[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

hier is hij dan


Gast frankie

Recommended Posts

  • Reacties 99
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Gast frankie

Kan ik 'm nou voor een testritje mee krijgen?????????????

natuurlijk........maar op 1 voorwaarde: we gaan even van auto ruilen wat dacht jij dan:D (kitty ingelogd als Frankie hihi)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast frankie
Aangezien ik helemaal geen frans spreek, zou ik graag weten wat "Juste un peu de plus" betekent.

Hopelijk vraag ik nu niet iets raars. :o

juste un peu de plus betekend: dat kleine beetje meer. een zin die voor ons een hele apparte betekenis heeft.

N Y C Transport staat dat voor New York City transport? Ben je wel een beetje verdwaald hoor :p

Maar is een zeer strakke bak van jullie :tu:

nee, n.y.c zijn de eerste letters van de namen van de kinderen, Nandy, Yara en Cyril. de namen staan ook op de zonneklep.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast frankie
Dat is frans, betekent dat ie het niet erg vind als je tegen z'n wielen piest...............:D:D

tis maar goed dat jij aan de andere kant van dat grote water zit en dat je niet tegen mijn wielen aan kunt pissen. dan is een pak gips niet genoeg:D

als je het trouwens van daaruit wel redt krijg je van mij 25 euroLOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
tis maar goed dat jij aan de andere kant van dat grote water zit en dat je niet tegen mijn wielen aan kunt pissen. dan is een pak gips niet genoeg:D

als je het trouwens van daaruit wel redt krijg je van mij 25 euroLOL

Kniepköttel, Boshart betaalde vanavond in " ik wed dat ik het kan" al 1000 euro voor 7 meter ver pissen..............:eek:

Komt Frankie aan met 25 euro! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast frankie
Kniepköttel, Boshart betaalde vanavond in " ik wed dat ik het kan" al 1000 euro voor 7 meter ver pissen..............:eek:

Komt Frankie aan met 25 euro! :D

noem je er ook net 1 op. die homo betaald met geld van een ander, ik moet het zelf betalenLOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast frankie
Je kan toch van een pas gestarte transportondernemer ook niet de hoofdprijs verlangen met de huidige dieselprijzen??

;)

kijk gé, jij weet hoe het moet. daar kan die tuute nog wat van lerenLOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast jan putter
Die is aardig opgebrand en aan vakantie (goulash en wijn) toe.LOL

yep dat is i .ik heb de weegbriefies gezien van um

er blijft niks over van die jongen :D

ja, nu moet i werken :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik weet het, meten is weten!

Spannen we ergens samen heren??

Dat ik een tankstation probeer mee te slepen naar de zaak is toch alleen maar positief?

Vrouwlief maakt zich ernstig zorgen, 6 kilo Herman minder is 4 weken = 60 kilo Herman minder is 40 weken.......:eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik weet het, meten is weten!

Spannen we ergens samen heren??

Vrouwlief maakt zich ernstig zorgen, 6 kilo Herman minder is 4 weken = 60 kilo Herman minder is 40 weken.......:eek:

Vet word in liters gemeten Herman, sinds het vrij licht is heb je misschien wel 8 liter verloren.:D

Frankie probeert hier vol trots z'n Scania te showen, wel even bij de les blijven, niet afdwalen....................;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik weet het, meten is weten!

Vrouwlief maakt zich ernstig zorgen, 6 kilo Herman minder is 4 weken = 60 kilo Herman minder is 40 weken.......:eek:

600 kilo in 400 weken= 8 jaar

Als je met pensioen gaat zit je binne 2 jaar aan t ideale gewicht.............:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ja ik stond achter je op 748 en achter je bij teveco samen met een collega ik had een kapotte band op de vooras van de trailer stond even te wachten wat ik moest gaan doen naar huis komen en wisselen banden boer of door gaan het werd het laatste as omhoog houden en zaterdag wisselen komt er ook nog een eigen chassis?

gr erik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
stond je ook naast me dan bij het opzetten??jij links en ik in het midden??

heb je die pool op die luxemburgse auto ook gezien die de slagboom eruit reed??

dat was ik ja

nee heb ik niet gezien

nee ik stond in het linkse rijtje achter je met een reefer voor aftezetten en een 20ft verkoop erop te krijgen

volgens mij stond een charter van ons naast je witte daf105 ssc

rijden jullie veel vanuit antwerpen?

volgende keer kom ik ff buurten

gr erik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast frankie
ja ik stond achter je op 748 en achter je bij teveco samen met een collega ik had een kapotte band op de vooras van de trailer stond even te wachten wat ik moest gaan doen naar huis komen en wisselen banden boer of door gaan het werd het laatste as omhoog houden en zaterdag wisselen komt er ook nog een eigen chassis?

gr erik

nee, er komt geen eigen chassis, dit is ons vaste chassis maar is wel van de opdrachtgever. deze hebben we er dus vast achter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden