Spring naar bijdragen

Dit kent iedereen wel soms he!


Gast peterp

Recommended Posts

Soms zou je ...... Hoe vaak per dag maakje dit soort dingen mee ? Vooral tijdens de spits.

 

 

 

 

Het ging daarnet een paar keer mis maar nu is het gelukt hij is geplaatst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ja heel herkenbaar....maken wij ook mee.....

 

dat zijn mannen of vrouwen ...van staal.....daar kun je je zo overheen rijden...

LOL

 

het is gewoon een feit...dat ze het niet snappen.....ken je ze het niet kwalijk nemen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel herkenbaar, zo zie je maar dat andere weggebruikers er eigenlijk niet eens bij stil staan dat ze met zulke acties levensgevaarlijk bezig zijn.

Ik noem het gewoon onwetendheid, deze mensen zien nooit deze beelden, staan er niet eens bij stil..

 

Tot het ineens BOEM zegt....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dat is dagelijkse kost bij de Coentunnel. Je ziet het vaak al aan komen. Ze gaan ervoor... lopen wat te dralen en ja hoor! Daar gaat het blinkertje en de remlichten. Wat er achter ze zit interesseert ze weinig, zij zijn weer tien auto's eerder door de tunnel..... hopelijk is dat binnenkort een stuk minder. De coentunnel gaat vanavond voor een aantal dagen dicht zodat ze de beide tunnels kunnen aansluiten en het dan af komt.

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...
  • Forumlid

Ook dagelijkse kost op de A20, Kleinpolderplein,zoals in het filmpje te zien is.

Vorige week maandag ook gehad, uit het niets van de linkerbaan komt er een knakker voor me, zonder richting, en duwden hem vervolgens op de baan afslag richting A13.

Dat stond vervolgens stil, moest vol in de ankers.... Maar met 27500 kg achterin moest ik wel uitwijken.

Een XC90 rijder reed nog achter mij links,maar die kon het niet waarderen dat ik moest uitwijken.

Waarna hij mij begon te irriteren met remmen gas geven, remmen gas geven...

En het gebruikelijke toetertje met de middelvinger om het af te maken.

 

Dashcam filmpje is verloren helaas verloren gegaan.

 

Zodra ik zelf wat filmpjes inelkaar heb geknutseld zal ik deze posten.

1 daagje in friesland rijden, en je kan filmen... daar waarderen ze het echt niets als je een andere collega inhaald..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden