Spring naar bijdragen

Truckers blokkeren Calais om hinder migranten


Reindert

Recommended Posts

  • Forumlid

dit zijn absoluut geen vluchtelingen..dit zijn gelukzoekers, handophouders...er zullen links en rechts wel vluchtelingen tussen zitten, maar die gaan de snelweg niet op, gooien niets tegen de vrachtwagens...hier geldt maar 1 optie...het recht van de sterkste.....dus in mijn beste Frans: sent in the marines.....dan zal het vlug over zijn met de godvergeten tuig. Een collega had verleden week week 20 van die ****  in de bulk...en een ander 5. Waren ruim 100 km van Calais in de bulk gekropen....ik zeg knevels er op, compressorslang aansluiten..en de compressor starten....en dan ook nog ff links en rechts op de bulk kloppen....gewoon omdat het kan.

Een bulk was leeg de ander geladen...dus de lading kan worden afgevoerd...wie gaat dat betalen...het baasje...of kan het baasje deze rekening bij een of andere geitenwollensok indienen

Daarom staat asielzoeker ook tussen haakjes. ;) ;)

 

En gezien dat ze 100 km terug in de bulk waren gekropen, dan werkt dat muurtje van een km ook prima. :bey: :bey:

bewerkt door Doornekamp33
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

dit zijn absoluut geen vluchtelingen..dit zijn gelukzoekers, handophouders...er zullen links en rechts wel vluchtelingen tussen zitten, maar die gaan de snelweg niet op, gooien niets tegen de vrachtwagens...hier geldt maar 1 optie...het recht van de sterkste.....dus in mijn beste Frans: sent in the marines.....dan zal het vlug over zijn met de godvergeten tuig. Een collega had verleden week week 20 van die **** in de bulk...en een ander 5. Waren ruim 100 km van Calais in de bulk gekropen....ik zeg knevels er op, compressorslang aansluiten..en de compressor starten....en dan ook nog ff links en rechts op de bulk kloppen....gewoon omdat het kan.

Een bulk was leeg de ander geladen...dus de lading kan worden afgevoerd...wie gaat dat betalen...het baasje...of kan het baasje deze rekening bij een of andere geitenwollensok indienen

Kijk uit hoor met wat je zegt, bij de linkse rakkers draaien de maagjes om van dit soort uitspraken! Maar je heb gelijk!

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu ga je weer over 1 feit heen, die gasten in Calais hebben geen status, krijgen dus niks en kosten de overheid ook niks, en jij zegt dat ze geld kosten, ja de vertragingen en schade en diefstallen die ze veroorzaken, maar niet uit de pot asielzoekers opvang.

Dus kost het de regering muntjes om ze terug te sturen.

 

Tweede deel nogmaals, dat is een andere discussie.

 

Soms is lezen moeilijk.

Uit wat blijkt dat alle "immigranten of "vluchtelingen" in Calais geen immigratie status zouden hebben? In aanvraag, of afgewezen?

 

Het "kamp" is oorspronkelijk aangewezen door de Franse overheid aan het Rode Kruis. Natuurlijki niet bedoeld voor de hoeveelheden zie er nu zitten. Dat is iets anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Kijk uit hoor met wat je zegt, bij de linkse rakkers draaien de maagjes om van dit soort uitspraken! Maar je heb gelijk!

Hij heeft zeker gelijk, en links ben ik niet in ieder geval.

Enige wat ik niet probeer te doen is een hele groep over 1 kam scheren, maar het als een individu te zien, soms is het een grote groep maar nooit een 100â„… score van een bevolking.

Dat zag men een wereldoorlog terug wel zo, en we weten wat er toen gebeurt is, en nu spreekt men er vol afschuw over.

bewerkt door Doornekamp33
Link naar opmerking
Deel via andere websites

In aanvraag zouden ze daar niet rondlopen om op de trein te komen, afgewezen is illegaal, dus geen status.

 

Je kunt openbare bronnen raadplegen dat jouw veronderstelling niet juist is. Immigratie in Calais heeft duizenden asiel aanvragen in behandeling.

 

Natuurlijk zullen er afgewezen zijn. Maar niet in de omvang die jij aangeeft. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik denk dat ze niet zo dom zijn om dat op het spel te zetten om op de trein te willen stappen, ik denk dat de degene die nog in behandeling zijn juist degene zijn die in het kamp blijven, de illegalen zullen willen gaan op welke manier dan ook, die hebben niks te verliezen.

Maar als jij cijfers hebt dat het niet zo is, dat ze nog dommer zijn dan ik vermoed, laat maar komen.

 

En wat betreft openbare bronnen, daar heb ik mijn buik van vol, ik wil harde cijfers, niet van die verzonnen verhalen zoals men ook hier pleegt te noemen.

bewerkt door Doornekamp33
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doornekamp 33,

 

Als ik een bron verwijzing doe? Zet ik er een link bij. Zoals de kosten van bijvoorbeeld " immigranten"  in dat geval van de overheid zelf en geen SBS6 ofzo.

 

De duizenden die ik noemde kwamen als getal naar boven in een zoektocht naar kennis. Ik heb de bron hiervan niet opgeslagen. Je kunt ook in de Franse taal zoeken. Ik kwam met een stelling en onderbouwde deze. Dat zou je zelf ook kunnen doen. Je zegt dan;

 

Ik denk dat ze niet zo dom zijn om dat op het spel te zetten om op de trein te willen stappen

 

Ze zijn slim genoeg. Dat op de trein proberen te stappen levert geen strafbaar feit op. Hooguit dat ze een terrein op gaan waar ze niet mogen komen.

 

Geweld, bedreigingen en molest daarentegen zijn wel strafbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

 

één maar  :confused:

 

21e eeuw[bewerken]

 

Nou ik bedoelde een oorlog waarbij Nederland bij betrokken is , en dat is elk eeuw wel een , verder denk ik dat het weleens uit ons midden kan komen , bepaalde groep die over een aantal jaren groot genoeg is .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook dat suggs73 is al een eeuwen oud probleem. Leent zich niet voor deze discussie. De onderliggende problemen van Calais zijn opzich al een veelvoud van discussies.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Mochten deze mensen in Engeland geraken , denk je dan dat deze mensen een verrijking zijn dan voor het land en zich gaan aanpassen? denk het niet , wordt gewoon weer een groter probleem daar , was Calais nederlands geweest dan hadden ze allang een generaal pardon gehad .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Doornekamp 33,

Als ik een bron verwijzing doe? Zet ik er een link bij. Zoals de kosten van bijvoorbeeld " immigranten" in dat geval van de overheid zelf en geen SBS6 ofzo.

De duizenden die ik noemde kwamen als getal naar boven in een zoektocht naar kennis. Ik heb de bron hiervan niet opgeslagen. Je kunt ook in de Franse taal zoeken. Ik kwam met een stelling en onderbouwde deze. Dat zou je zelf ook kunnen doen. Je zegt dan;

Ik denk dat ze niet zo dom zijn om dat op het spel te zetten om op de trein te willen stappen

Ze zijn slim genoeg. Dat op de trein proberen te stappen levert geen strafbaar feit op. Hooguit dat ze een terrein op gaan waar ze niet mogen komen.

Geweld, bedreigingen en molest daarentegen zijn wel strafbaar.

Zoek dan nog een keer, ik ga daar niet aan beginnen om jou bronnen op te zoeken.

En jij vind dat geen strafbaar feit dat ze via de lading van een vracht wagen op de trein willen stappen, ik wel en de wetgever ook, als ze gewoon een kaartje kopen is dat geen strafbaar feit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doornekamp 33

 

Je had het over op de trein springen. Daarvan zei ik dat dit geen misdrijf oplevert. Dat heeft niets met mijn mening te maken. Dat is de wet.

Dat is iets anders dan wat je nu noemt. Je zegt nu via de lading. Tja. maar eh, ik begrijp 1 ding niet. Je komt met een uitspraak over "migranten en hun aanmelding bij de Franse immigratie".Of beter gezegd, het niet aanmelden.

 

 Moet ik die voor jou onderbouwen? Beetje raar, vind je ook niet?

 

Het mooie is De een weet het nog beter als een ander Zijn er bij die weten het zeker De gedachten zijn gewoon verkeerd

 

Veel hebben medelijden met zich zelf

 

Huub

Ik gaf je de feiten Huub, don't kill the messenger. 

Ik neem zonder meer aan dat het bedrag uit de rijksbegroting klopt.

 

"De gedachten zijn verkeerd" ?

 

Wat moet de lezer hieruit begrijpen?

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mochten deze mensen in Engeland geraken , denk je dan dat deze mensen een verrijking zijn dan voor het land en zich gaan aanpassen? denk het niet , wordt gewoon weer een groter probleem daar , was Calais nederlands geweest dan hadden ze allang een generaal pardon gehad .

Ook het VK stuurt mensen terug naar patria, rond de 12000 vorig jaar. De cijfers van "home office:

http://www.dailymail.co.uk/news/article-3477481/Surrender-illegal-migrants-Human-rights-mean-s-deport-admits-Home-Office-Minister.html

Tegelijkertijd heeft het VK dezefde problemen als de rest van europa deze mensen terug te sturen.

Daar waar het kan..........ook asielzoekers terug naar Frankrijk. 

 

In het VK zijn ze deze mensen ook liever kwijt dan rijk. Ook op het vaste land is deze groep op voorhand een probleem. Meer van die we momenteel maatschappelijk al hebben.

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Doornekamp 33

 

Je had het over op de trein springen. Daarvan zei ik dat dit geen misdrijf oplevert. Dat heeft niets met mijn mening te maken. Dat is de wet.

Dat is iets anders dan wat je nu noemt. Je zegt nu via de lading. Tja. maar eh, ik begrijp 1 ding niet. Je komt met een uitspraak over "migranten en hun aanmelding bij de Franse immigratie".Of beter gezegd, het niet aanmelden.

 

 Moet ik die voor jou onderbouwen? Beetje raar, vind je ook niet?

 

Ik gaf je de feiten Huub, don't kill the messenger. 

Ik neem zonder meer aan dat het bedrag uit de rijksbegroting klopt.

 

"De gedachten zijn verkeerd" ?

 

Wat moet de lezer hieruit begrijpen?

Dat jij zo zeker van jou zelf bent Maar het mooie is Jij haalt alles uit de boeken En veel op onwaarheden

 

Iedere vluchteling Die Europa binnen komt moet zich verplicht aan melden Waar die Europa binnen komt Doen ze dat niet Dan zweven ze als wild door Europa heen En worden overal terug gestuurd In Nederland zijn er al veel terug gestuurd En om andere reden  

Maar Frankrijk Worden ze behandelt door veel hulp organisaties Die van alle kanten tegen werken en de vluchteling van alle kanten hulp bieden Zelfs mee werken om hutten te bouwen  

Nog iets

 

Als ze Nederland binnen komen Dan worden ze onder zocht in hun verleden en waar ze van dan komen En ze moeten aan gemeld zijn Is dat allemaal in orde dan krijgen ze geld

En komen in aan werking voor een  uitkering Meestal een maal in de week x bedrag

 

Dit komt niet uit de boeken

 

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat jij zo zeker van jou zelf bent Maar het mooie is Jij haalt alles uit de boeken En veel op onwaarheden

 

Iedere vluchteling Die Europa binnen komt moet zich verplicht aan melden Waar die Europa binnen komt Doen ze dat niet Dan zweven ze als wild door Europa heen En worden overal terug gestuurd In Nederland zijn er al veel terug gestuurd En om andere reden  

Maar Frankrijk Worden ze behandelt door veel hulp organisaties Die van alle kanten tegen werken en de vluchteling van alle kanten hulp bieden Zelfs mee werken om hutten te bouwen  

Nog iets

 

Als ze Nederland binnen komen Dan worden ze onder zocht in hun verleden en waar ze van dan komen En ze moeten aan gemeld zijn Is dat allemaal in orde dan krijgen ze geld

En komen in aan werking voor een  uitkering Meestal een maal in de week x bedrag

 

Dit komt niet uit de boeken

 

Huub

Ik mag er vanuit gaan Huub dat de Rijksoverheid zijn cijfertjes correct heeft. Ik snap wel dat die cijfertjes jou niet aanstonden. Geschrokken? Het kan erger Huub, want leeuw merkte terecht op dat alleen de Rijksbegroting exclusief de gemeentelijke begroting is genoemd. 

 

Jij komt met nu op de proppen met een bedrag X in de week. Bedrag X is niet eens besproken! Ik weet niet waar je dit vandaan haalt. Overigens, welke boeken?

Ik lees veel, Franse online kranten bijvoorbeeld. En daarbij ook nog selectief. Ik heb geen hoog 6sbs gehalte nodig. Informatie van de Franse overheid staat ook online, net als de Nederlandse. En de Engelse in dit onderwerp. Jij komt niet verder dan een loze kreet, zonder een besef dat de informatie wel beschikbaar is. Jammer. Als de overheid cijfers publiceert dan reken er op dat deze doorgaans ook kloppen.

 

Jij noemt dat de Franse organisaties hulp bieden? Ik kan je verder helpen, daaronder zijn ook Nederlandse organisaties die vrijwillig hun werk doen in Calais. beetje flauw dit in de schoenen van de Franse hulpverlenings organisaties te drukken.

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dat jij zo zeker van jou zelf bent Maar het mooie is Jij haalt alles uit de boeken En veel op onwaarheden

Iedere vluchteling Die Europa binnen komt moet zich verplicht aan melden Waar die Europa binnen komt Doen ze dat niet Dan zweven ze als wild door Europa heen En worden overal terug gestuurd In Nederland zijn er al veel terug gestuurd En om andere reden

Maar Frankrijk Worden ze behandelt door veel hulp organisaties Die van alle kanten tegen werken en de vluchteling van alle kanten hulp bieden Zelfs mee werken om hutten te bouwen

Nog iets

Als ze Nederland binnen komen Dan worden ze onder zocht in hun verleden en waar ze van dan komen En ze moeten aan gemeld zijn Is dat allemaal in orde dan krijgen ze geld

En komen in aan werking voor een uitkering Meestal een maal in de week x bedrag

Dit komt niet uit de boeken

Huub

Ja dan melden ze zich met een vals paspoort, en blijken ze in land van herkomst gezochten criminelen te zijn. En nee hoor Huub, dit komt niet uit de boeken.

Of ben je het voorvalletje vergeten met bulgaren en roemenen die massaal subsidies aanvroegen vergeten? Ook allemaal in Nederland gebeurt, en de daders? Tja die zijn nog steeds zoek.

Om maar een voorbeeld te geven hoe goed ze controleren hier in Nederland....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ieder vals paspoort wordt onder schept Ook met aan melden Want er komt een stempel in het paspoort En in te staan naar welk land ze willen gaan

 

Wat die Roemenen en Bulgaren hebben gedaan is heel wat anders Moet er nog om lachen Dat is allemaal onder schept

 

In Calais daar zitten veel vluchtingen die niks hebben En veel die niet uit oorlog gebieden komen

 

Nog iets

 

Ze zitten op de middellandse zee en met schepen Die mensen handelaren die lachen zich dood

 

Daarom dit is een probleem wat nooit op gelost wordt

 

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

huub, ik zou bijna zeggen dat je nog in sprookjes gelooft. Dus omdat ze niets hebben mogen ze de boel maar op stelten zetten? Dit gedrag moet gelijk de kop in gedrukt worden, of ze nu wel of niets hebben in land van herkomst. Of ze nu wel of niet uit oorlogsgebied komen, dit gaat buiten alle perken. Als de overheid hier niet tegen optreed denken ze straks nog dat dit normaal gedrag is in de westerse samenleving

bewerkt door 105.510
  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij heeft zeker gelijk, en links ben ik niet in ieder geval.

Enige wat ik niet probeer te doen is een hele groep over 1 kam scheren, maar het als een individu te zien, soms is het een grote groep maar nooit een 100â„… score van een bevolking.

Dat zag men een wereldoorlog terug wel zo, en we weten wat er toen gebeurt is, en nu spreekt men er vol afschuw over.

 

Met "dat zag men" scheer je zelf een hele grote club over één kam, dat kan toch niet je bedoeling zijn?  

Ik durf met zekerheid te zeggen dat men niet voor 100% van de Duitsers kan staan, voor 100% van de Nazi's waarschijnlijk ook niet, dat zou niet logisch zijn: Er zitten immers tussen radicale mensen altijd een paar gematigden.

 

Ja, dat politiek correct zijn is nog verdomd lastig. :cool:    Later we er daarom eens mee ophouden, want we verstrikken onszelf in een web van mensen die elk weer een ander zieligheidje hebben en daarvoor moet dan weer een uitzondering gemaakt worden...

Dit is absoluut onwerkbaar, evenals de jarenlange procedure's voor asielaanvragen en daarop volgende procedure's voor rechters e.d.  Want als je afgewezen wordt kun je in bezwaar gaan en als je geen geld voor een advocaat hebt, betaald de belastingbetaler dat gewoon...

 

Ik denk dat ze niet zo dom zijn om dat op het spel te zetten om op de trein te willen stappen, ik denk dat de degene die nog in behandeling zijn juist degene zijn die in het kamp blijven, de illegalen zullen willen gaan op welke manier dan ook, die hebben niks te verliezen.

Maar als jij cijfers hebt dat het niet zo is, dat ze nog dommer zijn dan ik vermoed, laat maar komen.

 

En wat betreft openbare bronnen, daar heb ik mijn buik van vol, ik wil harde cijfers, niet van die verzonnen verhalen zoals men ook hier pleegt te noemen.

 

Openbare bronnen zijn niet goed genoeg voor je? Dan ben je af. Doei! :bey:   

 

(voor wie het niet begrijpt: Als Doornekamp officiële cijfers die openbaar zijn niet wil erkennen, blijven er slechts vermoedens over en heeft een verdere welles/nietes discussie in mijn ogen geen enkele zin)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

huub, ik zou bijna zeggen dat je nog in sprookjes gelooft. Dus omdat ze niets hebben mogen ze de boel maar op stelten zetten? Dit gedrag moet gelijk de kop in gedrukt worden, of ze nu wel of niets hebben in land van herkomst. Of ze nu wel of niet uit oorlogsgebied komen, dit gaat buiten alle perken. Als de overheid hier niet tegen optreed denken ze straks nog dat dit normaal gedrag is in de westerse samenleving

 

Dat de overheid vaak niet optreed of uiterst selectief (*) heeft bepaalde groepen allang het idee gegeven dat ze alles kunnen doen wat ze willen, dat ze onschendbaar zijn. Het jongste voorbeeld van een wijk die door een relatief kleine groep op stelten gezet wordt is momenteel steeds weer in het nieuws. En er zijn veel meer plaatsen waar wijken zijn die goeddeels in de hand van raddraaiers zijn, waar soms de politie niet eens meer heen gaat, uit angst. Angst voor tuig wat hier uit de ruif vreet. Het moet niet gekker worden...

 

Vanochtend werd er op de radio toe opgeroepen, dit dood te zwijgen, want die jongens zijn blij met de aandacht.

Wat men vergeet is dat de bewoners van een hele wijk onder dit clubje lijden! Als je dit doodzwijgt, laat je alle buurtbewoners die ter goeder trouw zijn keihard vallen...

 

 

(*) =  Recent is er een neonazi door een arrestatieteam thuis opgepakt vanwege dreigtweets. Goede zaak, dreigen is verboden dus lik op stuk.

En wanneer mensen twitteren of op facebook schrijven dat ze fel tegen een AZC zijn, krijgen ze politie aan de deur om hen te waarschuwen, dat ze in de gaten gehouden worden. Dat vind ik eer twijfelachtige zaak, maar goed...

 

Nu roepen er ook geregeld mensen uit minderheden (ik schrijf het maar even heeeeel netjes...) die op twitter en facebook roepen, dat die en die dood moet. En daar gebeurt meestal helemaal niets mee. Ook dit selectieve gedrag werkt mee aan het gedrag van (een deel van) minderheden, het geeft ze het gevoel dat ze kunnen doen wat ze willen en er ongestraft afkomen.    Vaak is dat ook inderdaad het geval...

bewerkt door Leeuw
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ja dat doodzwijgen kan ik eenigzins wel begrijpen, je geeft ze zo geen aandacht en dan denkt men dat dit zo wel over gaat. Nu worden ze uitgenodigd in diverse tv-shows. Dit lijkt me toch ook niet de bedoeling. Als je ze zag zitten daar, met der zonnebril op, aaaahhhh me handen gingen jeuken. Wat zou ik die jochies eens vertellen wat ik van ze vond, maarja dat is wéér een andere discussie 😜

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Met "dat zag men" scheer je zelf een hele grote club over één kam, dat kan toch niet je bedoeling zijn?

Ik durf met zekerheid te zeggen dat men niet voor 100% van de Duitsers kan staan, voor 100% van de Nazi's waarschijnlijk ook niet, dat zou niet logisch zijn: Er zitten immers tussen radicale mensen altijd een paar gematigden.

Ja, dat politiek correct zijn is nog verdomd lastig. :cool: Later we er daarom eens mee ophouden, want we verstrikken onszelf in een web van mensen die elk weer een ander zieligheidje hebben en daarvoor moet dan weer een uitzondering gemaakt worden...

Dit is absoluut onwerkbaar, evenals de jarenlange procedure's voor asielaanvragen en daarop volgende procedure's voor rechters e.d. Want als je afgewezen wordt kun je in bezwaar gaan en als je geen geld voor een advocaat hebt, betaald de belastingbetaler dat gewoon...

Openbare bronnen zijn niet goed genoeg voor je? Dan ben je af. Doei! :bey:

(voor wie het niet begrijpt: Als Doornekamp officiële cijfers die openbaar zijn niet wil erkennen, blijven er slechts vermoedens over en heeft een verdere welles/nietes discussie in mijn ogen geen enkele zin)

Met die bedoel ik net als er nu gebeurd een grote groep die dat zag, ik vermoed, weet het niet zeker, dat nog niet de helft van de Duitsers er zo over dacht, maar dat een meerderheid werd opgejut om op een bepaalde patij te stemmen om de zittende garde een signaal te geven, zo als het nu gaat gaat het niet goed.

Mmmmmmmm, gebeurt nu niet hetzelfde.

En kom maar met die officiele cijfers, nu word er vaak openbaar gewouwel aangehaald.

bewerkt door Doornekamp33
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat doodzwijgen kan ik eenigzins wel begrijpen, je geeft ze zo geen aandacht en dan denkt men dat dit zo wel over gaat. Nu worden ze uitgenodigd in diverse tv-shows. Dit lijkt me toch ook niet de bedoeling. Als je ze zag zitten daar, met der zonnebril op, aaaahhhh me handen gingen jeuken. Wat zou ik die jochies eens vertellen wat ik van ze vond, maarja dat is wéér een andere discussie

 

Ze zetten zichzelf wel redelijk voor schut én daarnaast zien mensen nu eens een beetje, wat er buiten de eigen buurt gebeurt. Steeds weer een andere stad waar iets dergelijks speelt, heel langzaam gaan bij sommige mensen toch eindelijk de ogen open.

Leuk detail: Het buurthuis wat er was is gesloten vanwege overlast, sloopneigingen en dreigementen van deze knullen. En nu eisen ze weer een buurthuis, want anders blijven ze lastig doen...

 

Met die bedoel ik net als er nu gebeurd een grote groep die dat zag, ik vermoed, weet het niet zeker, dat nog niet de helft van de Duitsers er zo over dacht, maar dat een meerderheid werd opgejut om op een bepaalde patij te stemmen om de zittende garde een signaal te geven, zo als het nu gaat gaat het niet goed.

Mmmmmmmm, gebeurt nu niet hetzelfde.

En kom maar met die officiele cijfers, nu word er vaak openbaar gewouwel aangehaald.

 

Er worden niet zelden links naar bronnen gegeven en als die niet gegeven worden, kun je meestal met twee, drie zoektermen in Google ook datgene wat beweerd wordt wel op je scherm krijgen...

 

Nee, een groot deel van de Duitsers wist het niet of kon het niet geloven, hoe dan ook was in het openbaar tegen de Nazi's ingaan een soort van eigen doodvonnis.

 

Maar vertel eens, in welk opzicht gebeurt er nu hetzelfde?  Ja, er vallen geregeld harde woorden over en weer, maar politiek gezien gebeurt er niets. En er is geen enkele groep die in de buurt van een absolute meerderheid, laat staan in de buurt van een machtspositie zoals de Nazi's hadden, in de buurt komt.

 

Ik snap wel een beetje waar je heen wilt en een absolute macht voor één iemand of partij die opjut tegen bepaalde groepen moeten we absoluut niet willen.

Maar, het wordt wel de hoogste tijd dat er iets gebeurt met en aan het wangedrag van (delen van) bepaalde minderheden. Als je dan ziet dat vrijwel alle ellende linksom of rechtsom door de islam geïnspireerd is of er op enige manier mee samenhangt, dan ben ik er ook zeker voor om de invloed van de islam op en in Nederland te beperken.  Da's iets heel anders dan islam verbieden en alle moskeeën sluiten, maar de gedachte daarachter kan ik (helaas) ook begrijpen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden