Spring naar bijdragen

Onderwerpen naar je twitteraccount sturen


Recommended Posts

  • Forumlid

Enige tijd geleden opperde Hendrik om twitter account te maken.. Eindelijk is het gelukt om het klaar te krijgen..

Even voor de negatieven over het twitter gebeuren.. Het is NIET nodig om in dit topic te gaan reageren als je er niks mee hebt.. Dat hoeven we niet te weten en zijn we ook niet nieuwsgierig naar.

Zie je een onderwerp en je bent ook nog fanatiek twitteraar ? dan kun je nu onderwerp titels via het forum naar je twitteraccount sturen

hieronder op het plaatje zie je wat je moet aanklikken..

In het onderwerp zie je boven aanstaan : linkbacks .. als je daarop klikt zie je ook tweet this thread.. daarop klikken en klaar.. :D

ons account is : cfforum_ voor de volgers.. wij zullen proberen dagelijks de nieuwe berichten daar te tweeeeeeeeeeten.

--== Freddy ==--

post-1-1394784532,786_thumb.jpg

Link naar opmerking

alleen op de mobiel staat die balk precies links in de berichten, is dus erg lastig om de berichten te lezen, kan het misschien verplaatst worden ergens anders dan midden in de berichten?:ok:

Link naar opmerking
  • Forumlid
alleen op de mobiel staat die balk precies links in de berichten, is dus erg lastig om de berichten te lezen, kan het misschien verplaatst worden ergens anders dan midden in de berichten?:ok:

Welke balk ?

Dat ding links waar tweets in staat ? of die balk boven de berichten ?

Link naar opmerking

bij mij dus precies op die dezelfde locatie:(

dus als ik ergens weer eens niets sta te doen, en wil mijn tijd vullen is dit echt irritant;)

maar ik denk niet dat we enige zijn, en ze druk bezig zijn om wat te versieren:D

Link naar opmerking
  • Forumlid
Ik geloof niet dat ze het op prijs stellen dat je hun telefoon gaat slopen om dat ding er uit te krijgen LOL LOL
Als ie zijn zinnen er eenmaal op heeft gezet zal die het hoe dan ook slopen.. wat zijn ogen zijn, maken zijn handen stuk.. :D.. dus die foons kun je nu al wel afschrijven.. :D

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden