[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

dit mag naar mijn mening dus niet gebeuren.


Gast shompie

Recommended Posts

Gast trucker10
Hé k:zegtniets:t Belg, nie persoonlijk worden eh, wij Ollanders waren eerst :p

Dat dacht je maar :nee: , den eersten lag bij ons al rond 05:00 uur op zijne kant ( E34 ) heb er wat in de file gestaan om niet direct afkick verschijnsel te hebben na een weekend file vrij thuis blijven .

post-15033-1394790302,0248_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat dacht je maar :nee: , den eersten lag bij ons al rond 05:00 uur op zijne kant ( E34 ) heb er wat in de file gestaan om niet direct afkick verschijnsel te hebben na een weekend file vrij thuis blijven .

[ATTACH=CONFIG]65117[/ATTACH]

Ooooh, hoe lossen jullie dat 'badkamer probleem' zondagmorgen rond 09.00 uur dan op ? :D

Maar geloof het direct Daniel, was weer drama dag vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trucker10
Had best gepast die 2 naast mekaar:D

Het viel me trouwens gister ook op hoe slecht er richting wordt aangegeven op Neerlands snelwegen. Laat de politie daar eens op gaan bekeuren (mensen die structureel geen richting aangeven).

Deze 2 pkw's kwamen me rechts voorbij oprit komende van de zuidelijke ringweg de uiterst linkse als laatst , beide voertuigen voegden in en direct door naar het linker baanvak .

Kijk ook bij ons zie je van die fratsen , maar in het weekend zie ik hier een filmpje staan met tekst , ja die Belg deed daar wat " fout " , ik zal in het verleden ook wel die fout gemaakt hebben van ( die deed dat ) of ( wat voor een is me dat ) .

Ik heb paar maand geleden de beste leerschool gekregen na analyse door opgeleiden mensen qua verkeersveiligheid , ook ik zat daar fout door na het voorval , voluit op het gas te gaan , het is inderdaad beter tot 10 tellen en blik verder op de weg te houden . Ik had me daar niet professioneel gedragen ook al was ik door iemand anders in de val gelokt , met de nodige dosis zelfbeheersing rij je soms veel verder in een kortere tijd kreeg ik te horen .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trucker10
Ooooh, hoe lossen jullie dat 'badkamer probleem' zondagmorgen rond 09.00 uur dan op ? :D

Maar geloof het direct Daniel, was weer drama dag vandaag.

Er is een badkamer boven een een douche met lavabo beneden en buiten staat een oude emmer met fris water LOL

Wil je weten hoe ? lees dan eens wat Pierre schreef hoe hij douchte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik wou net zeggen Eddy, de een na de ander viel om vandaag. We zijn er de hele dag voor gewaarschuwd maar geld dat niet voor ons of zo. Als ik met een (lege) zeilenauto had gereden had ik me wel twee keer bedacht ik s ik wel de weg op zou gaan. En waarschijnlijk had ik xat ook gedaan als ik met een ander soort van windvanger had gereden.

Wat zou je zeggen van je zeilen open schuiven en vast zetten met spanbanden?

De wind kan er dan wel lekker doorheen.

Heb het zelf nooit aan de hand gehad, maar zat zomaar wat te bedenken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

met de zeilen open zie ik ze met harde wind over de Humber bridge gaan.

Zelf koos ik om om te rijden, zoals de borden aangaven, 3500kg grote bestelbus... waarom het risico?

volgens vrienden met de zelfde type wagen was ik een lul dat ik omreed.

had ik de boot gemist dan een bed en breakfast , sightsee dagje Hull, en dagje later thuis.

de bestuurder is altijd verantwoordelijk voor het voertuig, als de baas je dwingt, zal het bij een ongeluk jou woord tegen de zijne zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zoals altijd staan de beste stuurlui weer aan de wal.Ik persoonlijk zeg altijd verbeter de wereld maar begin bij je zelf.Want laten we nu eens eerlijk zijn ook wij hebben fouten gemaakt dus ook ik en zal er nog wel eens een maken maar schaam mij daar niet voor .Alleen mensen maken fouten dus als de computer iets verkeerds aangeeft dan is dat daar door iemand er in aangebracht. Oldtimer 54(Cor)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wat zou je zeggen van je zeilen open schuiven en vast zetten met spanbanden?

De wind kan er dan wel lekker doorheen.

Heb het zelf nooit aan de hand gehad, maar zat zomaar wat te bedenken.

Voor twee jaar terug kwam ik ook zo iemand tegen die de schuifzeilen zogenaamd vast had gezet met spanbanden alleen kreeg ik het zeil en de stang tegen mijn(werkgever zijn)trailer gelukkig niet op de cabine.Ik bedoel maar niets is zeker in het leven behalve dan dat je het leven met het eewige verwisseld en nog iets maar dat is hier niet aan de orde.Oldtimer54(Cor)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast combidriver
Had best gepast die 2 naast mekaar:D

Het viel me trouwens gister ook op hoe slecht er richting wordt aangegeven op Neerlands snelwegen. Laat de politie daar eens op gaan bekeuren (mensen die structureel geen richting aangeven).

ik vind dat samen met het onnodig links blijven rijden ook een van de grootste ergernissen. Het is zo veel werk hé, dat hendeltje naar boven of beneden doen..........???? En dat links blijven rijden pffffff. Gister avond om 18.00 uur nog "even" snel naar mijn zoon in Heemskerk op en neer.................. Zo veel ruimte rechts vrij, maar nee hoor met een slakke gangetje op de 3e, 4e en 5e baan op de A-2 grrrrrrr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Even voor de duidelijkheid.

Wat voor excuus kan je hebben na al die waarschuwingen om je van de weg te laten blazen. Als ik wat meer tijd heb zal ik uitleggen waarom ik een beetje boos ben.

het is hetzelfde als met gladheid, wanneer zet je hem aan de kant,die afweging zal iedereen voor zichzelf moeten maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het is hetzelfde als met gladheid, wanneer zet je hem aan de kant,die afweging zal iedereen voor zichzelf moeten maken.

Gladheid vind ik toch anders. Daar kan je materiaal en rijstijl op aanpassen. Als het zo hard waait als gister kan je zeker met een (lege) zeilenwagen geen risico nemen. En als je dan tot 2 keer toe bijna omwaait zet je hem toch stil lijkt mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Gladheid vind ik toch anders. Daar kan je materiaal en rijstijl op aanpassen. Als het zo hard waait als gister kan je zeker met een (lege) zeilenwagen geen risico nemen. En als je dan tot 2 keer toe bijna omwaait zet je hem toch stil lijkt mij.

rijstijl aanpassen met wind gaat ook gistermorgen leeg van zoetermeer naar botlek ,snelheid af en toe aangepast en hier en daar ff andere route nemen,

bv bij prins claus plein ff ri a'dam en dan draaien blijf je weg vd hogere viaducten.

maar ja dat hangt ook af waar je zit en hoe hard het waait want dat verschilt ook nog wel per regio

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ik vind dat samen met het onnodig links blijven rijden ook een van de grootste ergernissen. Het is zo veel werk hé, dat hendeltje naar boven of beneden doen..........???? En dat links blijven rijden pffffff. Gister avond om 18.00 uur nog "even" snel naar mijn zoon in Heemskerk op en neer.................. Zo veel ruimte rechts vrij, maar nee hoor met een slakke gangetje op de 3e, 4e en 5e baan op de A-2 grrrrrrr

En dan kom je niet eens even hier een worst afgeven? :p

Ik had steeds redelijk de wind in de rug en op het heftigste moment heb ik pauze staan maken, na een tijd werd het weer wat rustiger en ben ik rustig verder gegaan. Maar het lijkt mij een moeilijke afweging, zeker als je met een windgevoelige wagen rijdt. Doorgaan met alle risico's die daarbij horen, of stoppen en wachten en eventueel spul mee terug nemen naar de zaak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
En dan kom je niet eens even hier een worst afgeven? :p

Ik had steeds redelijk de wind in de rug en op het heftigste moment heb ik pauze staan maken, na een tijd werd het weer wat rustiger en ben ik rustig verder gegaan. Maar het lijkt mij een moeilijke afweging, zeker als je met een windgevoelige wagen rijdt. Doorgaan met alle risico's die daarbij horen, of stoppen en wachten en eventueel spul mee terug nemen naar de zaak.

je moet doen wat jezelf het beste lijkt, want jij bent ermee onderweg,en het zal niet altijd meevallen een beslissing te nemen;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

het was moeilijk in te schatten waar het zo waaide,ging s'morgen weg met een coil van 25 ton in de trailer en moest stadtlohe lossen,toen via Doetinchem terug naar huis,daar was de wind opeen zo erg dat ik het niet meer verantwoord vond om door te rijden,beide kanten van mijn tautliner los gemaakt en achterop vastgebonden,dak via 6 spanbanden vast gezet.

ben echt een ervaren chauffeur maar als je domweg maar doorrijdt gebeuren er ongelukken.heb bij arnhem 3 combinaties gezien waarvan 2 hun dak op de weg hadden liggen en 1 zijn zeilen compleet kapot had.vind dat je als chauffeur daar op in moet kunnen springen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
het was moeilijk in te schatten waar het zo waaide,ging s'morgen weg met een coil van 25 ton in de trailer en moest stadtlohe lossen,toen via Doetinchem terug naar huis,daar was de wind opeen zo erg dat ik het niet meer verantwoord vond om door te rijden,beide kanten van mijn tautliner los gemaakt en achterop vastgebonden,dak via 6 spanbanden vast gezet.

ben echt een ervaren chauffeur maar als je domweg maar doorrijdt gebeuren er ongelukken.heb bij arnhem 3 combinaties gezien waarvan 2 hun dak op de weg hadden liggen en 1 zijn zeilen compleet kapot had.vind dat je als chauffeur daar op in moet kunnen springen

Als ik weleens zie hoe die daken bevestigd zitten speelt ook de factor onderhoud een grote rol

Link naar opmerking
Deel via andere websites

E34 telt niet mee, daar ligt er elke dag eentje op z`n kant.:D
Als ik weleens zie hoe die daken bevestigd zitten speelt ook de factor onderhoud een grote rol

Als ik de auto's van Arne zo eens bekijk zit het met onderhoud wel goed :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Als ik de auto's van Arne zo eens bekijk zit het met onderhoud wel goed :D

Die tyfuszooi van Arne moesten ze van de baan afhalen.:D;)

Ramde zowat met men kop tegen het bovenbed van schrik, wat een tyfuslawaai maken die mannen en blonde dame.

Arne ik vind het waarachtig allemaal prachtig maar LAAT MIJ SLAPEN JA !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...
  • Forumlid
Die tyfuszooi van Arne moesten ze van de baan afhalen.:D;)

Ramde zowat met men kop tegen het bovenbed van schrik, wat een tyfuslawaai maken die mannen en blonde dame.

Arne ik vind het waarachtig allemaal prachtig maar LAAT MIJ SLAPEN JA !!!

Ja wat moet ik er van zeggen.heb ze niet altijd in de hand.zeker niet als de blonde dame erbij is hahahahah dat is gewoon loslopend wild af en toe hahahahahah.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden