[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

heren chauffeurs graag uw aandacht


jemason

Recommended Posts

Gast trucker10
mijne heren en DAMES ,b v d

getekend

Piet

stadsdeelraad

Na een punt komt er normaal een hoofdletter , door bepaalde geslachten " vloekend " neer te schrijven, voel ik een lichte haat tegen deze mensen . Doet me denken aan wat we hier in de buurt van Turnhout meemaken met die Ollanders die daar camera bewaking hebben staan op hun kosten > rijkelui buurt .
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Ik wilde er niet over beginnen, maar een voorzitter van de ROTARY club zal toch in de regel zijn spelling beter voor elkaar hebben....

Overigens, het vriendelijke verzoek om deze weg af te sluiten is bij deze afgewezen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
mijne heren en DAMES ,hier word netjes gevraag aan de gemeente om deze weg af te sluiten .

we dachten dat dit een gecifiliseerd en correct forum was .

maar schigolichis en economisch bekeken heerst hier dan toch een recalcitante sfeer .

er zijn dus heren en DAMES die deze zeer fijne route om aan te wonen dus EXPRES gaan rijden .

onze voorzitter heeft vanavond een zeer boze brief naar de redactie van dit forum gestuurd .

vooral deze meneer huub is ons een doorn in het oog ,met het idee dat WIJ dus niet werken .

ik ben voorzitter van de rotaritie club en kan u verzekeren dat het niet zo is .

deze weg is niet voor het theater of voor concert gangers gemaakt of om de spullen daar te brengen door u .maar voor de artiesten die wij wel graag langs zien komen en uit nodigen voor de borrel .

voor het slagersdametje rijd eens van de andere kant ,ben je voorbij het stoplicht.

u ziet wij denken met u mee .

b v d

getekend

Piet

stadsdeelraad

Huub heeft wel zijn antwoord gekregen geloof ik? Ze werken idd niet.:banaan:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik wilde er niet over beginnen, maar een voorzitter van de ROTARY club zal toch in de regel zijn spelling beter voor elkaar hebben....

Overigens, het vriendelijke verzoek om deze weg af te sluiten is bij deze afgewezen!

hoe durft u dit verzoek af te wijzen .

halve eskimo .je komt hier nooit en weet deze weg allen te vinden naar apeheul

gr geert:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

deze over het paard getilde eikel vergeet wel dat als wij niet meer rijden hij niks te vreten heeft en er ook geen benzine is voor ik denk zij dikke mercedes dus heb een voorstel voor hem als hij niks meer gebruikt wat door een vrachtwagen geleverd is wij niet meer bij hem voorbij rijden en hij rustig zijn onkruid kan gaan telen om te eten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden