[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Rit mee met tank/bulk chauffeur


Trucker61

Vraag

  • Forumlid

Hallo Forumleden/collega's,

 

Ik ben al jaren distributie chauffeur, maar onlangs geopereerd aan mijn knie (meniscus). Er werd mij aangeraden door de chirurg om de duwende/trekkende en draaiende bewegingen op mijn knie te beperken. Deze bewegingen doe je de hele dag als je loopt te trekken aan de pallets met een handpompwagen. Nu zulllen jullie zeggen regel een elektrische pompwagen. Daar word wat moeilijk over gedaan bij werkgever.

Nu wil ik graag werkzaam blijven als chauffeur en bedacht mij dat tank/bulk transport minder belastend is voor mijn knie.

 

Bij welke tank/bulk chauffeur mag ik een dagje instappen om eens te ervaren wat dit transport precies inhoud.

Ik woon in het midden van het land. Zou leuk zijn als er iemand in deze regio reageert. 

Ik ben in het bezit van: code 95, ADR (stukgoed), LZV certificaat, digitale chauffeurskaart en meeneem heftruck certificaat.

Van bovenstaande certificaten zijn natuurlijk enkele niet relevant voor tank/bulk transport.

 

Zie jullie reakties graag tegemoet.

 

Met vriendelijke groet,

 

 

Trucker61

bewerkt door Trucker61
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Die ene keer dat ik weer last van mijn knie kreeg was afgelopen zomer, 3 jaar na de operatie nadat ik een tree vergiste met het even snel uit de cabine stappen.

Ik heb je al eerder gezegd zorg dat de kniebanden sterk worden/ zijn/ blijven door te sporten.

Dan kan je nog heel veel soorten van transport wel goed uitvoeren en lossen.

 

Natuurlijk zegt een chirurg dat je meer kans loopt op blessure door te werken.

Maar dan zou je dus heel veel dingen niet meer kunnen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden