[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Parkeerplaats Drongen maand dicht vanwege migranten!


Reindert

Recommended Posts

  • Forumlid

Bij Leuven schijnt het ook al te spoken: vanmiddag belde een ex-collega die daar laatst gestaan had en gerommel bij de auto hoorde. Hij verwachtte 'gewone criminelen' maar het waren vluchtelingen. Ze stonden z'n clips al open te maken omdat hij een pakket hout met uiteindelijke bestemming Engeland aan boord had. Zelf ging hij daar niet heen overigens

Hij is aan de luchthoorn gaan hangen en er is politie bij geweest; later in de nacht zou het nogmaals gebeuren voorspelden die agenten en dat is ook gebeurd.

Het komt dus duidelijk dichterbij, sneller dan menigeen denkt.

dat is allang daar
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dinsdagavond toen ik opreed was het weer eens raak voor de afslag naar de boot in Calais, wat troep in brand gestoken op de rijweg om mensen tot stoppen te dwingen. Mij heeft het een kapotte rechter spiegel opgeleverd, een van de zielige vluchtelingen was het er niet mee eens dat ik niet wilde stoppen en langzaam door reed. Ja je moet wat doen om begrip voor je situatie te krijgen toch? Wat me wel opviel was het grootte aantal dat zich verzameld had, ik ken dat al wat jaartjes maar zoveel heb er nog niet bij mekaar gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

^^ 

 

In de zomer van 2015, kwamen er plots +- 2500 door de hekken, weet je ook niet wat je ziet :eek:  Tuig van de richel is het, om te proberen mensen te gijzelen, en spiegels eraf te rammen :mad: 

 

Ik heet geen Hollande, en heb echt de perfecte oplossing :zegtniets:  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat tweehonderd migranten tegen de sluiting van de jungle protesteren kan ik nog begrijpen, ook al hebben ze geen toestemming om daar te bivakkeren. Maar die vijftig symphatisanten ter plaatse en die honderdvijftig actievoerders die per bus op weg naar Calais waren, zijn die wel goed wijs?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Maar die vijftig symphatisanten ter plaatse en die honderdvijftig actievoerders die per bus op weg naar Calais waren, zijn die wel goed wijs?

 

Daar zat ik ook aan te denken, toen ik dit bericht vond en doorlas. Ja, die zijn ook niet goed wijs, en totaal vervreemd van de normale en gezonde bevolking! Het is voor nu afwachten, wat de woorden van deze Hollande waard zijn?

 

Eerst zien en dan geloven. Maar wat een rust zal het voor de chauffeurs geven, als deze jungle in Calais, echt ontruimd gaat worden.

bewerkt door Reindert
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Geef ons geld voor privébewaking of we sluiten parkings"

 

 

 

 

Jabbeke/Mannekensvere - Gouverneur Carl Decaluwé (CD&V) smeekt minister van Binnenlandse Zaken Jan Jambon (N-VA) om financiële hulp voor het inschakelen van bewakingsfirma's op de snelwegparkings van Jabbeke en Mannekensvere

. Die worden door de nakende sluiting van de kampen in Calais en de sluiting van de parking in Drongen overspoeld door illegalen. "Indien ons voorstel niet aanvaard wordt, kunnen we niet anders dan de parkings te sluiten", besluit hij na overleg met parket en politie

 

 

 

 

 

http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-jabbeke/-geef-ons-geld-voor-privebewaking-of-we-sluiten-parkings-a2905873/?utm_campaign=regio-r-link&utm_medium=social&utm_source=Facebook&utm_content=regio

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden