[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Hertsens is goe bezig....


Kapitein Haak

Recommended Posts

  • Forumlid

Het is een vrij spectaculair zicht wanneer de zelflossers met klapbache hun lading afgooien bij het verwerkingsbedrijf. Hertsens Transport uit Kruibeke heeft zich al die jaren sterk gespecialiseerd in het vervoer van afvalproducten. Het vrachtwagenpark is heel erg up to date en beantwoordt aan alle vereisten van een efficiënt afvalbeleid

De rest van het artikel:

Hertsens Transport marktleider in vervoer afvalproducten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sowieso. Ik snap niet helemaal wat hier zo mooi aan is behalve dat dak. Ik moet zelf het dak nog open en dicht draaien maar ik hoef normaal gesproken niet met een bezem door de trailer. En wij rijden toch ook met vuilnis en alles wat daar uitgehaald wordt. Afval uit de vergisters, oud papier, bouw en sloop, bedrijfsafval en als de tijd weer daar is winterpeen.

Trouwens, als hij de deuren niet verder open doet liggen binnen de kortste keren de rubbers eruit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Sowieso. Ik snap niet helemaal wat hier zo mooi aan is behalve dat dak. Ik moet zelf het dak nog open en dicht draaien maar ik hoef normaal gesproken niet met een bezem door de trailer. En wij rijden toch ook met vuilnis en alles wat daar uitgehaald wordt. Afval uit de vergisters, oud papier, bouw en sloop, bedrijfsafval en als de tijd weer daar is winterpeen.

Trouwens, als hij de deuren niet verder open doet liggen binnen de kortste keren de rubbers eruit.

Qua snelheid ben je met een rolzeiltje bijna net zo snel als dit klapdak.

Het is natuurlijk wel een mooie constructie, maar laten ze er dan ook een automatisch vergrendelsysteem opbouwen, nu moet hij nog zijn bandjes losmaken en aanspannen.

Automatische deuren zou een veel betere optie zijn, deuren die ver genoeg openklappen, zodat de vracht er vrij uit kan lopen.

Hij staat nu mooi binnen en heeft geen last van wind, maar sta je buiten boven een bunker of stortgat te lossen, dan kan het een heel geklooi zijn om de deuren op de haak te krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hydraulische achterkleppen zijn er al. Maar net als met een hydraulisch dak, er komt wel een stuk gewicht bij. En dat in een branche waar eenhoop vrachten per ton gaan.,,,,,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden