Spring naar bijdragen

Tomtom zoekt testers voor 7 inch tablet/navigatie


corne64

Recommended Posts

  • Forumlid

Hallo heren, ik ben sinds een tijd betatester van Tomtom. Ik mag dus nieuwe software/hardware testen voordat het op de markt komt of voordat de software voor het publiek beschikbaar gesteld word. Op dit moment zoekt Tomtom testers die een nieuw 7 inch tablet/navigatie willen testen. Hieronder plaats ik de oproep van Tomtom. Mocht een van jullie zich geroepen voelen om deel te nemen als beta tester, dan mij graag een pb met je volledige naam, en mailadres sturen.

TomTom is op zoek naar een aantal testers voor een nieuw 7" navigatie apparaat, de TomTom Bridge (zie voor meer info http://www.tomtom.com/nl_nl/bridge/)

We zijn geinteresseerd in bestuurders van een vrachtwagen, bestelwagen/auto of taxi in Europa en Noord-Amerika die dagelijks op de weg zitten.

Mocht je hiervoor belangstelling hebben dan vragen we je contact op te nemen via Corne met je naam en email adres.

Van een TomTom beta tester verwachten we 't volgende:

1. Testen van een TomTom product gedurende minimaal 3 tot 5 uur per week

2. Starten met testen van een TomTom product binnen 2 dagen na ontvangst

3. Testen van de laatste applicatie versie die beschikbaar wordt gesteld

4. Rapporteren van issues of bugs via het TomTom beta test forum

5. Regelmatig rapporteren van issues en gebruikerservaringen op het TomTom beta test forum (in het engels)

6. Beantwoorden van eventuele TomTom vragenlijsten

7. Redelijke beheersing van de engelse taal (alle communicatie is in 't engels)

8. Geheimhoudingsplicht gedurende de beta test en tekenen van een Non-Disclosure Agreement

Met vriendelijke groet,

TomTom Beta Test team

Verzonden vanaf mijn aaifone 5S met tapakwats

bewerkt door corne64
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

. Even een foto om aan te tonen wat het verschil tussen een 5 inch en een 7 inch scherm is. Verzonden vanaf mijn aaifone 5S met tapakwats

bewerkt door Teddybeer
foto verwijdert op verzoek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hmm, het lijkt mij wel wat. Ik heb dat ding iedere dag bij me en gebruik 'm.

 

Nu dan de TT5150 truck pro.

 

Mss moet ik voor de gelegenheid dan maar eens een middentafel plaatsen in m'n FH ivm ruimte om eea te plaatsen.

 

 

-

bewerkt door JWZ
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Sinds een paar maanden heb ik een 7 inch Asus tablet bij me met Sygic truck navigatie. Je ziet veel details op zo'n scherm met 1280x800 resolutie, en je kunt makkelijk in en uitzoomen of de kaart verschuiven.

 

Ideaal voor de laatste km's naar de bestemming zodat je makkelijk zelf kunt bepalen of er nog betere alternatieve routes zijn.

 

Q125_G5oq9u_PQ0k_J8_WEYYo_YKDeq8y7w_IXLq

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Sinds een paar maanden heb ik een 7 inch Asus tablet bij me met Sygic truck navigatie. Je ziet veel details op zo'n scherm met 1280x800 resolutie, en je kunt makkelijk in en uitzoomen of de kaart verschuiven.

 

Ideaal voor de laatste km's naar de bestemming zodat je makkelijk zelf kunt bepalen of er nog betere alternatieve routes zijn.

 

Q125_G5oq9u_PQ0k_J8_WEYYo_YKDeq8y7w_IXLq

 

 

 

Persoonlijk vind ik het te druk op het scherm met al die icoontjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Persoonlijk vind ik het te druk op het scherm met al die icoontjes.

 

Dat is als je uitzoomt op een gebied met veel beperkingen, hier bijvoorbeeld Deventer wat verder ingezoomd, ook een stad met de nodige lage viaducten:

 

Screenshot_2014_05_24_12_30_29.png

 

Dat pijltje bovenaan met 26km verwijst naar de plaats waar ik op dat moment ben.

 

Mocht er nog eens een app van Tomtom zonder het bijbehorende apparaat getest moeten worden, dan hou ik me aanbevolen. ;)

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast DieRooie

Ziet er goed uit. Ik gebruik hier in Canada en USA

Rand mc Nally..

Deze wil nogal eens vreemde routes kiezen

Vandaar dat ik alles eerst op kaart bekijk , en het laatste stukje pas echt op de navi ga

Wat Ik dan wel een steel punt vind, Zijn de zgn points of interest.. Truckstops winkelcentra etc

Kan echt heel gericht zoeken!

Maar ik neem aan dat TomTom zoiets ook wel verwerkt in de software?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

De truckstops hebben ze tot nu toe niet geïntrigeerd in hun software. Maar ik neem aan dat het zelf toevoegen van poi's ook op dit device mogelijk gemaakt word. Dat kan overigens nu nog niet.

Verzonden vanaf mijn aaifone 5S met tapakwats

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

De Tomtom software is nu nog gewoon normale navigatie. De verwachting is dat in juni/juli een update komt, waardoor het volwaardige TRUCK navigatie word.

Verzonden vanaf mijn aaifone 5S met tapakwats

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden