervuilen.

je kan naar mijn idee blijven denken dat je omdat je nederlander ben, je een goede chauffeur ben. je hoef alleen de laatste jaren maar om je heen tekijken wat er gebeurt, men noemt dat praktijk.

het zijn europa wijd de nederlandse bedrijven, en niet de nederlandse chauffeurs.

trek daar een conclusie uit, en doe er wat mee.

en als je denkt dat je te duur bent (wat gedeeltelijk klopt)doe daar dan wat aan, of trek je plan.

al dat geklaag lezende, ga je niet helpen.

en als je werkelijk denkt, dat er geen toekomst inzit, ga dan een werken aan een omscholing. de meeste hier zullen nog veel jaren moeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Gast routier
ik was eigelijk opzoek naar een posting van routier. maar kan die eigelijk niet meer vinden.

de streking was iets van "we werken binnenkort in het oostblok, bla bla bla"

als je dat werkelijk denkt, dus je geld op inzet.

dan wil ik eigelijk zeggen. als je dat werkelijk denkt, trek dan nu je plan. ga er wat aan doen, persoonlijk, of blijf forum vervuilen.

Dat zijn jouw woorden! De laatste zinnige posting van jouw kant is al wat jaartjes geleden. En op betweters zit niemand te wachten, dus niemand let je om op te zeggen.

je kan naar mijn idee blijven denken dat je omdat je nederlander ben, je een goede chauffeur ben. je hoef alleen de laatste jaren maar om je heen tekijken wat er gebeurt, men noemt dat praktijk.

het zijn europa wijd de nederlandse bedrijven, en niet de nederlandse chauffeurs.

trek daar een conclusie uit, en doe er wat mee.

Leg jij even uit wat....

en als je denkt dat je te duur bent (wat gedeeltelijk klopt)doe daar dan wat aan, of trek je plan.

al dat geklaag lezende, ga je niet helpen.

en als je werkelijk denkt, dat er geen toekomst inzit, ga dan een werken aan een omscholing. de meeste hier zullen nog veel jaren moeten.

Daar zit ik wel eens aan te denken! Zou alleen niet weten hoe! Omscholen kost tijd. En waar ik die vandaan moet halen met een 6 veelal 6 daagse werkweek weet ik niet.

Dan zou ik mijn baan op moeten zeggen! Maar mijn kosten lopen ook door.

Wellicht heb ik er tijd voor, als wij met zijn allen werkloos zijn. Dan draait gelijk de gemeenschap op voor de omscholing!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier
Finsterwalder ofzo,rijden veel met oost-europeanen,net zoals Penske.

Juist! Die bedoelde ik! Maar dat kan je die visboer niet wijs maken, want die gelooft het toch niet!:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@routier, ik heb die posting gevonden. :D

in de huiskamer, onder, de werkeloosheid in NL loopt op, schreef.

dus over een paar jaar rijden die oostblokkers niet meer voor ons maar wij voor hun voor nog minder geld:zegtniets:.

waarop jij reageerde met.

Ik denk wel dat je daar voorzichtg aan rekening mee moet houden ja! En dat alles onder het motto '1 europa'!:(

daarom schreef ik gisteren, als jij dat denkt, geloofd, of denk dat de toekomst is. je geld daarop zou willen inzetten.

dan moet je daarop inspelen.

jij stelde mij de vraag, omdat uitteleggen.

het is jou gedachtengang, en niet de mijne.

ik heb denk ik mijn schaapjes op het droge heb,ik zie de toekomst "zonnig' tegemoed.

jij vind dat ik weinig zinnigs post. ok dat is dan jou mening.

ik heb de mijne.

jij ziet de toekomst somber in begrijp ik uit je worden, en jij ziet geen licht aan het eind van de tunnel.

en wat ga je dan doen?? op een internetforum klagen hoe slecht het wel niet is of gaat.

zou dat helpen dan?

kijk, dan redeneer ik, zeg dan zelf op, want aan al dat geklaag heeft ook niemand wat.

ik denk dat wij qua leeftijd niet zoveel verschillen.

20 jaar geleden hoorde ik de verhalen al van dat er in het transport geen toekomst zit/zat, en dan men zich beter kon omscholen. 20 jaar later schrijf jij een gelijk soortig geklaag.

en je schrijft daarbij ook gelijk de excusses waarom jij het niet zou kunnen.

je werkt 6 dagen, en je kosten zijn ongeveer net zo hoog als je inkomsten.

wat verwacht je? dat wij je meer tijd geven? want dan zal niet lukken.

of moeten wij je finaiceel gaan steunen, zodat je minder kan werken? dat gaat ook niet gebeuren.

ik ben bang dat alleen jij zelf er iets aan kan doen.

en klagen gaat je niet helpen.

ik weet heel je prive situatie niet. maar ik neem aan dat je met je 6 daagse werkweek nog een redelijk inkomen heb. neem dan een van de werkeloze hier, die van een uitkering rond moeten komen, en dan kan je ongeveer wel uitrekenen hoeveel finanicele buffer je heb.

20 jaar geleden heb ik een wijze les geleert.

ik vertelde me broer toendertijd. ik verdien 5000 gld netto. ik was vrijgezel, en begreep niet hoe gezinnetjes met kinderen rond konden komen van een salaris van 2500gld.

want mijn salaris was aan het eind van de maand ook op. ok, ik verzoop, verneukte, en stopte me geld in auto's, etc.

en mijn broer vertelde me daarop, als hun het kunnen, waarom zou jij het dan niet kunnen?

en daar heb ik eens goed over nagedacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Juist! Die bedoelde ik! Maar dat kan je die visboer niet wijs maken, want die gelooft het toch niet!:(

en nu moet je mij eens uitleggen wat ik niet geloof?

ik denk, dat je bedoelt, dat nederlanders worden vervangen door oostblokker?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier
en nu moet je mij eens uitleggen wat ik niet geloof?

ik denk, dat je bedoelt, dat nederlanders worden vervangen door oostblokker?

Je moet wel goed lezen Willem! Oost-Europeese vervoeders worden steeds innovativer en groter.

Zoals vermeld heeft Finsterwalder al wat overgenomen hier.

En daar blijft het vast niet bij!

Zeker de Poolse vervoeders gaan steeds meer met de tijd mee, en komen ook met goede totaal oplossingen wat betreft de algehele logistiek keten.

Kijk alleen maar eens naar de materialen waar zij tegenwoordig mee rijden. Vaak niets mis mee!

En die gaan hier vast een aardige voet aan de grond krijgen, met alle gevolgen van dien.

Voor wat betreft de vervoeders uit bijv. Litouwen, Roemenië en Bulgarije ben ik iets minder bang wat betreft innovative oplossingen.

Die vinden een ouderwetse huif-trailer nog modern, en daar kom je in deze tijd niet meer mee weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jij ben het met mij dus wel eens, dat de oost europeaan de toekomst gaat hebben?

(nederlandse)bedrijven hebben dat ook wel door. en wijken uit.

noem het uitvlaggen, het is de praktijk.

nederlanders en denen waren de transporteurs van europa. de bedrijven. en ok, er zaten toen nederlanders en denen op de bok.

tijden veranderen.

ik ken eigelijk maar weinig echt grote nederlandse bedrijven. VOS was er een, maar is groot geworden door overnamens, en niet door ze kwaliteiten. een heisterkamp is groot geworden van ze eigen.

de echte grote nederlandse bedrijven, zijn de bedrijven die met oostblokkers werken. en ik denk dat daar de toekomst ook wel inzit.

van de denen is DSV groot geworden. grootendeels door overnamems, maar in 25jaar hebben ze, sinds ze zijn begonnen, inmiddels meer dan 10.000 eenheden op de weg.

een DHL, SCHENKER, BRING etc, zijn geen van alle nederlands of deens.

grote oostblok bedrijven zijn er echter genoeg. bedrijven met meer als 1000auto's.

ik persoonlijk geloof dat de 100% nederlandse bedrijven, of finse als je dat wil lezen, het niet gaan reden.

ook de bedrijven die 100% uitgevlagt zijn, gaan het niet reden.

de bedrijven die het gaan overleven, zijn de bedrijven die de mix gevonden hebben.

daar zet ik me geld op in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
@routier, ik heb die posting gevonden. :D

in de huiskamer, onder, de werkeloosheid in NL loopt op, schreef.

waarop jij reageerde met.

daarom schreef ik gisteren, als jij dat denkt, geloofd, of denk dat de toekomst is. je geld daarop zou willen inzetten.

dan moet je daarop inspelen.

jij stelde mij de vraag, omdat uitteleggen.

het is jou gedachtengang, en niet de mijne.

ik heb denk ik mijn schaapjes op het droge heb,ik zie de toekomst "zonnig' tegemoed.

jij vind dat ik weinig zinnigs post. ok dat is dan jou mening.

ik heb de mijne.

jij ziet de toekomst somber in begrijp ik uit je worden, en jij ziet geen licht aan het eind van de tunnel.

en wat ga je dan doen?? op een internetforum klagen hoe slecht het wel niet is of gaat.

zou dat helpen dan?

kijk, dan redeneer ik, zeg dan zelf op, want aan al dat geklaag heeft ook niemand wat.

ik denk dat wij qua leeftijd niet zoveel verschillen.

20 jaar geleden hoorde ik de verhalen al van dat er in het transport geen toekomst zit/zat, en dan men zich beter kon omscholen. 20 jaar later schrijf jij een gelijk soortig geklaag.

en je schrijft daarbij ook gelijk de excusses waarom jij het niet zou kunnen.

je werkt 6 dagen, en je kosten zijn ongeveer net zo hoog als je inkomsten.

wat verwacht je? dat wij je meer tijd geven? want dan zal niet lukken.

of moeten wij je finaiceel gaan steunen, zodat je minder kan werken? dat gaat ook niet gebeuren.

ik ben bang dat alleen jij zelf er iets aan kan doen.

en klagen gaat je niet helpen.

ik weet heel je prive situatie niet. maar ik neem aan dat je met je 6 daagse werkweek nog een redelijk inkomen heb. neem dan een van de werkeloze hier, die van een uitkering rond moeten komen, en dan kan je ongeveer wel uitrekenen hoeveel finanicele buffer je heb.

20 jaar geleden heb ik een wijze les geleert.

ik vertelde me broer toendertijd. ik verdien 5000 gld netto. ik was vrijgezel, en begreep niet hoe gezinnetjes met kinderen rond konden komen van een salaris van 2500gld.

want mijn salaris was aan het eind van de maand ook op. ok, ik verzoop, verneukte, en stopte me geld in auto's, etc.

en mijn broer vertelde me daarop, als hun het kunnen, waarom zou jij het dan niet kunnen?

en daar heb ik eens goed over nagedacht.[/QUOT

Kalakuski,

Ik wil eigenlijk al een paar weken op jou berichten reageren, maar ja chauffeur he!!!

Als ik thuis ben dan lees ik de berichten door die me intereseren.

Maar het valt me iedere keer weer op dat uit jou berichten een soort arrogantie uitstralen.

Jij weet alles beter en ieder ander is in jou ogen stom.

Waarschijnlijk ga je dit ontkennen, maar dat kan niet want dit is wat ik van jou vind!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

klotskop, jij mag van mij denken wat je wil.

net zoals ik van jou mag denken wat je wil.

hoeven we geen ruzie over temaken naar mijn idee.

jij lees berichten die je interseert, ik ook. en jij lees mijn berichten blijkbaar. :p

maar ok, serieus. jij lees mijn berichten als arrogant. dat kan.

ik weet niet hoe mensen berichten opvatten.

net zoals jij niet weet hoe mensen jou berichten opvatten als jij wat schrijft.

we zitten hier als chauffeurs onder elkaar, en hebben het over het vak.

mijn vriendin word er wel eens gek van, die zegt, nu ben je thuis, en zit je op het internet over je werk, of vrachtwagens tepraten (andere site's)

ze is een zuster, en gaat zoals zoveel mensen elke dag naar der werk, omdat het moet.

ik doe werk, waarvan ik vandaag nog niet weet wat ik morgen doet.

en zei vraagt me dan, waneer ben je thuis? waarop ik antwoord, geen idee, weet ik misschien morgen.

zij kan daar slecht tegen heb ik door, maar dat is nou eenmaal mijn werk, en ik heb er geen problemen mee.

ooit zei ze, als je moet kiezen tussen mij of je werk, wat kies je dan?

ik hoef er alleen maar aan tekijken, en ze weet het al. (ik kies me werk)

je zal het misschien net als me vriendin niet geloven, maar ik hou van me werk. ik doe me werk werkelijk met zoveel liefde.

maar het is meer dan dat.

neem bv de wensen die je heb in je leven, de dromen die je heb.

ik heb/had die ook, en ik heb MIJN dromen verweselijkt.

voor mij persoonlijk leef ik mijn perfecte leven.

ik heb alles wat me hartje begeert.

en nu zal je waarschijnlijk zeggen, dat is mooi voor mij. maar als ik nou de laatste jaren eens terug kijkt, en kijkt welke moeite me dat nou eigelijk gekost heeft, dan kan ik je zeggen, eigelijk niet zoveel.

jij noemt het arrogant. mag. even goede vrienden.

me vriendin vraag me zovaak, als ik in gedachte zit, wat denk je, en vaak is het antwoord, iets op CF.

want, en ik weet niet of je me geloven wil, maar ik hoef over me eigen leven jioet veel natedenken, want dat loopt op rolletjes. al jaren.

denk van me wat je denken wil. maar een mooi gezegde is: elk mens, is het gevolg van ze eigen keuzes. :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ik persoonlijk geloof dat de 100% nederlandse bedrijven, of finse als je dat wil lezen, het niet gaan reden.

ook de bedrijven die 100% uitgevlagt zijn, gaan het niet reden.

de bedrijven die het gaan overleven, zijn de bedrijven die de mix gevonden hebben.

daar zet ik me geld op in.

Ik ook ! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

zij kan daar slecht tegen heb ik door, maar dat is nou eenmaal mijn werk, en ik heb er geen problemen mee.

ooit zei ze, als je moet kiezen tussen mij of je werk, wat kies je dan?

ik hoef er alleen maar aan tekijken, en ze weet het al. (ik kies me werk)

je zal het misschien net als me vriendin niet geloven, maar ik hou van me werk. ik doe me werk werkelijk met zoveel liefde.

maar het is meer dan dat.

neem bv de wensen die je heb in je leven, de dromen die je heb.

ik heb/had die ook, en ik heb MIJN dromen verweselijkt.

voor mij persoonlijk leef ik mijn perfecte leven.

ik heb alles wat me hartje begeert.

jij wel ja maar ook al aan je vriendin gedacht?

al ooit aan gedacht dat er veel chauffeurs zijn die, omdat ze getrouwd zijn en kinderen hebben, geen andere keuze hebben dan te blijven zitten waar ze zitten. Heel hun leven hebben ze hier gewoond en gewerkt, hun echtgenoten en kinderen hebben eveneens hun sociale contacten opgebouwd in hun omgeving, alles draait om het gezin dat gooi je niet zomaar even overboord door te emigreren naar een ander land. Het zijn niet alleen MIJN dromen het zijn ook HUN dromen en daar dien ik rekening mee te houden, willen of niet. Je neemt beslissingen in je leven en daar dien je verantwoording voor te nemen, zo zit de gemeenschap in elkaar.

Er zijn wel meer chauffeurs die, omdat vrouwlief of vriendin het wil, de sleutels aan de haak hebben gehangen en iets anders zijn gaan doen (en misschien heel ongelukkig zijn of misschien ook niet)en er zijn er ook die proberen een gezonde mix te vinden tussen hun hobby (rijden met de vrachtwagen) en de wensen van de aanhang (vrouw en kinderen) en voor velen is emigreren daar niet bij.

Neem nu belgie, alles wat ik hier opgebouwd heb ben ik kwijt door in een ander land opnieuw te beginnen (let wel, ik bedoel dus emigreren, uitschrijven uit belgie en opnieuw inschrijven in het nieuwe land) ik verlies dan alle rechten er wordt dan door belgie GEEN pensioen uitbetaald. Ik ben dus al mijn rechten kwijt terwijl ik in het nieuwe land nog niks heb opgebouwd, dat noem ik geen keuze dat is zelfmoord, ik ben zowat einde loopbaan, ik ga mijn rechten niet vergooien.

Let wel, ook ik vertel aan mijn kinderen dat indien ze naar het buitenland willen gaan dat ze het nu moeten doen, ze staan aan het begin van hun loopbaan, ze hebben hun hele leven nog voor hen en beter wordt het hier niet meer, maar, het onbekende schrikt af, hun wortels zijn al verankerd en dat dien ik te respecteren. Dus, emigreren is voor mij geen optie blijft over, een gezonde mix proberen te vinden waar iedereen zich in kan vinden en dat betekend voor iedereen water bij de wijn doen graag of niet.

Begrijp me niet verkeerd, als jij je goed voelt in je vel is dat prima, maar voor velen is emigreren GEEN optie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ber, ik heb het niet over emmigreren gehad geloof ik.

ik schreef het volgende.

elk mens, is het gevolg van ze eigen keuzes

om eerst iets van me eigen toetelichten.

ja ik denk wel aan me vriendin. maar als ik moest kiezen tussen haar, en bv binnenland gaan rijden. dan is mijn keuze snel gemaakt.

waarom? omdat ik dan met elke dag met tegenzin naar me werk zal gaan.

dan kom ik charerijnig thuis, en daar is zij ook niet blij mee.

er zal misschien best een binnenland baan tevinden zijn die ik wel leuk zal vinden, maar dat word moeilijk.

een nieuwe vriendin is dan eerder gevonden.

ik vind mijn werk veel teleuk. zo leuk zelfs, dat ik er voor geemmigrert ben. ;)

(niet helemaal waar, maar het is nogal een lang verhaal om hier even teposten)

mijn vriendin zal moeten accepteren dat ik mijn werk doe (ze kent me niet anders) en anders zal het niks worden.

ik ken heel jou situatie niet ber.

maar als jij nog maar een paar jaartjes moet, zit die dan uit. dat is eigelijk makelijker.

maar ook al zou je dat niet doen, en zou je emmigreren, dan kom je er wel achter dat je rechten in brussel/EU wel geregelt zijn. dan waren bijna 1 van de eerste dingen van de EU.

en anders is er altijd nog het postbusspelletje. op papier blijf je in belgie wonen, maar ga je naar je land van je dromen (binnen de EU)

jij ben getrouwt, en heb kinderen. ok, dat is een andere situatie dan die ik heb. maar jij ben een stukje ouder. wat ik nu heb, dat is iets waar ik 20jaar geleden al mee bezig was.

en ik ben heden tendag bezig, met waar ik over 10 jaar wil zijn.

uit jou woorden maak ik op dat jij het niet naar je zin heb in belgie. dat kan.

maar vanwegen je vrouw(?) en kinderen(?) blijf jij daar in belgie wonen.

wat denk jij, als je kinderen wat krijgen met een marokaan, zullen ze dan voor jou in belgie blijven, of zullen ze naar marokko gaan?

laten we er eens van uitgaan, dat jou kinderen je advies volgen. en laten ze emmigreren.

dan blijf jij met je vrouw achter in belgie.

jij die je eigen elke dag ergert, en je vrouw die dol blij is in belgie.

ik denk jij ben nu 60, en 40 jaar gelukkig getrouwt. :ok:

en ik denk dat jij 100 gaat worden. in goede gezondheid.

dan hoef je nog maar 40 jaar van je leven je eigen teergeren, en blijf je vrouw nog 40 jaar gelukkig met je.

maar dat is dan een keuze die je zelf maakt.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de uitspraak is eigelijk anders. sorry.

het is: elke mens is de optelsom van ze'n eigen keuze's.

sommige stappelen fout op fout, en leren er niks van.

een ieder maak wel eens een foutje, maar een ieder kan er van leren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

niet heel penske is overgnomen alleen de transport afdeling.

logistics draait gewoon door

dit even voor de duidelijkheid

zoals bij zoveel bedrijven.

want de logistik zit in veel oostbloklanden wel in het westen.. ook al zie je dat niet altijd.

en mochten het dan 100% oostblokbedrijven zijn, dan rijden ze vaak voor westerse bedrijven, die vervolgens de planning in handen heeft. :ja:

er zijn er zoveel die een drieging zien in een oosteuropeese chauffeur.

dat zegt MISSCHIEN genoeg over dat soort chauffeurs.

om het op nederlanders tehouden. ze voelen/voelde der eigen de chauffeurs van europa.

en dat zijn ze nog steeds.

want de logistik die een nederlander heeft, die heeft de oostblokker niet, en krijgt die nooit.

en voor de mensen die het niet snappen. zoek het eens dichter bij huis.

een duitser zal nooit leren achteruit rijden.

een fransoos zal nooit de handen eens uit de mouwen steken.

een spanjool zal nooit op tijd komen met de juiste temp.

en een engelsman zal nooit meer talen spreken als engels.

(globaal gezien)

david won van goliat. :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
zoals bij zoveel bedrijven.

want de logistik zit in veel oostbloklanden wel in het westen.. ook al zie je dat niet altijd.

en mochten het dan 100% oostblokbedrijven zijn, dan rijden ze vaak voor westerse bedrijven, die vervolgens de planning in handen heeft. :ja:

er zijn er zoveel die een drieging zien in een oosteuropeese chauffeur.

dat zegt MISSCHIEN genoeg over dat soort chauffeurs.

om het op nederlanders tehouden. ze voelen/voelde der eigen de chauffeurs van europa.

en dat zijn ze nog steeds.

want de logistik die een nederlander heeft, die heeft de oostblokker niet, en krijgt die nooit.

en voor de mensen die het niet snappen. zoek het eens dichter bij huis.

een duitser zal nooit leren achteruit rijden.

een fransoos zal nooit de handen eens uit de mouwen steken.

een spanjool zal nooit op tijd komen met de juiste temp.

en een engelsman zal nooit meer talen spreken als engels.

(globaal gezien)

david won van goliat. :ja:

En een Nederlander

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
.......

Begrijp me niet verkeerd, als jij je goed voelt in je vel is dat prima, maar voor velen is emigreren GEEN optie.

Helemaal waar.

Je moet er toch niet aan denken: naar een ander land. Nederland is het mooiste land ter wereld man!

En om nu te verhuizen om een beetje truckie te kunnen rijden, hou op zeg! Dan maar niet. Genoeg andere dingen te doen.

En ik heb Willem niet nodig om te snappen dat in de toekomst transportbedrijven een mix zullen zijn van oostblok en Nederlandse bedrijven. Da's logisch, want ze zijn daar goedkoper. De hollandse Waberer is in de maak, heus.

Maar: wat maakt het uit?

-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier
david won van goliat. :ja:

Dat is waar! Alleen is het heden ten dage zo, dat Goliat de steun van Brussel heeft, en David kan verekken!:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik wil hier NIEMAND kwaad maken , maar ik vind persoonlijk dat jullie toch een grote dunk hebben van jullie nederlanders, het komt bij mij over dat er niemend beter is dan een Nederlander , wel daar geloof ik nu eens niks van , maar zoals ik al schreef , ik wil hier niemand kwaad maken, is dus niet op iemand specifiek bedoeld maar wel in het algemeen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik wil hier NIEMAND kwaad maken , maar ik vind persoonlijk dat jullie toch een grote dunk hebben van jullie nederlanders, het komt bij mij over dat er niemend beter is dan een Nederlander , wel daar geloof ik nu eens niks van , maar zoals ik al schreef , ik wil hier niemand kwaad maken, is dus niet op iemand specifiek bedoeld maar wel in het algemeen.

Nou kom maar op met je eigen gedachte dan. Wie zou er volgens jou beter moeten zijn dan wij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden