[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Drie nieuwe klanten erbij voor Melis


KEVINvB

Recommended Posts

Gast Dutchdriver
'Nieuwe klanten'? Of werk afgesnoept van een andere vervoerder door het voor een lagere prijs te doen?

Nouja, Melis is net doorgestart toch? Die zullen vast niet nog een keer de boot in gaan... :zegtniets:

Niet zo negatief. Melis is een goed bedrijf en helemaal niet net doorgestart. Ken er een paar mensen en zijn prima gasten. Veel chauffeurs werken er al jaren. Bedrijven gaan vaak naar een ander en bijna nooit omdat de ander goedkoper is. Ze stappen wel over als ze beter zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Niet zo negatief. Melis is een goed bedrijf en helemaal niet net doorgestart. Ken er een paar mensen en zijn prima gasten. Veel chauffeurs werken er al jaren. Bedrijven gaan vaak naar een ander en bijna nooit omdat de ander goedkoper is. Ze stappen wel over als ze beter zijn.

Euh, staat in het artikel dattie wel doorgestart is geweest vorige jaar (in het hele 90 jaar bestaan)

Dus iets heeft er wel degelijk gerommeld dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Dutchdriver
'Nieuwe klanten'? Of werk afgesnoept van een andere vervoerder door het voor een lagere prijs te doen?

Nouja, Melis is net doorgestart toch? Die zullen vast niet nog een keer de boot in gaan... :zegtniets:

zie je maar dat iets lezen ook niet je sterkste kant is, lees het nogmaals en je bent een vent als je je woorden terugneemt. Iemand beschuldigen van een doorstart maken is niet niks. Smaad heet dat is nog strafbaar ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Dutchdriver
Ik wacht nog op antwoord van Kevin. Er speelde iets bij de firma, maar ik weet niet meer precies wat. Een faillisement oid. Hij zat in elk geval in over zijn stage-plek. Maar ik heb geen fut om nu al zijn postings te gaan napluizen.

Dat jij er mensen kent die er al jaren werken zegt mij eerlijk gezegd ook niet zo heel erg veel...

(en dat wij geen vriendjes gaan worden is me nu ook wel duidelijk trouwens)

Dat valt me van je tegen, hou wel van wat tegenstelling in mijn vriendenkring.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ah, dan zat ik er inderdaad naast. Eimers Transport heeft dus niets te maken met Melis. Behalve dat Kevin bij beiden heeft gewerkt.

Vandaar de verwarring. Mijn excuses...

Nee Eimers en Melis heeft samen geen band.

Bij Eimers heb ik inderdaad gewerkt/stage, en bij Melis werkt mijn vader en daar loop ik dus rond. Op dit moment werk/stage bij Riksen Arnhem .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Dutchdriver
Zolang een doorstart geen misdaad is(volgens de wet) ,beschuldig je niemand als je zegt dat ie doorstart en is het dus geen smaad,en dus niet strafbaar.:ja::D

ben ik het niet mee eens hoor kijk maar in de Wikipedia

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het werkt niet zo, maar als voorbeeld.

Het contract tussen Klant en Jos dusseldorp liep af.D

an word er een nieuwe inschrijving gestart.

Jos Dusseldorp heeft gedacht ik rij nu voor 1Euro/km, en wil 1,03Euro/km hebben. (Nogmaals, zo werkt het niet, maar als voorbeeld.)

Nieuwe transporteur had ingescheven voor 1,02euro/km.

De nieuwe transporteur krijgt daarmee het werk.

Goedkoper? Ja. Maar zo is/was het niet bedoelt.

Het zou ook anders kunnen. Beide schijven in voor die 1,03euro/km. Maar klant is niet zo tevreden met Jos van Dusseldorp. misschien mag die die planner op kantoor niet. Ik roep maar wat. Chauffeurs met een grote mond. Kan ook.

En de klant denkt, ik probeer het eens met een ander.

Wij krijgen er per 1 Jan ook werk bij.

Goedkoper? ik weet het niet.

Het werk past wel uitstekkend in ons straatje.

Misschien zijn we goedkoper, maar het brengt wel onze lege kilomters terug. En daardoor zou het al goedkoper kunnen.

Die kant moeten we toch op. Leeg of vol.

Vergeet niet, werk is meestal 1 kant op. Er moet ook een terugvracht zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Vergeet niet, werk is meestal 1 kant op. Er moet ook een terugvracht zijn.

Dit is in het geval van Cito zeker niet het geval. de ritten bij Cito zijn op rondrit-basis.

Voor de rest klopt je verhaal wel, wat precies de reden is weet ik uiteraard niet, wel weet ik dat er maar 3 auto's van Melis komen te rijden en Jos Dusseldorp blijft gewoon met de andere 9 auto's er rijden (in 2012 zijn er door Jos Dusseldorp 8 nieuwe Renault Midlum gekocht voor Cito)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slimme zet van Cito.

Melis zal extra ze best doen, want dan krijgt die volgend jaar misschien meer werk.

Dusseldorp is nu ook op scherp gezet, want die wil niet meer werk kwijt raken.

En een prijsverhoging zullen de transporteurs nu niet zomaar durven doorvoeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden