Spring naar bijdragen

Raalte geschokt na dood vrachtwagenchauffeur


TruckerLex

Recommended Posts

  • Forumlid

RAALTE - In Raalte is geschokt gereageerd op het overlijden van de 28-jarige vrachtwagenchauffeur Danny Freriksen.

Hij kwam dinsdagmiddag om het leven bij een ongeluk op de Duitse snelweg A1, tussen Bremen en Hamburg.

De Raaltenaar reed dinsdagmiddag met zijn vrachtwagen achter een eveneens Nederlandse truck met oplegger in westelijke richting. Rond kwart over drie sloeg ter hoogte van de gemeente Reessum het noodlot toe. De eerste vrachtwagen moest remmen vanwege filevorming. Het was erg druk op de weg. De wagen van Danny Freriksen botste in volle vaart achterop de voorganger.

De Duitse politie meldt dat het er naar uitziet dat de chauffeur nauwelijks heeft geremd. De politie heeft het vermoeden dat de laagstaande zon, in combinatie met motregen, het zicht ernstig voor de Raalter chauffeur heeft belemmerd en dat hij niet heeft gemerkt dat er voor hem werd geremd. Door de klap werd de cabine van de Raalter chauffeur totaal vernield. Hulpverleners konden hem desondanks vrij snel uit de cabine bevrijden, maar vermoedelijk door ernstig hoofdletsel mocht reanimatie niet meer baten.

(bron: de stentor)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

zal ik dit topic eens de andere kant op sturen?

dit topic staat vol met bedankbetijgingen

lees dan dit topic http://www.chauffeursforum.nl/showthread.php?t=9354

daar kunnen we dus lachen, maar een chauffeur die dus geen afstand kan houden, en daardoor ze eigen doodrijd, daarvoor gaan we sepetie hebben?

ik woon en werk niet meer in NL. en heb niet zoveel meer met NL. maar waarom wel dan medelijden moeten hebben met een nederlandse collega die overlijd,en niet men bv een buitenlander begijp ik niet.:confused:

volgens het bericht had de chauffeur weinig zicht, en heeft hij waarschijnlijk niet geremt.

ik lees dat als te weinig afstand houden.

het is niet dat ik het niet jammer vind, maar een deel van de schuld lag dus we bij de chauffeur.

maar waarom dan hier het sorry gevoel, en in ander gevallen het klootzakken gevoel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zal ik dit topic eens de andere kant op sturen?

dit topic staat vol met bedankbetijgingen

lees dan dit topic http://www.chauffeursforum.nl/showthread.php?t=9354

daar kunnen we dus lachen, maar een chauffeur die dus geen afstand kan houden, en daardoor ze eigen doodrijd, daarvoor gaan we sepetie hebben?

ik woon en werk niet meer in NL. en heb niet zoveel meer met NL. maar waarom wel dan medelijden moeten hebben met een nederlandse collega die overlijd,en niet men bv een buitenlander begijp ik niet.:confused:

volgens het bericht had de chauffeur weinig zicht, en heeft hij waarschijnlijk niet geremt.

ik lees dat als te weinig afstand houden.

het is niet dat ik het niet jammer vind, maar een deel van de schuld lag dus we bij de chauffeur.

maar waarom dan hier het sorry gevoel, en in ander gevallen het klootzakken gevoel?

Ik heb geen idee waar jij het nu over hebt.... wat heeft dit te maken met een ongeval met een bierfiets?

Natuurlijk, afstand houden is een levensreddende gewoonte en misschien heeft deze jongen dat niet gedaan, misschien wel. 100 meter is helemaal niks als je 80 km/u rijdt. Feit blijft dat ie niet meer onder ons is en dat ik dat heel triest vind!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

en met die rijdende bierfiets begint het artikel ook al met humor[fietser overreden door kroeg]

ok afstand houden is een goed ding daar zijn we het allemaal wel overeens.

maar die jongen is verongelukt en dat is diep triest en heb jij altijd 50meter afstand? [ik denk van niet]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

een wel erg vreemde opmerking kalakuski misschien dat het inderdaad zo was als in de krant staat dan hoef je niet zo vreemd te reageren !!

Verdomme je zult het bericht maar thuis krijgen dat je zoon of vriend of weet ik wie daar in de Heimat verongelukt is

Nee kerel bij mij lig je eruit met zo'n hufterige opmerking !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

degene op hyves die mijn blog kunnen lezen weten hoe ik denk over dit ongeval.

Deze op niks slaande opmerking van kalakuski daar kots ik dan ook behoorlijk van.

Hoop voor jou dat je ooit een keer meemaakt wat wij die morgen meemaakten en konden navertellen,om enkele uren later te horen dat deze chauffeur in dezelfde situatie het niet meer na kon vertellen.

Dan tel je je zegens,en bedenk je je nog eens voordat je zon opmerking maakt.

Verder hoop ik dat er niemand van zijn familie die post hoeft te lezen.Je zult t maar lezen dat dit ongeval vergeleken wordt met een ongeval met een bierfiets en dat men er al vanuit gaat dat ie dan niet genoeg afstand heeft gehouden.dus dikke bult eigen schuld??????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
zal ik dit topic eens de andere kant op sturen?

dit topic staat vol met bedankbetijgingen

lees dan dit topic http://www.chauffeursforum.nl/showthread.php?t=9354

daar kunnen we dus lachen, maar een chauffeur die dus geen afstand kan houden, en daardoor ze eigen doodrijd, daarvoor gaan we sepetie hebben?

ik woon en werk niet meer in NL. en heb niet zoveel meer met NL. maar waarom wel dan medelijden moeten hebben met een nederlandse collega die overlijd,en niet men bv een buitenlander begijp ik niet.:confused:

volgens het bericht had de chauffeur weinig zicht, en heeft hij waarschijnlijk niet geremt.

ik lees dat als te weinig afstand houden.

het is niet dat ik het niet jammer vind, maar een deel van de schuld lag dus we bij de chauffeur.

maar waarom dan hier het sorry gevoel, en in ander gevallen het klootzakken gevoel?

wat een reactie zeg

nee hoor van mij mogen ze je van t forum verwijderen

voor zo iemand is hier geen plaats

mijn mening dan:kill:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
wat een reactie zeg

nee hoor van mij mogen ze je van t forum verwijderen

voor zo iemand is hier geen plaats

mijn mening dan:kill:

dit forum is er voor iedereen. en iedereen mag zijn of haar mening geven hier.

ook al stoot dat mensen tegen de borst.

meestal zijn dit soort ongevallen inderdaad door te weinig afstand houden.

ik zeg niet dat dat met dit ongeval ook het geval was.

maar iemand anders kan een heel andere mening hebben.

of wij daar nu wel of niet blij mee zijn.

ik ga ervan uit dat de laagstaande zon er schuld aan was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden