Spring naar bijdragen

Zo rijden we hier..


corydon

Recommended Posts

  • Forumlid

Deze week 2 korte en een iets langere trip gedaan. De derde bracht me in Iowa,Nebraska, South Dakota en Minnesota.

Het is daar vij stil, en twee filmpjes geschoten, de eerste op een Highway, een soort provinciaale weg, de tweede op de Interstate, een snelweg dus.

Had de camara gewoon in de rechterhand, en het beeld is niet echt denderend. Maar je krijgt het idee. Die snelweg is I 90, de langste interstate hier Gaat van Boston naar Seattle

Interstate 90 - Wikipedia

En de engelse site met meer info.

Interstate 90 - Wikipedia, the free encyclopedia

Hier de I 90. Sorry voor het soms slechte beeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Godv*erdorie...dat eerste filmpje....

Wat zwalk je daar over de weg, het lijkt Bels wel....LOL

Als je iets op You Tube laad kun je laten weten om het beeld minder schokkerig te maken. Had dat bij het eerste filmpje gedaan, maar het resultaat is inderdaad niet echt je van het. Bij dat tweede filmpje dus niet gedaan.

Deze camara is nogal gevoelig, en als je iets filmt terwijl het vast staat op je dash is het beeld echt kloote. Nou de andere camara werkt wel goed, maar kan de lens niet gebruiken tijdens filmen.

Heb jaren terug beloofd een echte film camara te kopen, zal er eens naar kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Je hebt Columbus IN, dat is een uurtje van hier, dan heb je Columbus Ohio, wat een groote stad is. Bijna iedere staat heeft wel een dorp of stad met die naam, maar die in Ohio is de bekendste.

Ik bedoel Columbus, WI 53925.

Ik heb deze week 3 dagen in opdracht voor een bedrijf uit deze plaats gereden.

Groet Harrie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Columbus, Wisconsin - Wikipedia, the free encyclopedia

Zomaar een dorpje, ongeveer net zo groot al Corydon. Denk een uurtje of 9 van hier, Chicago is 7 uur, en dat ligt net onder Wisconsin in Illinois.

Wisconsin is bekend om de kaas en dairy industrie, voor welk bedrijf was dat?

De stad Milwaukee is denk ik de meest bekende stad in die staat, uiteraard voor Harley Davidson. Maar ook Ford had daar in het begin al een fabriek staan die voor de tijd zeer modern was. Ben er weleens in geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hoe vind je dat toch allemaal Douwe/

Zal er eens binnen gaan, maar kom daar vrijwel nooit, we hebben een chauffeur die bij Milwaukee woont, en dus altijd daar levert.

Het menu laat bitterballen zien, maar verder niks echt hollands. Een hoop kaas in de shop, maar dat zie je daar overal.

De prijzen zijn normaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik bedoel Columbus, WI 53925.

Ik heb deze week 3 dagen in opdracht voor een bedrijf uit deze plaats gereden.

Groet Harrie

Vergat eigenlijk om dit uit te leggen.

Als je hier een adres krijgt, staat er altijd een afkorting van de staat achter. Sommige stad en dorp namen heb je in bijna iedere staat, Springfield is denk ik de meest gebruikte naam.

Wel niet volgens deze lijst, maar je kunt dus zien dat sommige namen in veel staten voor komen.

List of the most common U.S. place names - Wikipedia, the free encyclopedia

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
drop adres in neenah (WI) en dan sttat er n groot heel groot bord langs de 41 met DUTCH farmer who did buy a truckstop en ja leuk adresje, veel parkeerplaatsen en goed eten

Dacht dat je altijd daar in het oosten rond hobbelde Douwe. Hebben ze ook sate?

Het is echt een beetje uit de weg en niet langs een drukke route voor ons binnenland rijders. Stoppen zeker veel hollanders daar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

die rit naar neenah(wi) begint in montreal dan naar ottawa en van daar via sault/st marie naar green bay en dan nog n paar mile naar neenah,zomers n pretrit zo rond de great lakes s'winters nou ja je weet blijkbaar hoe canada eruit zit in de winter. bovendien is t grootste gedeelte over 2 baans wegen en begint de highway pas weer net voor greenbay. er zitten zo wie zo veel hollanders in wisconsin,vooral boeren , maar ook transportbedrijven van ex hollanders. niet altijd met n perfecte naam overigens.

deBoer Transportation, Inc. - Company Overview

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Die de boer lijkt me echt een "bottem dweller". Ze geven ook geen cent uit aan onderhoud lijkt me, autoos zien er niet uit.

Trouwens, die truckstop heeft een mix van goede en wat slechte recensies op verschillende sites. Eet jij er wel eens?

Voor de lezertjes uit Olanda, daar rond de great lakes kan het echt spoken in de winter, giga veel sneeuw, harde wind en gewoon koud.... bbrrr. Die meren vriezen meestal ook helemaal dicht in de winter, zelfs de scheepvaart stopt normaal gesproken voor een paar maanden.

Hier van hun website.....

Recovery Driver needed in Central Wi $150 per 24 hrs

Central WI to Chicago run now open- call for details.

************************************************************

Pay from 29.5 - 40.5 Cpm Plus milage bonus of 3-5 CPM

Recovery driver, dat is dus de takel truck chauffeur. Wij krijgen dat per mijl betaald, twee stops en een extra 100 dollar voor het vast binden.... Dus een rit van zeg maar 250 mijl, dat is 500 mijl totaal, wat natuurlijk makkelijk in een dag te doen is, 10 uurtjes max, eigenlijk een korte rit betaald 375 dollar.....;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ik heb persoonlijk t werk van n paar deboer chauffeurs mogen bekijken enne tja hoe zeg je t netjes,buigt t niet dan barst het wel. of zoiets. proberen een trailer te parkeren waar n fiat 500 nog niet zou passen, maar vooral doorduwen.

recensies over t voer, t ligt eraan wanneer je komt en hoeveel tijd je hebt. ik heb geen klachten.

post-10704-1394790366,2829_thumb.jpgdit is op de hiawatha trail in noord michigan. n gedeeltelijk onverharde afkorting prachtig daar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden