[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

ideeën tv inbouwen/vastzetten in mercedes mp4


trucker_45

Recommended Posts

  • Forumlid

Je hebt geloof ik aan beide zijden boven de deur zo'n bak om bv kaarten in te zetten of iets anders,zou m daar in kunnen klemmen met je steun of zet m daar in tijdens rijden en haalt deze eruit wanneer je tv wilt kijken.

Verder zijn er ook veel die m aan een zijkant bij het bed bevestigen met een beugel

grt. Wesley

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Je hebt geloof ik aan beide zijden boven de deur zo'n bak om bv kaarten in te zetten of iets anders,zou m daar in kunnen klemmen met je steun of zet m daar in tijdens rijden en haalt deze eruit wanneer je tv wilt kijken.

Verder zijn er ook veel die m aan een zijkant bij het bed bevestigen met een beugel

grt. Wesley

Weet je ook welke steun daarvoor gebruikt word?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Collega van mij heeft het handvat boven de deur verwijderd, daarvoor in de plaats een stukje hoeklijn op dezelfde bevestigingsgaten. Verticaal een stukje buis met een plaatje welke geschroefd zit op de achterzijde tv. Zijn tv hangt mooi strak tegen de wand boven de deur en hij kan alle kastjes en bakjes nog gewoon gebruiken.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden