[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Moeijes, Europe Flyer, Wemmers??


tossebos

Vraag

21 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

europe flyer

vriend van me chartert voor europe flyer. Meestal is hij 3 tot 4 weken onderweg. Rijd op met hangend, en palletgoed vlees vanuit huisen voor meerdere adressen rond madrid, laad er ergens terug en brengt de oplegger terug tot irun of castets waar hij koppelt met een nederlandse collega die dan een geladen koeler mee brengt om terug meerdere adressen te lossen in midden of zuid spanje. Meestal komt hij de derde week terug deze kant op.

wemmers

Zit meestal in het levensmiddel tanktransport ( fruitsappen > glucose > wijn )

ik kom die jongens ook wel is tegen met vetzuren en glycerine en ook dierlijke vetten. Ze hebben onlangs een firma opgericht in gent (b). Ik denk persoonlijk dat het geen verkeerd bedrijf is, al moet je rekening houden met week end werk mvg patrik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Bedankt voor de tips.

Ik wil graag meer weten over deze bedrijven omdat ze ver rijden en overal komen. Ik weet niet of iemand weet hoe het met de betalingen bij deze bedrijven zijn, want ja dat is ook belangrijk....Hypotheek gaat wel door he?!

Ik zie dat deze bedrijven altijd wel chauffeurs vragen, zal ook wel komen omdat je weken van huis bent en dat niet iedereen daar op zit te wachten.

Dus echt alle info is welkom, zodat ik binnenkort opgelucht kan solliciteren!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

www.moeijes-zwaag.nl

Ook een bedrijf in voornamelijk koelvervoer,maar tegenwoordig naar ik me meen te herinneren ook (vracht)wagen transporten.

Ik heb er nooit slechte dingen over gehoord,een vroegere kennis van me heeft er gewerkt en er nooit met een slecht woord over gesproken.

Ze zijn nu wel van de topsleepers af,en rijden ook met de grootste cabines

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

K zit er ook over te denken om de firma moeijes eens te bellen voor een gesprek, ben nu ook iedere keer een paar weken onderweg en dat vind ik helemaal geen probleem.

Weet iemand wat voor werk ze hebben? Ze zitten toch veel op italie en spanje enzo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast spechie

ola.

Moeijes is een goed bedrijf, Wemmers trouwens ook, je kan ook eens de Waard eens aanspreken. Van al deze drie bedrijven heb ik never een slechte reaktie over gehoord (okee, je heb altijd zeikers). Moeijes is koel/vries, veel op het zuiden, Wemmers is tanktransport, (diversen), en de Waard is groupage op het zuiden.

Ik rij veel op zuid-frankrijk en spanje en kom daar regelmatig deze jongens tegen, hebben alleen maar veel lof over hun werkgevers, en europa flyers, poehee, hun naam zegt ut al. dus okee, zie maar.

probeer het maar.

groetjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik heb ooit eens met een chauffeur van Moeijes gepraat, eind jaren 80, en hij vertelde mij dat ze ook met bloemen, dacht dat dat hun vaste werk was, naar Israel reed/vaarde.

Dacht via zuid Italie of Griekenland.

Zo een oud bedrijf moet toch iets goed doen?

Europe Flyer, niet gekend maar al het 1 en ander over gelezen op dit forum, gebruik de zoek functie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast sindaco
K zit er ook over te denken om de firma moeijes eens te bellen voor een gesprek, ben nu ook iedere keer een paar weken onderweg en dat vind ik helemaal geen probleem.

Weet iemand wat voor werk ze hebben? Ze zitten toch veel op italie en spanje enzo?

ik heb al vaker met moeijes chauffeurs staan praten omdat wij natuurlijk de nieuwe combi's ook erg mooi vinden, maar die chauffeurs vertellen allemaal dat de hardcore van moeijes toch in duitsland ligt en de ritten naar spanje en italie

hooguit 20-30% beslaan

veel duitsland dus en dan hoeft het voor ons niet, maar iedereen moet zelf zijn keuze maken.

meestal was het beginnen in dld en dan de week erna een rit italie of spanje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast sindaco

Onze vacatures

INTERNATIONALE CHAUFFEURS

Wij zoeken chauffeurs voor transporten van groente, fruit, bloemen, planten en volumegoederen op onze grootvolume-koelcombinaties. Wij rijden voornamelijk van en naar Duitsland, Italie, Frankrijk, Spanje en Engeland.

Voor deze functie zoeken wij chauffeurs, die ervaring hebben in het internationaal vervoer en die gewend zijn om 1 à 2 weken van huis te zijn.

Sollicitaties svp richten aan:

Dhr. D. Moeijes

Moeijes BV

Postbus 1, 1689 ZG Zwaag

Telefoon: 0229 - 23 33 44

E-mail: danielmoeijes@moeijes.net

je ziet dat het idd voornamelijk op duitsland is, dat zeggen ze zelf al op hun site onder de vacature's

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden