[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Bewaakt parkeren in Duiven mag.


dieselsnuivertje

Recommended Posts

  • Forumlid

Bron: Omroep Gelderland

Blijkbaar komt het bewaakt parkeerterrein voor vrachtwagens in Duiven er.(eigenaar Beijer???)



  • Bouw parkeerterrein Duiven mag






DUIVEN - De bouw van de grootste bewaakte vrachtwagenparkeerplaats bij Duiven mag doorgaan. Dat heeft de Raad van State woensdag bepaald.



Een inwoner van Duiven had bezwaar aangetekend, omdat het terrein in strijd zou zijn met provinciaal beleid. De gemeente had inderdaad een ontheffing moeten aanvragen, maar omdat het beleid inmiddels is veranderd, vindt de Raad van State dat niet meer nodig.

De gemeente wil een bewaakt en beveiligd parkeerterrein van 3,3 hectare voor vrachtauto's. Daarnaast is er plaats voor een restaurant. Met de bouw van het parkeerterrein voor vrachtwagens moet de overlast voor de omgeving worden beperkt.





Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Fijn, nu, maar hopen dat de eigenaar mister Beijer wordt en hij er een vreetschuur bij zet, komen we lekker enkele keren gratis vreten:wijn: van onze eigen centjes die de klootzak van ons heeft achterover gedrukt.

Kan de dag van de opening niet afwachten.:cake:biertje

En Jack B., de bewaking al geregeld?:hamer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Als die er ook nog een leuk terrasje bij maakt Gerard. :ok:

Dat zou wat zijn Willem, met mooi weer naar al die vrachtwagens kijken, lekker gratis hapje:cake: en drankje:wijn:biertje erbij, ik hoef niet zover, dus ga dan maar dagelijks erheen, heb nog veel Euro's te krijgen, voordat ik dat opheb, mag ik het wel als vakantie adres opgeven aan mijn familie en kennissen.LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast combidriver
Kan Spekkie zijn auto,s als het klaar is op nog een veilig plekkie kwijt en met een restaurant erbij kunnen ze ook nog genieten van misschien wel een "Frans" menu,tje met een :wijn: erbij. ;)

he Gé, suggereert u nu dat Frans en Spekkie..............????? ehhhh........ één en dezelfde........?????:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden