Spring naar bijdragen

Truckstop hectiek in Nogales, Arizona


Tobmaran

Recommended Posts

Geweldige muziek trouwens....................... :ok:

 

 

Maaruhhhh, een transport bedrijf genaamd 'CON-WAY'       :confused: ..................... LOL .........................LEUK !!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wat een neuzen.... zie stiekem toch liever COE´s...

Maar als je met een neus mag rijden, hoor je mij ook niet klagen hoor :p

 

Frank, beter opletten!

Laatste shot...had de camera's nog snel een klap gegeven....een White Freightliner over de CAT scale rechterzijde.

Denk toch wel 30 jaar oud, maar still running strong. En uit Alberta, Canada notabene!

 

Nu ik aan deze kant van de plas ben, zijn de COE's de krenten in de pap. Deze was in mooie staat nog....hele front gehuld in een condoom ter bescherming tegen steenslag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wel grappig, ik heb niet één combi voorbij zien komen, of zelfs maar een bakwagen.

Enkel maar trailers.

Bakwagens zijn hier genoeg, combi's zie je in sommige staen vaak, de meeste echter niet.

Daar in Nogales komt veel groente en fruit de VS in, en dat gaat dan van een Mexicaanse truck in een USA truck, want de Mexicanen mogen (nog) niet hier komen, wel, ze mogen 100 mijl het land in.

Hier is Nogales, alle gebouwen die je ziet word dus de distributie gedaan. Best wel mooi daar.

https://maps.google.com/maps?ll=31.355103,-110.930672&spn=0.104227,0.15913&t=h&z=13

 

De Pilot truckstop is een paar km naar het noorden. Waarom Ron iedere keer terug naar Canada gaat snap ik nog niet helemaal.... :D  :D

bewerkt door corydon
  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden