[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Helemaal van de gekke!


Murphy

Recommended Posts

  • Forumlid

Alcohol misbruik gebeurt echter TE VAAK ... en daar zou dus VEEEEEELLLLLLLLLLLLLL MEER op gecontroleerd moeten worden.

Teveel alcohol gedronken = rijbewijs zelf door de schredder halen!

Ik weet niet wie hier enige tijd geleden even een weekendje krantenkoppen opsomde uit een bepaalde regio. In ieder geval allemaal Nederlanders die betrapt waren.

Evenzo met vrachtwagenchauffeurs. Op (bijvoorbeeld) Transport-online worden de buitenlanders breed uitgemeten, vaak al in de kop van het artikel. Maar er gaan ook verschillende Nederlandse chauffeurs de fout in hoor.

Vrachtwagenchauffeur met flinke slok teveel op ( << klik !! <). In de storm van publiciteit over Polen en Litouwers met herkomst genoemd, zou zo'n bericht bijna ondersneeuwen. In de gedachte: "Oh .., daar heb je er alweer één !" Wat mij betreft had de kop van het artikel dan ook mogen luiden: "Nederlandse trucker LADDERZAT van de weg gehaald".

Ik heb ook wel eens in een chauffeurscafé gezeten hoor. Dat Nederlandse chauffeurs - van een niet nader te noemen Nederlands transportbedrijf - strontlazerus over de tafels liepen en dansten tot na middernacht. Om daarna even zo vrolijk - dubbelbemand - mekaar in de cabine te beuren en wegreden om de volgende ochtend op tijd op "de markt" te lossen. Vanwege de vaste klandizie van dat bedrijf weerhield de kastelein de overige aanwezigen ervan om de politie in te schakelen. Hij zei: "we kunnen beter bidden dat het allemaal weer goed gaat".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast schrootmalloot
Ik weet niet wie hier enige tijd geleden even een weekendje krantenkoppen opsomde uit een bepaalde regio. In ieder geval allemaal Nederlanders die betrapt waren.

Evenzo met vrachtwagenchauffeurs. Op (bijvoorbeeld) Transport-online worden de buitenlanders breed uitgemeten, vaak al in de kop van het artikel. Maar er gaan ook verschillende Nederlandse chauffeurs de fout in hoor.

Vrachtwagenchauffeur met flinke slok teveel op ( << klik !! <). In de storm van publiciteit over Polen en Litouwers met herkomst genoemd, zou zo'n bericht bijna ondersneeuwen. In de gedachte: "Oh .., daar heb je er alweer één !" Wat mij betreft had de kop van het artikel dan ook mogen luiden: "Nederlandse trucker LADDERZAT van de weg gehaald".

Ik heb ook wel eens in een chauffeurscafé gezeten hoor. Dat Nederlandse chauffeurs - van een niet nader te noemen Nederlands transportbedrijf - strontlazerus over de tafels liepen en dansten tot na middernacht. Om daarna even zo vrolijk - dubbelbemand - mekaar in de cabine te beuren en wegreden om de volgende ochtend op tijd op "de markt" te lossen. Vanwege de vaste klandizie van dat bedrijf weerhield de kastelein de overige aanwezigen ervan om de politie in te schakelen. Hij zei: "we kunnen beter bidden dat het allemaal weer goed gaat".

[h=1]Vrachtwagenchauffeur drinkt ruim 4,5 keer teveel[/h]

vrijdag 2 september 2011 21:46

[TABLE]

[/TABLE]

Middelharnis - Een vrachtwagenchauffeur blies op het ademanalyseapparaat 1055 ug/l. De maximum toegestane hoeveel is 220 ug/l.

200901221232621930_108791.jpg Foto: archief fbf

Op donderdagochtend zagen surveillerende politieagenten een vrachtwagen al slingerend rijden op de N215, vanuit de richting Oude-Tonge en rijdend richting Middelharnis.

De vrachtwagen slingerde zodanig dat meerdere malen de berm en de andere weghelft werd meegenomen, wat leidde tot gevaarlijke situaties.

Agenten gaven de bestuurder een stopteken. Bij een blaastest blies de man een F-indicatie, waarop agenten de 45-jarige man uit de gemeente Graafstroom aanhielden.

Het rijbewijs van de man is ingevorderd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Klinkt bekend! Zo heb al verschillende duitsers horen spreken over hollanders: altijd volgas en inhalen als gekken. En geen afstand houden.

Alleen nog geen duitser horen klagen over hollanders die niet achteruit kunnen rijden. Maar dat kan ook nooit uitblijven.

Het niveau van de hedendaagse nederlandse chauffeur is namelijk bedroevend slecht. 'Dankzij' het (door ons bejubelde) chauffeurstekort wat er een aantal jaren gelden was. Iedere paardenlul met een uitkering heeft toendertijd een rijbewijs 'gekregen' en ik kan het met de beste wil ter wereld niet uit m'n vingers of mond krijgen dat er 'alleen maar goede en gemotiveerde nederlanders onderweg zijn'.

Alsjeblieft zeg: kijk eens om je heen! Op de weg dan, en niet op een forum waar iedereen het allemaal precies weet.

Ja, dat klopt ook wel weer.

Maar Gelukkig hebben velen van hun het niet volgehouden in het transport ....

Tja, je kunt niet zomaar iedereen op de bok willen zetten!

Er is toch een apart soort mens voor nodig .... afhankelijk van het soort goederenvervoer ook!

Want de ene chauffeur is de andere niet ... en tussen de verschillende transportvormen zitten grote verschillen.

Ieder heeft zo toch zijn eigen kwaliteiten bedoel ik te zeggen.

Maar mensen die liever niet willen ... en toch moeten (van de uitkerende instantie of omdat ze anders geen baan & inkomen hebben) dat zijn toch niet de meest gemotiveerde chauffeurs.

Onder de NL chauffeur zit toch ook een aantal waarvan je zou denken die zou ik liever niet op een 50tonner zetten.

# veel te weinig afstand houden

# zitten opdrukken zowel luxewagens als andere vrachtwagens.

# urenfokkers === dat zijn die gasten die tijdens het inhaalverbod opeens vergeten waar het gaspendaal zit ... en vlak na het inhaalverbod kennelijk de instructie behorende bij de wagen nog eens hebben doorgelezen .... hm ... :zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik denk dan toch dat ik het perfecte chauffeurs voorbeeld ben,

net voorkomen, geschoren,draag geen klompen, rook niet, drink niet, gewicht = in perfecte verhouding.

ben alleen nog geen chauffeur:zegtniets:

LOL

oh nee..

Ik helaas niet dus loop altijd en overal op (houten)klompen, ben ook meer boer dan chauffeur zeker?:angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trekvogel 1
Ja daar gaan we weer, weer een stok gevonden om onze oostblok collega`s mee te slaan, alleen jammer dat we die balk in onze eigen ogen nog niet gezien hebben. zwijg003.gif

waarom altijd afgeven op poolen . alof de nederlandse chauffeurs het allemaal voor elkaar hebben .

daar makeert ok wel het een en ander aan . het is zo makkelijk alles over een kam te scheren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden